Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka olemassa joku joka ei pelkää pimeää?

Vierailija
14.12.2012 |

Siis edes vähäsen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle, mitä pelkäämistä on pimeässä?

Ehkä minäkin sitten alan pelätä edes vähäsen, jos yhdenkään järkevän pimeässä piileskelevän pelonaiheen keksit.

Asun Suomessa, joten mitkään pimeydessä piileksivät pedot eivät käy, enkä minä pelkää edes hiiriä ja hämähäkkejä. Enkä ihmisiä.

Jos minun on pakko liikkua niin pimeässä, että en näe mihin mitään, minä ehkä pelkään astuvani jonkin ikävän päälle. Lattialla olevan lelun, tai kissan ulkona johonkin yllättävään kuoppaan, ja sitten vaikka kaatuvani kun nykyään tasapainoni on entistä huonompi. Riittikö tämä ihan vähäiseksi pimeän pelkäämiseksi?

Vierailija
2/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pelättävää pimeässä olisi. Pimeä on kuin hellä, syliinsä kätkevä hyväily...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä mitä pelättävää pimeessä on

Vierailija
4/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäisin?

Vierailija
5/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä on ystävä. Jos kuljen pimeällä kadulla, en halua kulkea valokeilassa, sillä silloin muut näkevät minut, mutta minä en muita.

Olen jo lapsena vaatinut valoja pois yöksi.

Ymmärrän, että joku pelkää pimeää, vaikka se joskus raavaitten miesten kohdalla hiukan huvittaakin :)

Vierailija
6/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän kysyitte. Voin kertoa, minä pelkään pimeää. Siitä syystä, että minut on muutamaan otteeseen yritetty raiskata pimeässä huoneessa. En ole sen jälkeen sietänyt pimeätä ja pelkään sitä aivan hulluna, koska olen varma, että pimeästä ei seuraa mitään hyvää.Onneksi edes oma mies ymmärtää tämän pimeänkammoni.

Vierailija
7/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista pimeässä voisi olla mitä ei valoisassa olisi?

Esim pimeä vessa yöllä..Sama vessa se on pimeässä kuin valot päällä. Mikäpä tuossa pelottaisi =)

Vierailija
8/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän kysyitte. Voin kertoa, minä pelkään pimeää. Siitä syystä, että minut on muutamaan otteeseen yritetty raiskata pimeässä huoneessa. En ole sen jälkeen sietänyt pimeätä ja pelkään sitä aivan hulluna, koska olen varma, että pimeästä ei seuraa mitään hyvää.Onneksi edes oma mies ymmärtää tämän pimeänkammoni.

Pimeyshän olikin tässä se pointti...

Vierailija
9/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pimeä sinua raiskannut? Samoin olisi todennäköisesti käynyt ihan valoisassakin..Pelkää niitä raiskaajia edelleenkin, älä pimeää.

Vierailija
10/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pimeys oli syypää?

Miten ne raiskarit edes näki sut pimeässä?

Vierailija
11/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi normaaliin elämään, niin suosittelen hoitokotia.

Vierailija
12/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi murhamiehiä, ihmissusia, vampyyreitä, mörköjä, kummituksia, hirviöitä, loch nessin hirviö, jeti, Jussi Parviainen, Johanna Tukiainen, zombieita, ufoja...

Vierailija
13/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oisko noihin vaikuttanu jotkut muut viturallaan olleet asiat. Ei se pimeys.

Vierailija
14/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi murhamiehiä, ihmissusia, vampyyreitä, mörköjä, kummituksia, hirviöitä, loch nessin hirviö, jeti, Jussi Parviainen, Johanna Tukiainen, zombieita, ufoja...

Vierailija
15/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pelännyt lapsesta saakka. Pimeässä tunnen itseni turvattomaksi koska en näe kaikkia vaaroja mitkä minua uhkaa :D

Olen myös melko varma, että pimeässä väijyy jotakin, jotain joka ei viihdy valossa.

Meillä ei ole koskaan pimeää, paitsi hetkellisesti jos menee sähköt ja silloinkin iskee armoton paniikki, asutaan muutenkin metsän keskellä, eli jos sähköt on poissa ei valoa tule niin mistään, ei edes naapurin kynttilöistä :)

Vierailija
16/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma hän pelkäsi ennen, mutta sitten pakotti itsensä sietämään pimeää. Oli yksin pimeässä asunnossa, ei vain pistänyt valoja. Pääsi sitten pelosta eroon. Kateeksi käy.

Vierailija
17/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahden alle kolmevuotiaan lapsen kanssa kotona. Lapset jo tottakai nukkumassa...asutaan omakotitalossa ja tontti rajoittuu metsään. Jos mun nyt pitäisi lähteä tuolta tontin takarajalta hakemaan esim saunapuita niin en varmasti menis. On tuo metsä niin synkän oloisen näköinen...hrrrrrrr....

Ekana tulee mieleen susi, ilves, hirvi tai karhu mitkä siellä voi mahdollisesti lymytä. Ei ne päiväsaikaan mieleen tule, et kai mä sitten hiukan pelkään pimeää tai lähinnä sitä, mitä pimeässä voi lymytä. Tosin en usko että Jussi Parviaista sieltä tuskin löytyy.....xD ( viitaten aikaisempaan viestiin )

Vierailija
18/50 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sellainen sinua pimeässä väijyy, joka ei viihdy valossa?

No joo, pikkuiset ötökät ei valosta tykkää, mutta ne tuskin viettävät aikaaansa sinua väijyen =)

Pimeydessä ihmisiä pelottavat omat pelot, ei pimeys. Se pimeys on vain tekosyy niille omille peloille, jotka muuten kannattaa hoitaa kuntoon niin ei tarvitse pelätä enää pimeääkään..=)

Vierailija
19/50 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun itse vain olen aina pelännyt ihan hirveästi pimeää, sen kanssa voi elää yleensä, mutta talvisin joudun hommaamaan yövalon ja muutenkin välttelemään ulkona liikkumista. Aloin sitten vain miettimään että onko oikeasti joku joka ei pelkää.

Ja mikä pimeässä pelottaa on se, etten näe mitään/kaikkea.

Vierailija
20/50 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään eläimiä pelkää, enkä edes raiskareita tai vankilasta karanneita murhamiehiä. Ihan rehellisesti pelkään spöökejä.

En minä tiedä mitä ne on, mutta helvetin pelottavia ovat. Enkä oikeastaan ole koskaan sellaisia nähnyt tai edes kuullut, mutta siltikin nuo perkeleet mua pelottavat. Kai ne jotain henkiä on tai jotain yliluonnollisia asioita kuitenkin. Toisin sanoen pelkään kai ihan pelkäämisen ilosta, ikinä en ole nähnyt, kokenut, haistanut, maistanut tai tuntenut pienintäkään viitettä niistä, mutta silti pitää nukkua valot päällä. Riskien minimoimiseksi siis.

Jep, todella järkevää ja rationalistista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi