Normaalipainon sisällä laihduttavia?
Itsellä painoa nyt jotain 70-75 kilon väliltä ja toiveissa olisi pudottaa kymmenisen kiloa. Olisi kiva saada vertaistukea muista normaalipainoisista laihduttajista, meillä kun painonpudotus on niin paljon vaikeampaa kuin ylipainoisilla (tiedän omasta kokemuksesta). Nyt olen siis normaalipainoni keski-/ylärajoilla. Olisiko halukkaita liittymään tähän ketjuun mukaan, tsempattaisi yhdessä toisiamme ja jaettaisiin tuloksia ja ajatuksia?
Kommentit (27)
En varsinaisesti ole laihduttamassa, mutta olen jättänyt herkut nyt kokonaan pois ja ajatellut katsoa lähteekö painoa. Olo on selvästi kevyempi, karkittomuutta takana n. 10 pv. Ja karkkia, suklaata yms meni aika tavalla. Liikuntaa pitäis vielä lisätä entisestään. Jos 53-55 välille pääsisin olisin hyvin tyytyväinen!
hyvän olon paino mulla ois painoindeksissä 20-20,5. Leipää täytyy syödä vähemmän ja lisätä proteiinin määrää, karkkeja harvemmin jne.
Ennen raskauksia 58kg ja teininä 47kg. Tarkoitus olisi tiputtaa painoa ainakin tuohon 58kg. Vaikeaahan se on, kun elimistö tuntuu pyrkivän 62-63kg.
Tavoitteena tiputtaa 3kg / kiinteyttää/saada lihasta. Nyt parissa viikossa olen lihonnot 1,5kg vain syömällä suklaata ja olemalla liian kiireinen urheilemaan. Aloitan heti mutta mässäilen jouluaattona ;) sitten taas jatkuu
Ihan ei 71 kg:n puolelle yltänyt, mutta ehkä huomenna jo.
Ap
Mittasin nyt tänään aloituspainon ja se oli 72,6 kg. Huomisesta lähtien olisi tarkoitus alkaa laskeskella kaloreita ja syödä kevyemmin. Pituutta siis se 177,5 cm, eli toiveena olisi ainakin kuusi kiloa pudottaa, mutta yritetään nyt ensin päästä sinne 70 kilon alapuolelle, jossa olen lähikuukausina jossain vaiheessa jo käynytkin.
Mitäs muille kuuluu? Ap
Paino oli jo ihan ok lukemissa, mutta stten lopetin imettämisen ja jatkoin syömistä samaan malliin kuin imetysaikana... Nyt suunnittelen saavani bmi:n alle 20, missä se ei ole aikapäiviin ollut.
Laihdutin joskus ennen lapsia normipainon sisällä 10kg kahdessa kuukaudessa ja se meni jo hiukan anoreksian puolelle. Pyrin syömään alle 1000 kaloria päivässä ja tein samalla oikeasti fyysisesti raskasta työtä, tuli nenäverenvuotoja ja muuta pikkukremppaa. Nyt ajattelin toimia järkevämmin ja tehdä jonkin asteisen elämäntapamuutoksen.