Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 4,5v lapsen ammattihaave on olla vaan kotona.

Vierailija
14.12.2012 |

Isänsä on kova tekemään töitä mutta itse olen ns.kotirouva tämä johtuu vaikeuksista opiskeluissa,sairauksista yms että olen vain kotona.Kaikilla muilla lapsilla tuntuu olevan joku ammattihaave mutta poika haluaa vain olla isona kotona.Miten selitän lapselle että töitä pitää te´hdä yms?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole oikeastaan mitään merkitystä mitä tuossa iässä tulevaisuudenhaaveista ajattelee. Ehtivät vaihtua vielä moneen kertaan, erityisesti kouluiässä kun jotkut aineet alkaa kiinnostaa. Minäkin halusin tuossa iässä kotiäidiksi, kun äitinikin oli sellainen, sitten vähän päästä papiksi, kouluaikana halusin opettajaksi. Tietokoneohjelmoija minusta tuli.

Vierailija
2/3 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4,5v toivoi aikoinaan olevansa poliisikoira. Nyt kuusi vuotiaana hän on varmaankin ymmärtänyt ettei se ehkä ole realistisin haave ja toiveammatti on nykyään poliisihevosten tai -koirien kouluttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät hänen silmiensä edessä toisenlaista mallia koko ajan. Eihän sinunkaan tarvitse tehdä töitä. Vai ajatteletko, että vain naiset voivat olla tekemättä töitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme