Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pidätkö Cheekistä? Ikäsi?

Vierailija
14.12.2012 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiräppi on yleisestikin vain hirvittävää myötähäpeää aiheuttavaa ja ärsyttää muutenkin, että monesti pitää pistää koko radio kiinni kun ei vaan kestä kuunnella. :D Joku Redrama korkeintaan menee.

Cheekkiä en tunne, ei tehnyt mitään valtavaa vaikutusta siinä Vain elämässä. Erin teki

Vierailija
22/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä. Musiikki ei ole mitenkään ihmeellistä, ja ulkonäöllisesti heppu ei ole kyllä kummoinen.

29 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkis ja on varmaan aika neuroottinen kaveri. Liian sliipattu minun makuuni kaikkine Luis Vuittoneineen, ihan komea kyllä muuten. Mutta sisus ei siis minuun vetoa, liian pintaa jotenkin koko mies, sellainen tietynlainen rentous puuttuu. Ikää minulla 28.

Vierailija
24/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikista aika paljon ja mun mielestä mielenkiintoinen tyyppi. Ulkonäkö ei nappaa, liian siloteltu, mutta jos on varaa ja halua pukeutua huippusuunnittelijoiden releisiin niin turha siitä kenenkään on arvostella. Miksi Cheek on ällöttävä joidenkin mielestä kun pukeutuu Vuittoniin, ja aika monet täällä kuitenkin haaveilee merkkilaukuista?

48v.

Vierailija
25/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdentekevä, musiikkinsa on ihan shaibaa. Vain elämää-sarjassa oli ihan ok. Ulkonäöllisesti ei iske.

42v

Ja inhoan Röyhkää.

Vierailija
26/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti en. Vain elämää ohjelman jälkeen sain uuden kuvan, ja pinnan alla onkin ihana ihminen. Cheekin oma musiikki on paskaa, mut esin puhelin langat laulaa oli ihana :)

Vierailija
27/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v

Vierailija
28/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan herätä mitään tuntemuksia. Olen 27v.

Vierailija
29/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi karaokessa lauloin miehelleni, syypää sun hymyyn ;)

Vierailija
30/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi karaokessa lauloin miehelleni, syypää sun hymyyn ;)

Vierailija
31/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätä tunteita mies eikä musiikki. Tosin saattaa johtua siitä että olen 46.

Siis tuleeko sen nimi noista poskipäistä?

Vierailija
32/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

33- vuotias ja tykkään.

Aivan ihana ääni Cheekillä, tuollainen rouhea.

En tunne miestä ja julkisuuden kuva saa olla mitä on, siksi kun se on julkisuuden kuva. Se ei ole välttämättä millainen on ihmisenä. Kauko Röyhkä on mielestäni taas juntti. Ja hänen mielipiteellään ei ole enää minulle niin merkitystä koska lähti julkisesti arvostelemaan toista noin henkilökohtaisesti. Olisin odottanut Kaukolta asiallisempaa toimintaa mutta hän lähti ajamaan omaa julkisuuttaan noin kuten päätti. Syvästi ihmettelen miksi iäkkäämpi mies alkaa arvostelemaan noin toista ja se että jotkut sitten ottaa jonkun "puolen" kun tuollainen on vaan väärää käytöstä.

Vierailija
33/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä en sano muuta kuin että liian sliipattu mun makuun, esim. hampaat valkaistu ja tasoiteltu kuin Ken-nukella.

-ikää 24v.

Vierailija
34/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 29v.

En oikein ymmärrä miksi Kauko Röyhkä on ottanut Cheekin hampaisiinsa. Miksi pitää julkisesti arvostella toista artistia? Ei kaikista tarvitse tykätä, mutta hyviin käytöstapoihin ei kuuluu toisten mollaaminen.

Röyhkää taitaa vituttaa kun ei ole niin iso julkkis.

Vierailija
35/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kamalinta kuraa mitä Suomesta tulee. Huonoa musiikkua huono ääniseltä laulajalta. Ikää 29

Vierailija
36/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut Cheekiä jo muutaman vuoden. Vain elämää ei muuttanut mielipiteitäni. N36v.

Vierailija
37/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias.

Vierailija
38/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mahtavaa musiikkia, olen kuunnellut jo kauan aikaa hänen kipaleita ja seurannut uraa :) Ikää 21v

Ja äitinikin tykkää, alkoi pitämään Vain elämää-sarjan jälkeen, levy on hänellä toiveissa joululahjaksi :) Ikää hänellä 49v

Vierailija
39/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä musiikista (pidän suomiräpistä, mutta nämä Cheekit ja VilleGallet on sen irvikuvia), mutta henkilönä en osaa sanoa, en tunne. Olen 26.

Vierailija
40/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En musiikista enkä olemuksesta. Olen 47.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan