Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon erikoinen käytös

Vierailija
14.12.2012 |

Millä helvetillä ton paremman puoliskon sais vähän rentoutuun kotona & töissä. Vetää hirveitä kilareita ihmeellisistä asioista millä ei ole mitään merkitystä normaalin elämän kannalta.

Lisäksi jos joku asia ei mene juuri niin kuin on suunniteltu niin jaksettaan joka päivä 3x vähintään kaivaa asia esiin ja päivitellä ja haukkua kuinka paska päätös on tullut tehtyä vaikka ei itse ole asian eteen tehnyt mitään, paitsi märissyt jo etukäteen. Mitään rakentavaa ehdotusta en ole saanut vaikka olen mielipidettä kysynyt että tehtäiskö vaikka noin tai näin. Sitten teen yksin päätöksen niin se on joka tapauksessa sitten paska. Ihan kuin se olisi jo etukäteen päätetty.

Lisäksi vielä vaahtoaminen ja kyräily kaikesta aivan absurdista, kuten esimerkiksi tiskauksen laadusta tms.

Meikässäkin toki on vikaa kun en ole niitä reippaimpia kotitöiden tekijöitä, mutta mielestäni hoidan 80% käytännön asioista (laskut yms) ja pidän yllä huushollin kahta autoa sekä teen ruoat ja olen ainoa joka käy kaupassa.

Naaras imuroi ja siivoaa ja tekee itselleen ruokaa silloin kun minun tekemäni ei kelpaa.

Lisäksi vielä erityisen mukavana piirteenä sellainen pieni ongelma että vaimoke on aika tempperamenttistä sorttia ja kaikki pienetkin vastoinkäymiset tuntuu hänelle olevan luokkaa "maailma kaatuu niskaan".

Sitten jos en itse kiroa ja huuda ja päivittele ja suurin piirtein itke jokaista vastoinkäymistä, olen tunteeton ja ajattelematon eikä minua kuulemma haittaa mikään vaikka menis kuinka päin persettä. Itse en jaksa murehtia tuollaisia vaan jos joku on sattunut eikä sille jälkeen päin mahda mitään, niin mielestäni ihan turha sitä murehtia ja surra moneen kertaan vielä jälkeen päin.

En juurikaan itse jaksa ikinä nostaa pultteja mistään aiheesta, mutta jossakin kohtaa se kamelin selkä katkeaa ja siinä vaiheessa en välttämättä ota tuota kritiikkiä kovin kauniisti vastaan. En ole kuin kerran 7v suhteen aikana räjähtänyt kunnolla, mutta kohta tulee kyllä uusi purkaus jos ei tuo pikkuhiljaa ala rauhottumaan.

Tulipas vuodatus...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hän voi? onko hänellä huolia, stressiä tai masentunutta oloa? voisitko tehdä hänen hyväkseen jotain?

Vierailija
22/26 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nyt ei ole väliä olemmeko naimisissa vaiko emme.

Keskusteltu on kyllä useampaan kertaan ja on joka kerta myöntänyt olevansa hieman kärkäs ilmaisemaan oman mielipiteensä. Ollut päivän tai pari ihan tyytyväinen ja sitten aloittanut taas.

Nimenomaan suurin kysymysmerkki on että miksi tuo nyt juuri viimeaikoina on yhtäkkiä alkanut. Tässä on tosiaan 7 vuotta jo pidetty yhtä ilman mitään ihmeellisiän ongelmia.

Ap, lue uudelleen omat viestisi. Teillä on 7. vuoden kriisi! Tulee joka suhteessa jos pitemmälle päästään. Etsi asiasta lisää tietoa. Minä en voi asiassa neuvoa, en oo koskaan päässyt puolentoista vuoden kriisejä pitemmälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan alkaa ryyppäämään ja pieksemään naista säännöllisesti, mitä enemmän mies on kontrollissa suhteesta, sitä paremmin tuntuu lähipiirissä menevän.

Niin ehkä niiden miesten mielestä.

Kuulostat kyllä rivien välistä aika vastenmieliseltä. Kuka luulee tekevänsä 80% kaikesta vaikka tekeekin 50%? Oletko nyt varma että teet sitäkään?

Vierailija
24/26 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon nyt sanoin lähinnä syystä että ollaan aika naisvoittoisella foorumilla, muutenhan keskustelu olisi mennyt heti siihen "ET VARMANA TEE 80% HOMMISTA11!!111!" -huuteluun.

Tänään taas hieno vapaan aloitus. Olen painanut koko päivän töitä, vaimo ollut kotona.

Kun olen painanut 40min ylitöitä, soittaa vaimoke että nyt kotiin tuot auton ja lähdet koiran kanssa lenkille. Sitte kun sanoin asiasta että kävsin mielelläni syömässä ensin niin takaisin tulee jotakin "Voi vittu" tms. yhtä kehittävää.

Noh, ajattelin kuitenkin syödä jotain ja kokkailen, niin hän lähtee salille eikä suostu syömään edes ruokaa. On kuulemma siivonnut koko päivän (täällä ei edes ollut likaista?) ja ei ole kerinnyt siitä syystä käyttämään koiraa. No onneksi hän ilmeisesti ymmärsi ahdinkoni että haluaisin vähän aikaa rauhoittua kotona stressaavan työpäivän jälkeen ja kävi koiran kanssa 10min lenkillä ja sanoi menevänsä illalla uudestaan.

Vierailija
25/26 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko nyt ihan hakoteillä, kun mielestäni vaimoke on aina tarkoittanut ns. "huonoa vaimoa", ei avovaimoa?

Tämän niminen elokuva on tehty Suomessa joskus 1930- tai 40-luvulla, pääosassa Ansa Ikonnen.

Taisi tulla vielä jatko-osa Mieheke?

Ja ihan aiheen vierestä, sori ap, ja tsemppiä elämääsi. Anna ihmisen kiukutella ja kehitä valikoiva kuulo.

Vierailija
26/26 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, itseäni kyllä vähän kaivaa että voisikohan tuo johtua muista äijistä tuo käytös.

Vaimo on kerran aiemminkin pettänyt pari vuotta sitten. Tuolloin kyllä olin jo 90% varma että en enää hänen kanssaan touhuja jatka, mutta jotenkin sitten kuitenkin vielä yhdessä yritettiin. Tuolloin kyllä tein selväksi että uudestaan ei kyllä enää tarvitse kokeilla tai sitten jompi kumpi saa painua omille teilleen. Nyt vain tuossa yhteisestä tuttavapiiristä tuntuu löytyvän miespuoleista seuraa hänelle jatkuvasti ja kovasti tuntuu heidän seurastaan nauttivan kun minullekin sitä välillä hehkuttaa että kuinka hyvä kroppa jollakin saattaapi olla jne. Erikoisia juttuja mielestäni varsinkin tuollaiselle joka on ennenkin käynyt vieraissa ja tietää että saatan vähän epäluuloinenkin olla.

En taas tuollaisia ystävyyssuhteita häneltä missään tapauksessa halua kieltää sillä ei kahlittu elämä ole yhtään sen parempaa.