Onko muka olemassa joku joka ei pelkää pimeää?
Kommentit (50)
Pimeän pelko on yleistä naisilla koska heiltä puuttuu testosteronia.
Mä suorastaan RAKASTAN pimeää. Moni pelkää pimeää koska siellä ei näe, mutta myöskään sinua ei näe. Onko täällä ketään muuta kaltaistani pimeyden lasta???:o
Nainen, joka pitää vain naisista.
Pelkään nousta yöllä sängystä valoja tekemättä ja varpaat pidän visusti peiton
Alla! En myöskään mielelläni hiiviskele pimeässä alakerrassa öisin..
Ja ikää on 35 v!
liikaa Salaisia Kansioita teininä? :-D
AngelOfDaekness kirjoitti:
Mä suorastaan RAKASTAN pimeää. Moni pelkää pimeää koska siellä ei näe, mutta myöskään sinua ei näe. Onko täällä ketään muuta kaltaistani pimeyden lasta???:o
pimeä metsä ja järven ylle nouseva kalpea täysikuu.. ♡
Vierailija kirjoitti:
Pimeässä ei ole mitään pelättävää, päinvastoin se voi tuntua hyvinkin turvalliselta.
Jäin oikein miettimään tätä, pelkäänkö vai enkö.
Heurekassa oli jokunen vuosi sitten (eiku varmaan 15!) pimeä huone. Siis totaalisen pimeä, jossa piti liikkua käsikopelolla. Se pimeys oli pelottavaa, kun yksi aisti vietiin yhtäkkiä. Toisaalta enemmän alkoi huolestuttaa kun joku säikähti sitä mustuutta ihan totaalisesti ja alkoi panikoida siellä pimeydessä.
Normaalia pimeää en pelkää. Siis sellaista, jossa pystyy jotain hahmottamaan. Varsinkin, jos on tutussa paikassa. Olen kerran ollut vieraassa kellarissa, jossa meni valot. Se vähän pelotti, kun paikka oli tavaraa täynnä, että jos kompastun tai kaadan jotain päälleni.
Pelkäsin pimeää lapsena, mutta sitten päätin voittaa sen pelon ja alistin itseni metsätaipaleille ja olin iltaisin huoneessani sytyttämättä valoa.
Sisätiloissa en pelkää, mutta en mä menisi ihan vain huvin vuoksi yksin pimeään metsään tai pimeälle lenkkipolulle. Myös öinen pimeä vesistö saa mun ihokarvat pystyyn vaikka tiedän, että harvemmin mitään vaarallista on metsässä tai meressä/järvessä/lammessa.
En näe syytä pilkata ketään pelkojensa takia. Ei kukaan huvikseen pelkää.
En ole koskaan pelänny pimeää. Alkoholisti isäni pisti minut ja veljeni maakellariin pimeään rangaistuksesti monesti. Ei pelottanut. Leikimme kellarissa. Oli rauhallista eikä saanut selkäänsä. En tiedä vaikuttiko , mutta pimemeää en ole koskaan pelänny
Nuorena menty ihan umpimetsän läpi polkua keskellä yötä joka voisi näyttäytyä pelottavalta joillekkin ihan hämärässäkin.
Ap pelkää mustia miehiä.