Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 55v mies olla enää naisten mielestä vetovoimainen?

Vierailija
14.12.2012 |

Ja jos niin minkäikäiäisten?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni on 49, minä olen 45. Mutta olen seurustellut 35-vuotiaana 59-vuotiaan kanssa, ja - oh my godness - aikuinen, kypsä, fiksu mies on niin sharmantti, että huh. =)

Vierailija
2/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuuskymppiset voi katsella kun ei roikkuva iho, kaljamaha ja kalju enää niin varmaan haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on 54v. enkä usko, että vuodessa vetovoima mihinkään katoaa :) Itse olen 38.

Vierailija
4/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen.

Vierailija
5/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin tarvii pitää tosi hyvää huolta vartalosta ja olla charmantti.

Jos ei ole mitään tasovaatimusta naiselle niin sitten ei huolta.

Vierailija
6/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien naisten mielestä,siis yli seitsemänkymppisten, 55-vee "poika" on varmasti vetovoimainen.

Itse olen 32-vuotias ja ei kyllä kiinnostaisi pätkääkään seurustella 55v -papparaisen kanssa, ei vaikka tämä varakas olisikin. oma mies on 40-vuotias, mutta lisäbonusta tuo hyvät tulot, köyhään nelikymppiseen en koskisi pitkällä tikullakaan..

Vierailija
7/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo alle 30-vuotiaana heikkona 50-60v miehiin jotka pitäneet huolta itsestään (keho kuosissa) ja joilla on karismaa. Karsimaan ei tarvita rahaa, mutta jos aikuisella miehellä on vain velkaa, ei sillä kyllä kunnollisia naisia saa pidettyä.

Asialliselle, aikaansaseuraavalle ja itsestään huoltapitävälle miehelle löytyy aina kaltaistaan seuraa.

T: Nainen 36v.

Vierailija
8/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kolmekymppinen ja hyvä ystäväni on 54-vuotias mies. Komea, nuorekas, liikunnallinen, raitis, sydämellinen, suvaitsevainen jne. Jos olisin sinkku, voisin tod tapailla häntä.

Vierailija
9/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 35-v hoikka ja hyvännäköinen nainen

Vierailija
10/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mielestäni aktiivinen ja vireä. Juoksen ja hiihdän kun töiltäni ehdin (johtaja, reilut 300 alaista).

Ikäiseni tai nuoremmat naiset kiinnosaisi (ei kovin paljon yli 10v nuoremmat), mutta töissä tympii itseään tyrkyttävät naiset ja tyttöset ja siksi olen koittanut vähä etäisyyttä naisiin pitää vaikka sosiaalinen kaveri olenkin. Lapset on jo täysi-ikäisiä, eli senkään suhteen ei ongelmaa.

M55

Vierailija
11/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten vain tollo - tai provo.

köyhään nelikymppiseen en koskisi pitkällä tikullakaan..

No, etsi sinä sitä oikeaa...ehkä löydt jonkun, jota ei häiritse innenonkijat.

Oma mieheni on minua n. 10 vee vanhempi ja ihan ilman suuria rahoja ollaan onnellisia.

Vierailija
12/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charmantti, flirtti, itsensä tunteva voi.

Olen 35v ja viehätyn usein yli viiskymppisistä, kunhan tuo puoli on kunnossa.

Ei ole niinkään raha se juttu, mutta pitää osata pukeutua ja olla itsevarma. Iän myötä se puoli on entistä tärkeämpi, tietty tuhmuus, isällisyys, tilanteen hallinta on se, joka saa kostumaan, ei rypytön iho.

Vierailija
13/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on jo löytynyt.

tai muuten vain tollo - tai provo.

köyhään nelikymppiseen en koskisi pitkällä tikullakaan..

No, etsi sinä sitä oikeaa...ehkä löydt jonkun, jota ei häiritse innenonkijat.

Oma mieheni on minua n. 10 vee vanhempi ja ihan ilman suuria rahoja ollaan onnellisia.

Vierailija
14/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva ikäisenikään voisi, voin vakuuttaa. Parempi katsella oman ikäluokan naisia ettet tee itsestäsi ikäkriisistä kärsivää sääliötä. :)

Vierailija
15/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihastunut ja rakastunut ihmiseen. Iällä ei väliä! Ja ihanan miehen löysin. Löytöhetkellä hän oli himpun verran alle tuon määrittelyn, mutta ei yhtään haittaa yhdessäoloa iso ikäero.

Vierailija
16/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tietyt puitteet kunnossa, kunnes tajusin, että eipä minkäänikäinen mies sytytä, jos ei vaan sytytä.

Charmantti, flirtti, itsensä tunteva voi.

Olen 35v ja viehätyn usein yli viiskymppisistä, kunhan tuo puoli on kunnossa.

Ei ole niinkään raha se juttu, mutta pitää osata pukeutua ja olla itsevarma. Iän myötä se puoli on entistä tärkeämpi, tietty tuhmuus, isällisyys, tilanteen hallinta on se, joka saa kostumaan, ei rypytön iho.

Tosin itse en ole minkään mister flirttimestareiden perään. Pelimiehen kun tunnistan, se on täysi turn-off oli kyse minkäikäisestä tahansa.

aiemmin vastannut 35-v

Vierailija
17/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toimeen on tultu ja velaton kaupunkiasunto ja auto sekä sijaoituksia on. Puku on työasu, mutta vapaa-ajanvaatteet ostelen työreissuilta. En siis äitin tai ex-vaimon ostamissa liikuskele. Kaljuakaan ei löydy, tosin ohimoiltahan tuo alkaa jo karata. Eli mahdollisuuksia voisi vielä olla, kun voisihan sitä olla muutakin kuin työ ja lapset.

M55

Vierailija
18/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseni tai nuoremmat naiset kiinnosaisi (ei kovin paljon yli 10v nuoremmat), mutta töissä tympii itseään tyrkyttävät naiset ja tyttöset ja siksi olen koittanut vähä etäisyyttä naisiin pitää vaikka sosiaalinen kaveri olenkin.

M55

Sullahan on siis ongelmana se, että olet liiankin vetävä! Ja naiset juoksee perässä. Miksi siis olet epävarma siitä kelpaatko, vai oletko vain etsimässä seuraa täältä?

Vierailija
19/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toimeen on tultu ja velaton kaupunkiasunto ja auto sekä sijaoituksia on. Puku on työasu, mutta vapaa-ajanvaatteet ostelen työreissuilta. En siis äitin tai ex-vaimon ostamissa liikuskele. Kaljuakaan ei löydy, tosin ohimoiltahan tuo alkaa jo karata. Eli mahdollisuuksia voisi vielä olla, kun voisihan sitä olla muutakin kuin työ ja lapset. M55

mitähän mahdat tälä hakea? Tämä ei ole mikään seuranhakupalsta. Vaikka voisihan noita löytyä, kiinnostuneita, jos ilmoitat tänne s-postiosoitteen. Toivotan onnea valitsemallasi tiellä!

Vierailija
20/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joka sormelle, mutta haluaisin aidon naisen joka ei tavoittele vain hyötyä. Ja tottahan nuo työpaikan naiset tietävät että pomolla on parempi palkka, valtaa jne mutta hyväksikäytöltä enemmän tuntuu.

Pikkuveli vinkkasi että tällä palstalla tapaa aitoja naisia vaikka moni taitaakin olla varattu :) Ja yhden ihanaisen jo työkuvioissa löysin, mutta kun ketale on jo naimisissa ja ikäeroakin taitaa olla lähemmäs 15v. Ihana nainen kyllä.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi