Lue keskustelun säännöt.
Onko hotelli Transylvania hyvä leffa? Kantsiiko mennä katsomaan?
Kommentit (2)
Oli mullekkin elämys, kun oli mun eka 3D leffa. Molemmat lapset (p 11 ja t 7) tykkäs (niillekkin eka 3D).
Hinta oli pienoinen yllätys 39 € meiltä kaikilta. Mut en ookkaan vähään aikaan leffassa käynyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan ok leffa. Ei paras, mutta ei huonokaan. Lapset tykkäs.