Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan sekin liikaa vaadittu, että lapset ja mies pesevät kätensä wc-reissun jälkeen?

Vierailija
14.12.2012 |

Tuli vaan mieleen, kun äsken menin vessaan ja siinä rinkulalla oli PASKARANTU. Poika oli käynyt vessassa, ei sanonut siitä kenellekään ja iloisena pomppi ympäri taloa paskat perseessä. Ihanaa.

Tämä nyt ei varsinaisesti ollut asiani vaan se, että mies eikä lapset eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen. Kuvottavaa. Miehen lapset siis kyseessä. Voinko sanoa tästä miehelle aina kun hän käy vessassa, vai olenko silloin vittumainen nalkuttaja? Entä lapset? Olisihan se miehen asia opettaa heille hygieniakasvatusta, mutta mites opettaa kun ei näköjään itsekään osaa.

En tajua, miten joku on noin tollo näissä asioissa. Tämäkin ihana tapa toki selvisi aikanaan vasta hetken yhdessäasumisen jälkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkii vielä paskankin jotenkin oudosti etukautta kaivelemalla?? Ällöttävää.... Muutenkin semmoinen antihygienisti että huh huh :/

Vierailija
2/3 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissan jälkeen ei kai ole pakko. Olen atoopikko ja en voi koko ajan pestä. Käyn aika usein pissalla.

Mulla on sen sijaan ollut vaikeuksia opettaa mieheni pesemään kätensä kotiin tullessaan. Sen on jo oppinut 15 vuodessa. Vielä on koulutus kesken siitä, että myös saippuaa on käytettävä. (Luultavasti nyt vihdoin sen oivalsi, kun lapsi luki fyken kokeeseen ääneen ja minä kailotin miehelle, että siellä fyken kirjassa on se pointti: saippua vie pintajännityksen vedestä pois ja siksi se on puhtauden kannalta välttämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissan jälkeen ei kai ole pakko. Olen atoopikko ja en voi koko ajan pestä. Käyn aika usein pissalla.

Mulla on sen sijaan ollut vaikeuksia opettaa mieheni pesemään kätensä kotiin tullessaan. Sen on jo oppinut 15 vuodessa. Vielä on koulutus kesken siitä, että myös saippuaa on käytettävä. (Luultavasti nyt vihdoin sen oivalsi, kun lapsi luki fyken kokeeseen ääneen ja minä kailotin miehelle, että siellä fyken kirjassa on se pointti: saippua vie pintajännityksen vedestä pois ja siksi se on puhtauden kannalta välttämätön.

Mies ei tietenkään pese myöskään ulkoa tullessa. Marssii vielä usein jääkaapille ja alkaa napsia sieltä jotain sormin. Yök... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi