Onko sinulla suosikkimerkkiä, josta tuli liian suosittu, ja lopetit siksi sen käyttämisen?
Kommentit (5)
LV enkä Burberryä. Ensinnäkin miksi ostaa laatutuote kallillaa, kun kaikki kuitenkin ajattelee sen olevan halvan feikin (nykyään mm. Aasiasta saa todella aidonnäköistä feikkiä).
Toisekseen en halua käyttää mitään teinipissismerkkejä. Merkin yleinen käyttö ei sinänsä haittaa, mutta jos merkit leimaantuvat liikaa esim. wannabe-merkeiksi, niin jätän kauppaan. Myös teinipissiskäyttö alentaa merkin vetovoimaa.
Olen kallistumassa käyttämään sellaisia laatutuotteita, missä ei ole sitä logoa kissankokoisena.
Itse tykkään panostaa ulkotakkeihin, kenkiin ja laukkuihin ja huiveihin. Niitä voi käyttää vuosikausia kun ostaa laatua ja ajatonta tyyliä.
Hyvästä neulepaidasta olen myös valmis maksamaan, samoin kuin suorista housuista. Mielummin käytän paria kolmea hyvää vaatekokonaisuutta kuin kymmentä "rättiä".
Mun mielestä suosikkituotteet/merkit on niitä, jotka on omasta mielestä hyviä, sopivia, kauniita tms. Ei siksi, että ne ovat harvinaisia/edustavat jotain ylellisyyttä.
Mä olen aina tykännyt Fazerin sinisestä, eikä sen makua mun suussani muuta se, että siitä tykkää monet muutkin.
LV enkä Burberryä. Ensinnäkin miksi ostaa laatutuote kallillaa, kun kaikki kuitenkin ajattelee sen olevan halvan feikin (nykyään mm. Aasiasta saa todella aidonnäköistä feikkiä).
Toisekseen en halua käyttää mitään teinipissismerkkejä. Merkin yleinen käyttö ei sinänsä haittaa, mutta jos merkit leimaantuvat liikaa esim. wannabe-merkeiksi, niin jätän kauppaan. Myös teinipissiskäyttö alentaa merkin vetovoimaa.
Olen kallistumassa käyttämään sellaisia laatutuotteita, missä ei ole sitä logoa kissankokoisena.
Itse tykkään panostaa ulkotakkeihin, kenkiin ja laukkuihin ja huiveihin. Niitä voi käyttää vuosikausia kun ostaa laatua ja ajatonta tyyliä.
Hyvästä neulepaidasta olen myös valmis maksamaan, samoin kuin suorista housuista. Mielummin käytän paria kolmea hyvää vaatekokonaisuutta kuin kymmentä "rättiä".
No okei, urheilu-ja ulkoiluvaatteissa saa olla pieni logo. Mutta yhdessä vaiheessa oli tosi vaikea löytää lapsillekin vaatteita joissa ei ollut mainosta, tai sen sai ratkottua pois.
lv ja burberry. Myös sen takia kun teinit käyttää niitä kopioita.
molemmat on nykyään pissisten suosiossa, lv.stä nyt lähinnä kopiot, mutta en halua enää käyttää - ainakaan monogrammikuvioisia tuotteita.
Nyt tykkään burberrystä ja mulberrystä, ehkä Korssista myös