Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niiiiin ihastunut mutta miehestä ei kuulu :(

Vierailija
14.12.2012 |

Olemme vasta viikko sitten tavanneet, tapasimme baarissa ja vietimme yön yhdessä. Sen jälkeen tapasimme kerran, minun aloitteestani, jälleen yö yhdessä. Jotenkin odotan mieheltä aktiivisuutta ja halua tavata, mutta tntuu että itse pitäisi ensin ottaa yhteyttä että mitään tapahtuu. Tiedän, olen hätäinen, mutta olen tottunut että mies ilmaisee kiinnostuksensa ja on päivittäin yhteydessä.

Masentavaa, eron jälkeen ensimmäinen mies joka oikeasti sykähdyttää ja haluaisin jotain pelkkää seksisuhdetta vakavampaa.

Mitenköhän tässä pitäisi toimia, odottaa miehen yhteydenottoa vai itse (taas) ehdottaa tapaamista?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pelkkää pelaamista mieheltä. Joku ihme tapa koukuttaa nainen esittämällä ei-kiinnostunutta.

Tai sitten hän saa/on saanut jo mitä halusi. Eli seksiä. Eikä ole kiinnostunut.

Suosittelisin olemaan ottamatta yhteyttä. Tai jos sorrut siihen, niin heitä pallo hänelle. Älä tyrkytä itseäsi, se ei tee kenestäkän haluttavaa.

Erostasi ei taida olla kauaa aikaa?

Vierailija
2/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan voi olla että sai jo haluamansa. Muttei kuitenkaan vaikuttanut siltä, tuntui viihtyvän hyvin seurassani. Mutta mistäpä sitä tietää näin lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Kai se on vain maltettava ja odotettava miehen yhteydenottoa. Tyrkky en missään nimessä halua olla ja mielestäni olen kyllä jo ilmaissut kiinnostukseni seuraavaankin tapaamiseen.

Erosta on pari vuotta aikaa. Sen jälkeen olen kyllä tapaillut miehiä muttei mitään sen vakavampaa ole kehittynyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän tuo tuollainen pelaaminen on, mutta taitaa olla aika yleistä ja jollain tasolla tahatonta myös.

Itse olen sinkkumarkkinoilla huomannut, että miesten kanssa menee metsään heti, jos sänkyyn hypätään saman tein. Kinkkistä sinänsä, sillä usein tuntuu, että sillä seksillä "pitää" juuri koukuttaa miehen huomio. Jos ei anna, niin sitten on takakireä ja tylsä.

Helpointa parinlöytäminen on varmaan tilanteessa, jossa kolahtaa heti henkisellä tasolla. Mutta sitä sitten odotellessa, harvoin synkkaa saman tien 100%:sti.

Ja löytäähän sitä moni kumppanin seksisuhteenkin kautta... Tosin en minä.

Mutta joo, toivottavasti miehestä kuuluu. Toivoa ei kuitenkaan kannata kovin pitkään odotella... Jos ei muutamassa päivässä kuulu, niin tuskin tulee kuulumaankaan.

#2.

Vierailija
4/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän tuo tuollainen pelaaminen on, mutta taitaa olla aika yleistä ja jollain tasolla tahatonta myös.

Itse olen sinkkumarkkinoilla huomannut, että miesten kanssa menee metsään heti, jos sänkyyn hypätään saman tein. Kinkkistä sinänsä, sillä usein tuntuu, että sillä seksillä "pitää" juuri koukuttaa miehen huomio. Jos ei anna, niin sitten on takakireä ja tylsä.

Helpointa parinlöytäminen on varmaan tilanteessa, jossa kolahtaa heti henkisellä tasolla. Mutta sitä sitten odotellessa, harvoin synkkaa saman tien 100%:sti.

Ja löytäähän sitä moni kumppanin seksisuhteenkin kautta... Tosin en minä.

Mutta joo, toivottavasti miehestä kuuluu. Toivoa ei kuitenkaan kannata kovin pitkään odotella... Jos ei muutamassa päivässä kuulu, niin tuskin tulee kuulumaankaan.

#2.

Kyllä se takakireys ja tylsyys on ihan muuta kuin sitä että "ei anna" heti ekalla tapaamiskerralla. Naiset menettävät ison osan viehätysvoimastaan ja kyvystään lumota mies, kyky saada hänet "metsästämään," sillä että hypätään HETI sänkyyn. Ensimmäisellä tapaamiskerralla sopii hyvin vihjata omasta eroottisesta potentiaalistaan ja sensuaalisuudestaan, suutelemalla aistillisesti esimerkiksi voi kertoa kumppanille PALJON... Jos tilanne alkaa kääntyä seksin suuntaan, kannattaa peli keskeyttää ja kertoa että vaikka onkin tosi ihanaa että hän haluaa sinua, niin sinä olet todennut että seksi on parempaa siinä vaiheessa kun on tunnettu pikkasen kauemmin tms. Sen ei:n voi sanoa sillä tavalla että se herättää miehen uteliaisuuden...! Ja tällä kaikella ei ole sitten mitään tekemistä sen kanssa etteik naisella olisi yhtä suuri oikeus seksiin tai etteikö nainen haluaisi sitä yhtä lailla, joskus vain kannattaa malttaa mielensä, kaikki nykyajan keksinnöt kuten lähes vieraiden ihmisten kanssa sänkyyn meno ei vain ole paras toimintamalli vaikka se ihan luvallista onkin.

Vierailija
5/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ole siis siihen "helppouteen" kaatuneet. Siinä mielessä en siis usko mihinkään piirileikkeihin ja pihtaamisiin ;). Mutta toki voi pitää paikkansa joidenkin miesten kohdalla.

Tässä tapauksessa on kyllä liian myöhäistä katua, eikä kyllä kadutakaan, mutta aidon oikeasti toivon kyllä vielä kuulevani miehestä.

Odottavan aika on pitkä...

ap

Vierailija
6/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon pomsannu ainaki heti peiton alle, eikä siitä kiinnostus oo mihkään karissu, päinvastoin :)

Suhteet kestäny tasan just niin kauan kun oon halunnu, viimesin nyt 4vuotta ja hyvin pyyhkii.

Vierailija
7/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi vain malttaa odottaa. Kai se luonto hoitaa ja mies ottaa yhteyttä, kun alkaa tuntua painetta kasseissa :)

Vierailija
8/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on peliä miehelle, niin sille riittää tuo seksi. Minäkään en usko pitkään pihtailuun. Tasa-arvoinen mies voi myös aloittaa ihan kunnon ihmissuhteen vaikka ekoilla treffeillä olisi ollut seksiäkin. Jos mies on eri mieltä, niin se on vain saalistava sovinisti.

Vierailija
9/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vähän kuulostaa siltä, että mies ei ole kiinnostunut muuten kuin siitä seksistä. En itse ottaisi yhteyttä, ja jos mies ottaa, niin en harrastaisi seksiä ennen kuin saat selville, onko hän kiinnostunut muustakin. Useimmat miehet, ketkä ovat minusta halunneet vain seksiä (eli 99 % tapaamistani miehistä...) ovat "vaikuttaneet viihtyvän seurassani", eli se ei vielä tarkoita että mies olisi ihastunut. Voi olla, että sinäkin olet loppujen lopuksi ihastunut vain mielikuvaan. Ja joo, ei seksin harrastaminen ekalla tapaamisella tee naisesta huonoa, mutta jos parisuhdetta etsii niin voi siitä itselle tulla silti vähän ikävä olo jos 10 hepun kanssa paneskelee ja kenestäkään ei sitten enää kuulu mitään.

Vierailija
10/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ampuu itteään jalkaan, jos rupeaa haaveilemaan suhteesta satunnaisen panon kanssa.

Siis jos on pakko kerran panemaan päästä. Mä en hyväksy irtosuhteita, halveksin helppoja miehiä ja naisia. Näin se vaan on. Jos mies yrittäisi heti vongata sänkyyn, kiusaantuisin ja lopettaisin tutustumisen siihen.

Kai se on tätä nykyaikaa. Joku ketjun alussa mainitsi, että on paineita "antaa", ettei vaikuttaisi tylsältä ja kireältä. Voi hyvää päivää....jos mielenkiinto pitää kalastaa sängyn kautta, niin aika huonosti on pullat uunissa. Eikä ilmeisesti mitään tarjottavaa paitsi pipari.

Vierailija
11/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vähän kuulostaa siltä, että mies ei ole kiinnostunut muuten kuin siitä seksistä. En itse ottaisi yhteyttä, ja jos mies ottaa, niin en harrastaisi seksiä ennen kuin saat selville, onko hän kiinnostunut muustakin. Useimmat miehet, ketkä ovat minusta halunneet vain seksiä (eli 99 % tapaamistani miehistä...) ovat "vaikuttaneet viihtyvän seurassani", eli se ei vielä tarkoita että mies olisi ihastunut. Voi olla, että sinäkin olet loppujen lopuksi ihastunut vain mielikuvaan. Ja joo, ei seksin harrastaminen ekalla tapaamisella tee naisesta huonoa, mutta jos parisuhdetta etsii niin voi siitä itselle tulla silti vähän ikävä olo jos 10 hepun kanssa paneskelee ja kenestäkään ei sitten enää kuulu mitään.

Pitää malttaa mieleni ja odottaa. Oli alustavaa puhetta tapaamisesta viikonloppuna (mies puhui) mutta tosiaan vain alustavaa, joten odotan että hän nyt sitten ehdottaa varsinaisia treffejä jos ehdottaa.

Jos tästä ei tule mitään niin harmittaa. Se ei harmita että harrastimme seksiä, oli ihan tervetullutta toimintaa ;).

ap

Vierailija
12/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iYhden yön jutut pitää pitää yhden yön juttuina! ]Siinä ampuu itteään jalkaan, jos rupeaa haaveilemaan suhteesta satunnaisen panon kanssa.

Siis jos on pakko kerran panemaan päästä. Mä en hyväksy irtosuhteita, halveksin helppoja miehiä ja naisia. Näin se vaan on. Jos mies yrittäisi heti vongata sänkyyn, kiusaantuisin ja lopettaisin tutustumisen siihen.

Kai se on tätä nykyaikaa. Joku ketjun alussa mainitsi, että on paineita "antaa", ettei vaikuttaisi tylsältä ja kireältä. Voi hyvää päivää....jos mielenkiinto pitää kalastaa sängyn kautta, niin aika huonosti on pullat uunissa. Eikä ilmeisesti mitään tarjottavaa paitsi pipari.

[/quote]

Minulla ainakin tuttavapiirissä pariskuntia, jotka ovat naimisissa vaikka hyppäsivät sänkyyn heti tavattuaan.

Ymmärrän ettei tällainen kaikille sovi, mutta itse en näe siinä pahaa. Mutta kuten tuossa joku hyvin sanoi, jos parisuhdetta etsii, voi jäädä paska fiilis jos 10 miestä haluaakin sinusta vain seksiä. Se riski näissä yhden yön jutuissa aina on.

ap

Vierailija
13/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sänkyyn hypppääminen mitään pilaa. Ehkä kannattaa odottaa, että miehestä kuuluu jotain ja jos ei kuulu, niin antaa olla. Ei se ole tarpeeksi kiinnostunut, vaikka varmaan vähän onkin, kun teillä oli treffit.

Silloin kun itse ei ole niin kauhean innostunut, ei tule ajatelleeksi, että toinen oikeasti odottaa ja jännittää yhteydenottoa. Näitä ei minusta tarvitse tulkita aina niin, että toinen osapuoli on pahantahtoinen kusipää, vaikka se ei toimi kuten itse toivoisi.

Vierailija
14/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sänkyyn hypppääminen mitään pilaa. Ehkä kannattaa odottaa, että miehestä kuuluu jotain ja jos ei kuulu, niin antaa olla. Ei se ole tarpeeksi kiinnostunut, vaikka varmaan vähän onkin, kun teillä oli treffit.

Silloin kun itse ei ole niin kauhean innostunut, ei tule ajatelleeksi, että toinen oikeasti odottaa ja jännittää yhteydenottoa. Näitä ei minusta tarvitse tulkita aina niin, että toinen osapuoli on pahantahtoinen kusipää, vaikka se ei toimi kuten itse toivoisi.

Tällä tarkoitan sitä, että se mies voi olla oikeastikin vaikka kuinka kiva ja sen seurassa sulla voi olla tosi hauskaa, vaikka siitä ei sen enempää tulisikaan. Se, että se ei enää soita, ei tarkoita, että se olikin teeskentelevä paska ja vain seksin perässä. Sitä paitsi voihan se lähteä treffeille ihan avoimin mielin ja sitten huomata, että ei kiinnostakaan.

Palstalla ollaan aina niin mustavalkoisia ja vähän lapsellisia näissä asioissa. Miehen pitäisi heti tietää, haluaako enemmän ja jos treffien x jälkeen ei enää tunnukaan siltä, että haluaa, niin oli alusta asti vain pillun perässä ja muutenkin narsisti. :)

Vierailija
15/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme baarissa ja se johti miehen yöpymiseen luonani. Hän lupasi soittaa, mutta kun meni päiviä eikä mitään kuuunut, niin otin itse yhteyttä. Kyselin vain kuulumisia ja jotain tyyliin "miten pääsit kotiin?". Kun hän lähti luotani oli kamala lumimyräkkä ja hän aikoi kävellä. Annoin hänelle tilaisuuden pyytää minua ulos. En siis itse ehdotellut mitään. Ja niin hän sitten pyysi. Nyt olemme tavanneet kaksi kertaa ja tänään tapaamme taas. Olen niiiiiiiiiin ihastunut!

Vierailija
16/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tarkoitan sitä, että se mies voi olla oikeastikin vaikka kuinka kiva ja sen seurassa sulla voi olla tosi hauskaa, vaikka siitä ei sen enempää tulisikaan. Se, että se ei enää soita, ei tarkoita, että se olikin teeskentelevä paska ja vain seksin perässä. Sitä paitsi voihan se lähteä treffeille ihan avoimin mielin ja sitten huomata, että ei kiinnostakaan.

Palstalla ollaan aina niin mustavalkoisia ja vähän lapsellisia näissä asioissa. Miehen pitäisi heti tietää, haluaako enemmän ja jos treffien x jälkeen ei enää tunnukaan siltä, että haluaa, niin oli alusta asti vain pillun perässä ja muutenkin narsisti. :)

En minäkään ollut varma ennen viime tapaamistamme olenko edes kiinnostunut. Mutta tapaaminen vain vahvisti fiiliksiäni. Selvästikin minä olen tässä se kiinnostuneempi osapuoli, vaikka mieskin kyllä on yhdessä ollessamme vaikuttanut kiinnostuneelta. Kohtaamisyömme jälkeen mies pyysi puhelinnumeroni ja kysyi haluanko vielä tavata. Mutta sen jälkeen yhteydenotot ovat kyllä olleet minun aloitteestani.

En saa hetken rauhaa kun koko ajan odotan että puhelin soisi...:)

ap

Vierailija
17/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme baarissa ja se johti miehen yöpymiseen luonani. Hän lupasi soittaa, mutta kun meni päiviä eikä mitään kuuunut, niin otin itse yhteyttä. Kyselin vain kuulumisia ja jotain tyyliin "miten pääsit kotiin?". Kun hän lähti luotani oli kamala lumimyräkkä ja hän aikoi kävellä. Annoin hänelle tilaisuuden pyytää minua ulos. En siis itse ehdotellut mitään. Ja niin hän sitten pyysi. Nyt olemme tavanneet kaksi kertaa ja tänään tapaamme taas. Olen niiiiiiiiiin ihastunut!

Tsemppiä teille, toivottavasti tunteet pysyvät ja juttu etenee :). Minä toimin myös juuri noin ensimmäisen yhteydenoton kanssa, laitoin vietiä mutten ehdottanut mitään, annoin miehelle tilaisuuden ehdottaa tapaamista ja niin hän tekikin ja tapasimme.

Sen jälkeen ehdotin itse toista tapaamista mutta se ilta ei miehelle käynyt, hän ehdotti tätä viikonloppua. Mutta Minulla oli jo ohjelmaa mutta sanoin että varmaan jossain välissä onnistuisi. Nyt sitten odotan tulisilla hiilillä että miehestä kuuluisi, sillä minä tein sen viimeisimmän yhteydenoton. Apua, nyt kirjoitettuna tämä kuulostaa idiootilta, ehkä minun pitäisi kuitenkin soittaa ja sanoa milloin sopisi? Miten aikuinen ihminen menee näin jäihin ihastuessaan :).

ap

Vierailija
18/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti kuulostaa että mies ei ole yhtä kiinnostunut. Tai vaikka olisi kiinnostunut, ei jostain syystä halua suhdetta.

Oman ja kaverieni kokemuksen mukaan kestävät suhteet on lähtenyt avoimuudesta: seksiä heti tai ei, kumpikin on aluta lähtien avoin, ottaa yhteyttä ja vastaa viesteihin. Jos tuntuu siltä, että toinen pelaa (ei ota yhteyttä tai ottaa yhteyttä harvakseltaan) on juttu jäänyt vain seksisuhteen/säädön tasolle. Siinäkään ei aina mitään vikaa mutta ilmeisesti sinä et sellaista nyt halua?

Vierailija
19/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti kuulostaa että mies ei ole yhtä kiinnostunut. Tai vaikka olisi kiinnostunut, ei jostain syystä halua suhdetta.

Oman ja kaverieni kokemuksen mukaan kestävät suhteet on lähtenyt avoimuudesta: seksiä heti tai ei, kumpikin on aluta lähtien avoin, ottaa yhteyttä ja vastaa viesteihin. Jos tuntuu siltä, että toinen pelaa (ei ota yhteyttä tai ottaa yhteyttä harvakseltaan) on juttu jäänyt vain seksisuhteen/säädön tasolle. Siinäkään ei aina mitään vikaa mutta ilmeisesti sinä et sellaista nyt halua?

puhelimella kun olen, jäi lukematta pari viimeisintä viestiä. mielestäni olet realistisesti liikkeellä ap, toivottavasti miehestä kuuluu!

Vierailija
20/56 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itseäni halpa-arvoisena, mikäli parin tapaamisen jälkeen hypätään sänkyhommiin. Kaikkihan naida osaavat ja himot herää normaalilla ihmisellä, mutta mieluummin mies saa kiinnostua minusta aluksi muuten ja tietysti minä hänestä.

Kutkuttavinta on kuulostella ja odotella pikkuhiljaa fyysistä kontaktia.

Jos jonkun miehen mielestä olen takakireä, ellen heti suostu pantavaksi, niin eipä sellainen mies juuri arvoiseni olekaan.