Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä eniten opetustunteja? Kuka vetää enkat?

Vierailija
13.12.2012 |

Mulla 27 ja oma luokka. Aineena matemaattiset aineet yläkoulussa 23h + 4 tuntia äikkää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 tuntia täälläkin. Tosin alakoulun puolella, joista omien luokan tuntien lisäksi 9 h musiikkia viikossa...

Joskus on ollut enemmänkin tunteja, nyt en edes haluaisi...

Vierailija
2/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus parempaan aikaan pidin 30 tuntia viikossa + oma luokka. Nykyään kun Helsingissä on ikäluokat pienentyneet ja ryhmäkokoja on suurennettu, niin on enää 23 tuntia viikossa eli opetusvelvollisuus mun aineessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jaksosta riippuen 20 - 36 tuntia viikossa opetusta.

Vierailija
4/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopettaja. Oman luokan tunteja 21, ja 7h viidelle muulle luokalle (ue, mu, li) Poikkeuksellista meidän koulussa, että näin paljon tunteja.

Vierailija
5/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin erikoinen aineyhdistelmä sinulla.

Vierailija
6/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vain yhden jakson ajalta :-) aikanaan juuri ennen äitiyslomalle jääntiä, kun tiesin, että sijaista ei viimeiselle jaksolle saa, tein 38h sen jakson ajan. Nyt 18-30 jaksosta riippuen.

Vierailija
7/9 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 opetustuntia ja lukiossa. Siihen päälle demolisät ja kurssikerroin. Saan palkan noin 34 tunnista... Opetusvelvollisuus 20.

Tää on järkyttävää. Mitä mä oikein ajattelin, kun suostuin. Lukio-opetus on niin tiukkatahtista, ettei voi koskaan ottaa rennosti.

Vierailija
8/9 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jaksosta riippuen 20 - 36 tuntia viikossa opetusta.

Vierailija
9/9 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollut yli 30 viikkotuntia, jos sen alle olisi mennyt, niin olisi tuntunut ihan oudolta. Ja 37 viikkotuntia on kyllä raskasta lukiossa mutta onneksi sitä helpottaa muutamat yläasteen tunnit. Kaksoistunnit myös menee nopeammin ja saa opetettua enemmän ja tehokkaammin. Oikeasti ihmettelen, miten jotkut kehtaa opettaa vain jotain 24 tuntia viikossa (EI pidä loukkaantua, tiedän, että kaikki eivät saa tunteja vaikka haluaisivatkin). Ihan reaaliaineita opetan, pitää vaa olla luova, että synnyttää uusia ideoita miten tunteja pidetään. Ja jos erehtyy valittamaan ei-opelle, kuinka on yli 30 viikkotuntia, niin arvaatte kyllä vastauksen - mikä se olikaan se "normaalin" ihmisen viikkotuntityömäärä? Kyllä open homma on oikeesti helppoa ja lomat on pitkiä! Ja olen oikeasti pätevä ope ja viranhaltija - ettei aleta provoksi syyttämään.