No nyt kävi nolosti!!! Lapsen suusta kuulet totuuden totta tosiaan!!! :D
Olin lapseni kanssa kaupungilla kävelyllä, ja lapseni alkoi yhtäkkiä kikattamaan kovasti. Huvittuneena kysyin että mikäs noin naurattaa? Ja lapsi sitten sanoi että "hihihi no toi tyyppi tuolla!" katsoin sitten sivulleni, ja näin jonkun separin rullatuolissaan, joka oli punainen. Kieltämättä oli hieman huvittavaa että joku inva alkaa ehdontahdoin jonkun rullatuolinsa väriä valkkaamaan, ihankun ne siitä miksikään muuttuisi? No ajatellessani asiaa aloin minäkin nauramaan kovasti! Yhtäkkiä lapseni sanoo minulle että "äiti, ei vammasille saa nauraa!". Ja samalla huomasin että lapseni ei ollut nauranut tälle fashion-vampille, vaan törkeän tiukkoihin farkkuihin pukeutuneelle aivan helvetin läskille ja rumalle teinipissikselle... Voi kun alkoi hävettää että opetin nyt lapselleni että vampeillekin saa nauraa, vaikka lapsi ei tätä tarkoittanutkaan. :(
Kommentit (8)
mua alkoi melkein itkettää, kun mietin, että sä joudut elämään itsesi kanssa...
Koita uudestaan.
No sun pillunjakamisesi ja pettämisesi on liian läpinäkyvää huora.
Toivoo: miehesi
dorka,se on pyörätuoli! siinä on PYÖRÄT,ei rullat!
Kumpi : rullatuoli ja pyörälauta
vai : pyörätuoli ja rullalauta
Koita uudestaan.
No sun pillunjakamisesi ja pettämisesi on liian läpinäkyvää huora.
Toivoo: miehesi
Hus hus!
Voi kun alkoi hävettää että opetin nyt lapselleni että vampeillekin saa nauraa, vaikka lapsi ei tätä tarkoittanutkaan. :(
Kyse on siitä, missä asiayhteydessä ja tilanteessa nauraa. Se, ettei vammaisille saa nauraa, ei ole mikään ehdoton juttu, koska nauravathan he itsekin. Riippuu siitä, mille, koska jne. naureskelee. :)
En muista edes lapsena, että vammaiset olisivat olleet minusta kauhean hauskoja. Tai että vammaisuus olisi itsessään jokin vitsi.
Vaikka olet provo, niin tyhmyydestä tuo aihe kertoo ja tylsyydestäkin toki. Hanki harrastus.
ps: punainen pyörätuoli voi piristää ja "muuttaa" vammaista hyvinkin. Vammasta ei tarvitse pyrkiä pois, se harvoin on vammaiselle itselleen edes kovin iso ongelma.
paukut tänään vähän vähissä.