Hiusten leikkaus ja kaksiväri-värjäys yli 130 euroa, jösses!
Kyllä on kauneudenhoito kallista. Kampaamo on taas näemmä nostanut 10 prosentilla hintojaan, niin tekee oikeastaan joka vuosi.
Ei siinä mitään, onhan se käsityötä ja kestää pari tuntia. Mutta silti kirpaisee maksaa tuollainen summa parin kuukauden välein.
Kommentit (29)
Olen käynyt kohta 15 vuotta samalla kampaajalla. Hän on ollut eri kampaamoissa Helsingin keskustassa näinä aikoina. Nyt hän on ollut muutaman vuoden töissä Järvenpäössä, ja koska paikka on meiltä hyvän ajomatkan päässä, niin menin hänen perässään sinne. Hinnat putos lähes puolella! Hinta on aina alle satasen.
Hahah!!!aika kova,missä leikataan ja tehdään monisävy tunnissa??nyt taitaa ap:lla olla puurot ja vellit sekasin:D
Parista tunnista ap kyllä puhuu...
Ohis
Mä maksoin just viimekuussa 75 euroa moniväristä ja leikkauksesta.
130 ekessä on pelkästään valtiolle tilitettävä vajaa 31€. Yksi värituubi maksaa yritykselle 8-15 euroa, ja päälle hapete. Vesimaksut, tilanvuokrat, sähkö, maksupäätteet, asiakkaan kahvit, pesupaikan shamppoot ja muotoilutuotteet. Pitäisi varmaan palkkakin saada? Pitkiin hiuksiin menee helpotikin 2 tuubia väriä ja saman verran hapetetta päälle.
alvi plus värit tekevät jo arviolta 51€. Josta siis jää 79 euroa. Yrityksen omistajan pitää saada jäljelle jäävästä itselle tuotto ja työntekijälle 2-3 tunnin palkka, joka yleensä on 10€:n hujakoilla.Eli kaikenkaikkiaan jos pitkiin hiuksiin menee aikaa 3 tuntia, työn tekee palkollinen, itse yrittäjälle jää työstä käteen 49€, josta maksetaan tietenkin verot vielä ja juoksevat kulut.
Että kylläpä kannattaa!
Aikaa tosin meni vain tunti, että tuntipalkkaan puolet vähemmän.
Aikaa tosi meni vain tunti, miten tästä saa kaks tuntia?
juu
130 ekessä on pelkästään valtiolle tilitettävä vajaa 31€. Yksi värituubi maksaa yritykselle 8-15 euroa, ja päälle hapete. Vesimaksut, tilanvuokrat, sähkö, maksupäätteet, asiakkaan kahvit, pesupaikan shamppoot ja muotoilutuotteet. Pitäisi varmaan palkkakin saada? Pitkiin hiuksiin menee helpotikin 2 tuubia väriä ja saman verran hapetetta päälle.
alvi plus värit tekevät jo arviolta 51€. Josta siis jää 79 euroa. Yrityksen omistajan pitää saada jäljelle jäävästä itselle tuotto ja työntekijälle 2-3 tunnin palkka, joka yleensä on 10€:n hujakoilla.Eli kaikenkaikkiaan jos pitkiin hiuksiin menee aikaa 3 tuntia, työn tekee palkollinen, itse yrittäjälle jää työstä käteen 49€, josta maksetaan tietenkin verot vielä ja juoksevat kulut.
Että kylläpä kannattaa!
Aikaa tosin meni vain tunti, että tuntipalkkaan puolet vähemmän.Aikaa tosi meni vain tunti, miten tästä saa kaks tuntia?
juu
Että kylläpä kannattaa!
Aikaa tosin meni vain tunti, että tuntipalkkaan puolet vähemmän.Aikaa tosi meni vain tunti, miten tästä saa kaks tuntia?
laskenta oli tehty ap:n ihmettelyille. vastaaja viittaa ap:lle tehtyyn vastaukseen. että pähkäileppä siitä
Hinta on kyllä kova, kun vertaa vaikka siihen, että jos käy joskus erikoislääkärillä vaikka 45 min, niin ei välttämättä maksa edes 100 euroa.
Ei tietty ihan sama juttu, mutta jotenkin mulla tulee noita verrattua.
maksoin viimeksi pitkien hiusteni leikkaus+väri+raidat -paketista 156€ ja tästä lähin värjään kyllä itse :/