Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen mies uudistui

Vierailija
14.12.2012 |

Erosimme pari kuukautta sitten, koska parisuhde oli monella tapaa tullut tiensä päähän ja minun voimani vain olivat loppu. Mies ei olisi millään halunnut erota, mutta loppujen lopuksi kaikki saatiin hoidettua ihan sovussa.

Huvittaa vain nyt jälkikäteen esim. se, että kun minulla olivat voimat täysin loppu ison talon kanssa, enkä siihen apua häneltä saanut, nyt hän kuitenkin yksin saa pidettyä talon moninkertaisesti siistimmässä ja paremmassa kunnossa kuin minä ikinä. Ja ulkonäköönkin panostaminen on yht'äkkiä alkanut, eli mieshän osaa sittenkin ostaa joskus uusia vaatteita ja käydä parturissa.

Jos haluaa pitää parisuhteensa oikeasti kasassa, kannattaisiko noita asioita tehdä jo parisuhteen aikana eikä vasta sen päätyttyä?

Ei mulla muuta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten harmitellaan ja itketään perään, VAIKKA nainen olisi selkeästi jos avioliitossa kertonut huolistaan. Miehet eivät vain usko että suhde voi loppua, vaan luulevat että kyllä se nainen siinä pysyy, vaikka vähän valittaakin.

Kai se on se tapa ajatella, että nainen roikkuu miehessä kiinni vaikka mikä olisi. Nykyaikana ei kuitenkaan ole enää näin. Nainen lähtee kun sitä on tarpeeksi ärsytetty.

Tuntuu se välillä miehestäkin, että vaimo ei panosta parisuhteeseen millään tavalla. Toki ymmärrän, että kotityöt jne. parantavat tilannetta, kun vaimo ei ole niin väsynyt yms., mutta kun tilanne kääntyy niin päin, että seksi on suoranainen palkinto kotitöistä, niin maku siitäkin menee.

Vierailija
22/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten harmitellaan ja itketään perään, VAIKKA nainen olisi selkeästi jos avioliitossa kertonut huolistaan. Miehet eivät vain usko että suhde voi loppua, vaan luulevat että kyllä se nainen siinä pysyy, vaikka vähän valittaakin.

Kai se on se tapa ajatella, että nainen roikkuu miehessä kiinni vaikka mikä olisi. Nykyaikana ei kuitenkaan ole enää näin. Nainen lähtee kun sitä on tarpeeksi ärsytetty.

Tuntuu se välillä miehestäkin, että vaimo ei panosta parisuhteeseen millään tavalla. Toki ymmärrän, että kotityöt jne. parantavat tilannetta, kun vaimo ei ole niin väsynyt yms., mutta kun tilanne kääntyy niin päin, että seksi on suoranainen palkinto kotitöistä, niin maku siitäkin menee.

On olemassa ihmisiä, monesti just naisia joille kaikki on kauppatavaraa. Varsinkin seksi.

Nainen lähtee jos mies ei pysty tyydyttämään seksuaalisti.

Ja vähän laajemmin ajateltuna, jos mies ei sytytä.

ja vielä hiukan laajemmin ajateltuna. Miksi mies ei sytytä..

Vaikka mies olis miten paska niin nainen pysyy siinä jos mies sytyttää naisessa tulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten harmitellaan ja itketään perään, VAIKKA nainen olisi selkeästi jos avioliitossa kertonut huolistaan. Miehet eivät vain usko että suhde voi loppua, vaan luulevat että kyllä se nainen siinä pysyy, vaikka vähän valittaakin. Kai se on se tapa ajatella, että nainen roikkuu miehessä kiinni vaikka mikä olisi. Nykyaikana ei kuitenkaan ole enää näin. Nainen lähtee kun sitä on tarpeeksi ärsytetty.

Mulla ainakin homma menee jotakuinkin niin, että paskaisessa ja sotkuisessa kämpässä ei vaan paneta. Sitten kun on siivottu, on nättiä ja siistiä, koti on kaunis, tunnen itsenikin kauniiksi. Ihan kuin olisin siirtynyt uuteen ympäristöön (vrt. hotelliloma), voisin unohtaa arjen ja stressin ja vaikkapa sekstailla. Hei mullahan on kaunis koti ja kiva elämä, jee, olen seksikäs!

Että näin :-)

Vierailija
24/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi enemmän aikaa muulle. Jos minulla olisi viikko aikaa itselleni, ylitöille ja siivouksille, voisin seuraavan viikon keskittyä täysillä lapsiin.

Mutta sitten voi miettiä myös miltä siitä lapsesta tuntuu, kun on kaksi kotia, jossa aina ikävöi toista vanhempaa. Tuskin lapsi nyt niin sinun täysillä keskittymistä tarvitsee.

Vierailija
25/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi enemmän aikaa muulle. Jos minulla olisi viikko aikaa itselleni, ylitöille ja siivouksille, voisin seuraavan viikon keskittyä täysillä lapsiin.

Mutta sitten voi miettiä myös miltä siitä lapsesta tuntuu, kun on kaksi kotia, jossa aina ikävöi toista vanhempaa. Tuskin lapsi nyt niin sinun täysillä keskittymistä tarvitsee.

miksi se ikävöisi koko ajan toista vanhempaa, jos toinen on läsnä? Ei meillä muutenkaan ole aikaa tehdä perheenä mitään.

En minä erosta haaveile, haluan toki olla miehenikin kanssa. Mutta monesti mietin, että kaikki olisi paljon helpompaa ja onnellisempaa, jos vastuu kaikesta olisi oikeasti jaettu puoliksi.

Vierailija
26/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ikävöisi koko ajan toista vanhempaa, jos toinen on läsnä?

Miksi sä ikävöisit poissa olevaa lastasi, jos sulla on toinen lapsi kotona?

Vierailija
27/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua takaisin häntä,niin lopeta hänen ulkonäön miettiminen! Hyvin klassinen juttu on se,että kun tulee ero,on aikaa itselle enemmän.Sitä alkaa miettimään yksin omia asioita ja miten voisi parantaa omaa elämänlaatua.

mies pyytänyt sinua takaisin?

Enkä usko, että pyytäisikään, koska tietää, etten tulisi.

t. ap

Vierailija
28/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ikävöisi koko ajan toista vanhempaa, jos toinen on läsnä?

Miksi sä ikävöisit poissa olevaa lastasi, jos sulla on toinen lapsi kotona?

Vierailija
29/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ehdi olla heidän kanssaan tarpeeksi. Jos minulla olisi viikko aikaa elää omaan tahtiini, pystyisin tekemään toisen viikon lyhyempää työpäivää, olla huolehtimatta niin paljon pyykeistä ja siivouksista, joten ehtisin olla enemmän lasteni kanssa.

-30

Vierailija
30/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaus loppuu ja tunteet kuolevat,ei niitä mikään ulkonäön muutos tai raha tuo takaisin.Kaikki on kiinni,miltä sisältä tuntuu.Aikansa kutakin.Ulkonäkö rupsahtaa meillä jokaisella jne.Myös teillä arvon alle 30v naiset.Odottakaa,kun olette kymmenen vuotta vanhempia.Voitte todeta kuten Marilyn Monroe sanoi,maan vetovoima vie meidät kaikki.

Vierailija
31/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun eksäni rupesi leipomaan ja hiffasi että hänäellä on lapsia! että jotkut miehet tarvitsevat kokea avioeron että oppivat uusia asioita. xD

Vierailija
32/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä provo.Mutta onnea provoilun tiellä,arvaan että tekstin aloittaja on horoskooppimerkiltään huono itsetuntoinen kaksonen.

Vierailija
33/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla ole huono itsetunto.

Kerroin vain, mitä olen huomannut.

t. ap, joka on muuten horoskoopiltaan kalat