Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 55v mies olla enää naisten mielestä vetovoimainen?

Vierailija
14.12.2012 |

Ja jos niin minkäikäiäisten?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tavallisen duunarin mut prätkä pitää olla. t. 32v ja mies vois olla vanhempikin.

Vierailija
22/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen olisi naimisissa ja liian nuori sinulle.

Sinällään typerää aliarvioida tai ottaa brassailuna koulutustietoja tai kuvausta työstä. Ilmeisesti kaivinkonekuski saisi kertoa vastaavat, koska kukaan ei voisi niitä ottaa leuhkimisena.

t. 35-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 vuotias. Sulla on 5 vuotta kuuteenkymmeneen, aika puistattava ajatus. Oma isäni on sua 3 v vanhempi. Sun ikäisethän ei tunnetusti katsele lähellekään ikäisiään, vaan joitakin kaksvitosia, joten mahkusi ovat aika surkeat.

Vierailija
24/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden ihanaisen jo työkuvioissa löysin, mutta kun ketale on jo naimisissa ja ikäeroakin taitaa olla lähemmäs 15v. Ihana nainen kyllä.

M55

Mut aniharva sen ikäinen nainen suostuu ottamaan miehen jolle seuraavat pyöreät vuodet on 60. "Ketale", ihanan 50-lukuista...

Vierailija
25/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty tuhmuus, isällisyys, tilanteen hallinta on se, joka saa kostumaan, ei rypytön iho.

yhdistää samaan lauseeseen isällisyyden ja kostumisen. Puistatus.

Vierailija
26/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joka sormelle, mutta haluaisin aidon naisen joka ei tavoittele vain hyötyä. Ja tottahan nuo työpaikan naiset tietävät että pomolla on parempi palkka, valtaa jne mutta hyväksikäytöltä enemmän tuntuu. Pikkuveli vinkkasi että tällä palstalla tapaa aitoja naisia vaikka moni taitaakin olla varattu :) Ja yhden ihanaisen jo työkuvioissa löysin, mutta kun ketale on jo naimisissa ja ikäeroakin taitaa olla lähemmäs 15v. Ihana nainen kyllä. M55

Mene jonnekin IRL-ympyröihin, siellä varmaan tapaat helpommin itsellesi sopivia ehdokkaita.

Vierailija
27/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset olisivat uhreja tai "ikäero ei merkitse mitään".

Ikäero on kiihoke siinä missä joku muukin attribuutti, raha, valta, ulkonäkö.

Vierailija
28/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa noin paljon vanhemman miehen 30-40 -vuotiaanakin.

Mutta joo, varmasti sellaisiakin noilla "vanhemmille jäböille" löytyy. Huh.

Vierailija
29/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan 40+ naiset voisivat olla kiinnostuneita. Tosin monet 4-kymppiset naiset hakevat nuorempaa seuraa. Vinkit ylellisestä elämästä kyllä houkuttavat seuraa, mutta ehkä vääränlaista..

Vierailija
30/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oikeasti isäsuhteessa jotain puitavaa,

jos puhutaan parikymmpisistä ja rypistyneistä harmaahapsista. Mutta päälle kolmekymppiset ovat auttamatta jo keski-ikäistyvää sakkia. Elämänkokemusta pitäisi olla ja useimmilla jo pientä ryppyäkin pukkaa. Ehkä jos itse elää vielä henkisesti nuoruuttaan eikä ole vakiintunut saatika lisääntynyt, niin varmaan tuntee olevansa eri maailmasta kuin viiskymppinen.

Vierailija
31/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se on siitä miehestä kiinni ei sen iästä. Ikä on vain numero.

Vierailija
32/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhutaan parikymmpisistä ja rypistyneistä harmaahapsista. Mutta päälle kolmekymppiset ovat auttamatta jo keski-ikäistyvää sakkia. Elämänkokemusta pitäisi olla ja useimmilla jo pientä ryppyäkin pukkaa. Ehkä jos itse elää vielä henkisesti nuoruuttaan eikä ole vakiintunut saatika lisääntynyt, niin varmaan tuntee olevansa eri maailmasta kuin viiskymppinen.

