Eron jälkeen mies uudistui
Erosimme pari kuukautta sitten, koska parisuhde oli monella tapaa tullut tiensä päähän ja minun voimani vain olivat loppu. Mies ei olisi millään halunnut erota, mutta loppujen lopuksi kaikki saatiin hoidettua ihan sovussa.
Huvittaa vain nyt jälkikäteen esim. se, että kun minulla olivat voimat täysin loppu ison talon kanssa, enkä siihen apua häneltä saanut, nyt hän kuitenkin yksin saa pidettyä talon moninkertaisesti siistimmässä ja paremmassa kunnossa kuin minä ikinä. Ja ulkonäköönkin panostaminen on yht'äkkiä alkanut, eli mieshän osaa sittenkin ostaa joskus uusia vaatteita ja käydä parturissa.
Jos haluaa pitää parisuhteensa oikeasti kasassa, kannattaisiko noita asioita tehdä jo parisuhteen aikana eikä vasta sen päätyttyä?
Ei mulla muuta.
Kommentit (33)
Hänellä taisi olla myös voimat ja rakkaus lopussa suhteessanne. Nyt sai uutta virtaa, oma ulkonäkö ja kotikin kiinnostavat uudella tavalla.
vaan odotti että sä lähdet. Kaikki puhe ettei haluu erota oli vaan omantunnon ja paremmuuden pönkittämistä.
Sä lähdit, sä kannoit siis vastuun ja teit päätöksen. Nyt sen on helppo alottaa uusi elämä, eikä se oo tehnyt mitään väärää.
Tästähän saa hyvän provon kehiteltyä.
ettei mies ymmärrä ryhdistäytyä kunnes vasta kun ero on jo tullut.
Sitten harmitellaan ja itketään perään, VAIKKA nainen olisi selkeästi jos avioliitossa kertonut huolistaan. Miehet eivät vain usko että suhde voi loppua, vaan luulevat että kyllä se nainen siinä pysyy, vaikka vähän valittaakin.
Kai se on se tapa ajatella, että nainen roikkuu miehessä kiinni vaikka mikä olisi. Nykyaikana ei kuitenkaan ole enää näin. Nainen lähtee kun sitä on tarpeeksi ärsytetty.
vasta pakon edessä. Ole iloinen, että eksäsi hanskaa elämänsä nykyään. Kait sinäkin olet uudistunut?
Minä en ole varsinaisesti uudistunut, mutta voin kyllä paremmin, kun hoidan lapset ja arjen, enkä edes odota apua toiselta -> ketutus vähentynyt noin 100 %.
t. ap
Olen iloinen, että se jäi sille, joka siitä jaksaa näköjään huolehtia :-)
t. ap
voi käydä kun henkisesti ihan lopussa parisuhteen aikana. Sitten eron jälkeeen alkaa uusi elämä, eikö totta. Miehille mielestäni tyypillistä. Nimim. saman kokenut.
mies pyytänyt sinua takaisin?
Enkä usko, että pyytäisikään, koska tietää, etten tulisi.
t. ap
kannalta tuo on loistavaa, että mies ennemmin uudistuu kuin jää rypemään.
että parisuhde on ollut kuluttava, ja nyt riittää energiaa. Luulen, että minunkin mieheni uudistuisi, kunhan saataisiin ero vietyä loppuun ja hän ymmärtäisi itsekin, että hänkin voisi sen jälkeen paremmin.
kun vaimo alkaa hallita ja dominoida kotia niin mies lakkaa tekemästä yhtään mitään. Koska miehet ei pidä akkojen pillin mukaan tanssimisesta.
Vastareaktiona tulee sitten täydellinen passivoituminen yhteisiin asioihin. Ja nainen tuntee jäävänsä yksin. Mutta kun mies ehdottaa että joku asia voitais tehdä jollain tavalla, niin naiselle se ei sovi vaan pitääkin toimia naisen tahdon mukaan. Tuosta seuraa kierre joka ei lopu. Mies ei tee mitään ja nainen tekee kaiken ja ajaa itsensä loppuun. Ja valittaa kun mies ei kanna vastuuta, mutta oikeasti nainen ei kestä jos mies alkaa kantaa vastuuta, ja ottaa valtaa.
Eli, tasa-arvoasioissa on suurimpana häviäjänä nainen. mies kyllä löytää uuden vaimon, mutta nainen ei uutta miestä kovin helpolla.
Eikä naiset ymmärrä tuota, yksinkertaista asiaa. Alkakaa totella miehiänne niin ne alkaa tehdä niitä asioita joita vaaditte.
kun vaimo alkaa hallita ja dominoida kotia niin mies lakkaa tekemästä yhtään mitään. Koska miehet ei pidä akkojen pillin mukaan tanssimisesta. Vastareaktiona tulee sitten täydellinen passivoituminen yhteisiin asioihin. Ja nainen tuntee jäävänsä yksin. Mutta kun mies ehdottaa että joku asia voitais tehdä jollain tavalla, niin naiselle se ei sovi vaan pitääkin toimia naisen tahdon mukaan. Tuosta seuraa kierre joka ei lopu. Mies ei tee mitään ja nainen tekee kaiken ja ajaa itsensä loppuun. Ja valittaa kun mies ei kanna vastuuta, mutta oikeasti nainen ei kestä jos mies alkaa kantaa vastuuta, ja ottaa valtaa. Eli, tasa-arvoasioissa on suurimpana häviäjänä nainen. mies kyllä löytää uuden vaimon, mutta nainen ei uutta miestä kovin helpolla. Eikä naiset ymmärrä tuota, yksinkertaista asiaa. Alkakaa totella miehiänne niin ne alkaa tehdä niitä asioita joita vaaditte.
Onpa ihanaa olla ilman parisuhdekiemuroita. Huh huh.
t. ap
Pakkohan sitä on panostaa, kun siirtyy takaisin sinkkuelämään ja uusien naisten kaatoon. Onnea miehellesi, kyllä siitä vielä kivaa tulee.
Pakkohan sitä on panostaa, kun siirtyy takaisin sinkkuelämään ja uusien naisten kaatoon. Onnea miehellesi, kyllä siitä vielä kivaa tulee.
Mutta hyvää hänelle kyllä toivon.
t. ap
Voi kun saisi parisuhteeseen eron parhaimmat puolet. Esimerkiksi viikko-viikko-systeemi kuulostaa aivan taivaalliselta. Mutta ihan hullua, että vasta erotessa on enemmän aikaa pitää huolta itsestään ja ympäristöstään. Äkkipäätään ajateltuna voisi kuvitella, että kaksi aikuista saisi aikaan enemmän kuin yksi, mutta näin ei ole. Kaikki eronneet tuttavani ovat laihtuneet, kaunistuneet ja ilostuneet. Heillä on enemmän rahaa ja enemmän aikaa. Miten se noin voi mennä?
Mutta itsekin huomaan, että kun olen yksin kotona, saan arjen rullaamaan paljon paremmin. Kun mies tulee kotiin, loppuu minunkin motivaationi siivota, jos toinen samaan aikaan makaa sohvalla.
Kaikki eronneet tuttavani ovat laihtuneet, kaunistuneet ja ilostuneet. Heillä on enemmän rahaa ja enemmän aikaa.
Eivät sitten tainneet yh:ksi jäädä? Kannattaa myös muistaa sitä lapsenkin etua, kun haaveilee ihanasta erosta, jossa on sitten enemmän rahaa ja aikaa kauniina ja iloisena.
Kaikki eronneet tuttavani ovat laihtuneet, kaunistuneet ja ilostuneet. Heillä on enemmän rahaa ja enemmän aikaa.
Eivät sitten tainneet yh:ksi jäädä? Kannattaa myös muistaa sitä lapsenkin etua, kun haaveilee ihanasta erosta, jossa on sitten enemmän rahaa ja aikaa kauniina ja iloisena.
jos minulla olisi enemmän aikaa muulle. Jos minulla olisi viikko aikaa itselleni, ylitöille ja siivouksille, voisin seuraavan viikon keskittyä täysillä lapsiin.
Eli, tasa-arvoasioissa on suurimpana häviäjänä nainen. mies kyllä löytää uuden vaimon, mutta nainen ei uutta miestä kovin helpolla.
Että tärkeintä eron jälkeisessä elämässä on löytää uusi vaimo/mies?!!!
Minä en ainakaan ihan heti huolisi uutta miestä nurkkiini tivaamaan tekemisistäni, roikkumaan kiinni tai makaamaan sohvalla. Odotaan niin sitä aikaa, kun pääsen nauttimaan omasta tilasta!
vasta pakon edessä.
Ole iloinen, että eksäsi hanskaa elämänsä nykyään. Kait sinäkin olet uudistunut?