Vierailija
33/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kiinnosta mikään muu kuin se yhteys, mikä joko löytyy tai sittenn ei. Ei pröystäily asemalla ja rahalla tai ns. sivistyksellä.

Ja onneksi olen itselleni sopivan löytänyt; ei ole paljon rahaa tai omaisuutta, mutta yhteisiä ihania kulttuurikohteita ja mita kiinnostuksen kohteita.

Sinä rehtori (arvaus), koeta tosiaan keskittyä siihen tosi elämään (IRL), tuskin täältä löydät sitä mitä etsit. Onnea matkaan!

Vierailija
34/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuossa vaiheessa vielä ollaan kaukana 50-60 -vuotiaiden elämäntilanteesta.

kolmekymppisiä meihin viisikymppisiin! Pikkuhiljaa keski-ikäistyvällä kolmekymppisellä on kuitenkin vasta nuoruus ja opiskeluajat takanaan, mutta jollain 50-60 vuotiaalla on takana jo monta kymmentä vuotta aikuisikää, monella peräti kolmekymppiset lapset! Pienistä rypyistä viis, ei sitä aikuistumista niillä mitata. Olen itse 46-vuotias ja minulla on 28 ja 26-vuotiaat lapset ja kyllä todella olemme ja tulemmekin olemaan eri maailmoista, eri sukupolvea, hyvänen aika.

Vierailija
35/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty tuhmuus, isällisyys, tilanteen hallinta on se, joka saa kostumaan, ei rypytön iho.

yhdistää samaan lauseeseen isällisyyden ja kostumisen. Puistatus.

Vierailija
36/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäloppu jo 55-vuotiaana. Isäni täytti juuri 85v, eli aika pitkä taival vielä yksin kuljettavana. Rehtori en kylläkään ole, ei meidänkään kunnassa noi isoa koulua ole :D

Mutta jos tässä joulun juhlisi lasten kanssa ja keväämmällä sitten pohtisi uudemman kerran tätä omaa elämää.

M55

Vierailija
37/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kun itselläni ainakin on niin tärkeää miehen arvomaailma (pitää olla perhekeskeinen mutta työtäkin pitää arvostaa niin että se tehdään kunnolla).

Koska itse tulen vähällä toimeen ja minulla on säästöjä oletan että miehenkin pitäisi olla aika säästäväinen tai elämässä tulisi ongelmia rahankäytöstä.

Lisäksi pitäisi olla iloinen ja avulias jne. Koulutuksella ei ole väliä. Tuloilla ei ole väliä (kunhan elää niin että pystyy tuloistaan säästääkkin vähän tarvittaessa tai mielummin ilman tarvettakin).

Koetappa jotain nettideitti sivustoa. Mutta älä mainitse omaisuutta tai alaisten märää heti alkuun vaan kerro siitä mikä sinulle on tärkeää. Näin voit paremmin välttää "onnenonkijat" ja muuten aivan vääränlaiset naiset.

Onnea seuranhakuun.

Vierailija
38/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta av:n naiset eivät ole se oikea "yleisö". 55v mies voi olla todellakin se viehättävin ja sharmikkain, eikä 60v mies ole likikään vanhus. Palstsn naisilta unohtuu se, että jopa 70+ voi olla seksuaalisesti aktiivinen, kaivata toista vierelleen muutoinkin kuin vain juttukaveriksi. :p

M55, varmasti löydät elämäsi naisen, mutta älä ole "haku päällä". Ikä ei ole kuin luku, itse tunnet olevasi nuori (tai vanha), eikä sopiva nainen ikäsi vuoksi sinusta luovu.

T. N46

Vierailija
39/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän siis, että aivan ehdottomasti voi!

Vierailija
40/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä reilu kakskymppisenä huseerasin liki viiskymppistenkin kanssa. Ja kun täytin 30 -vuotta, totesin että on pahuksen hyvä ikä: menee sekä isät että pojat!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän