Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainon sisällä laihduttavia?

Vierailija
13.12.2012 |

Itsellä painoa nyt jotain 70-75 kilon väliltä ja toiveissa olisi pudottaa kymmenisen kiloa. Olisi kiva saada vertaistukea muista normaalipainoisista laihduttajista, meillä kun painonpudotus on niin paljon vaikeampaa kuin ylipainoisilla (tiedän omasta kokemuksesta). Nyt olen siis normaalipainoni keski-/ylärajoilla. Olisiko halukkaita liittymään tähän ketjuun mukaan, tsempattaisi yhdessä toisiamme ja jaettaisiin tuloksia ja ajatuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tänäaamuna! Turvotusta ja nestettä tietysti lähtee nyt aluksi, mutta kylläpä tuntuu ihanalta, kun vaatteet menee jo hiukan helpommin päälle!

Ap

Vierailija
2/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm / 71 kg, tavoitteena pois muutama kilo. Ja ne ovat olleet tiukassa. Viime keväänä elämän tilanteen muuttuessa sain tiputettua n. 3 kg, ja nyt vielä haave olisi saada pari kiloa pois.

Joulun pyhät eivät ole otollisinta aikaa, mutta heti 26.12 otan taas itseäni niskasta kiinni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm / 71 kg, tavoitteena pois muutama kilo. Ja ne ovat olleet tiukassa. Viime keväänä elämän tilanteen muuttuessa sain tiputettua n. 3 kg, ja nyt vielä haave olisi saada pari kiloa pois.

Joulun pyhät eivät ole otollisinta aikaa, mutta heti 26.12 otan taas itseäni niskasta kiinni :)

Kiva saada tähän mukaan ihmisiä, joilla lähtömitat melkein samat kuin itsellä.

Ap

Vierailija
4/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 168cm ja painoa 62kg. 58-59kg on minulle hyvä paino. Kun jätän herkut pois, lähtee painokin. Liikun päivittäin, joten tuo syömisten vähentäminen on se avainsana.

Vierailija
5/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 70 ja pituus 172. 5 kiloa pitäisi saada pois. Yritän myös tuota herkut pois.

Vierailija
6/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista vuotta on tahkottu tuossa painovälissä eikä millään putoa. Osin tietty selittyy lihasmassan kasvulla mutta ehkä kilon kaksi. Ja mulla tosiaan jos yhtenä viikkona saan pudotettua 300g niin yhden reilumman aterian jälkeen (esim 1 pala juustokakkua tai 2dl jäätelöä) tuo paino on noussut sen 300-500g takaisin!? Tiedän että on fysiologinen mahdottomuus mutta näin sanoo vaaka - ja tuo lisäys pysyy...

Syön normaalisti 1500 kaloria päivässä, yrittänyt pudottaa sen 1200 mutta sekään ei auta. Käyn salilla rankassa treenissä 2x vkossa eli vähän mutta parempi kuin ei mitään.

Nyt edessä joulu ja lomamatka joten tammikuun alussa lähdetään pudottamaan 69 kilosta alaspäin.... 2 kiloa on vakionousu

Vierailija
7/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kokenut sitä mitenkään vaikeaksi.

Käytin kalorilaskuria ja ihan siinä ne kilot tippuivat kuin suunnittelinkin.

Vierailija
8/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tulen mukaan myös..

173/79,8, mutta olen laihduttanut nyt 77,3kg, joten laitan lähtöpainoksi tässä ketjussa 77,3kg.. :)

liikkumiseen en ole ehtinyt satsata opiskelun ja työn vuoksi, joten olen sitten syömisen suhteen keventänyt ja pidättäytynyt tiukasti suklaasta. koville ottaa tuo suklaatta olo, mutta pahimpina piikkeinä ovat auttaneet hedelmät, motivaatiohousut ja salaatti. :)

tsemppiä muille ketjulaisille!

Vierailija
9/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 1,5 vuotta sitten laihdutin 10 kg normaalipainon sisällä. Olen 170 cm pitkä ja painoin silloin 70 kg, nyt 60 kg. Ja uskokaa tai älkää, mutta pudotin kilot Nutrilettilla. Kilot ovat pysyneet poissa, sillä annoskoot pienenivät Nutrilettin jälkeen merkittävästi. Pidin kaksi viiden päivän Nutrilett-kuuria, jonka jälkeen pienensin annoskokoja. Jos otin aikaisemmin 6 lihapullaa ja 2 perunaa, niin nyt otan 4 lihapullaa, yhden perunan ja älyttömästi salaattia.

Vierailija
10/27 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään aamulla 70,3 kg! Huomenna olisi luultavasti jo alle 70, mutta pääsen punnitsemaan painon seuraavan kerran vasta viikon päästä ja luulen, että se joulun ansiosta ei tule silloin ainakaan olemaan 70 kilon alapuolella.

Ap

Ps. Ottakaa te muutkin itsellenne jokin nimkmerkki käyttöön, ap saa nyt kelvata ap:na eli vaikka Aino-Pauliinana. ;)

Vierailija
11/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena tiputtaa vähintään 5, mielellään 10...nyt 168/70. N25

Vierailija
12/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/67 ja ainakin kolme kiloa lähtee. N41

Vierailija
13/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pituutta 177,5 ja paino tosiaan heittelehtinyt viimeaikoina 70-75 kilon välillä. Ajattelitteko aloittaa heti vai vasta joulun/uudenvuoden jälkeen vai milloin? Miten aiotte muuttaa ruokailutottumuksianne tai mitä muita keinoja aiotte käyttää kilojen karistamiseen? Itse ajattelin ehkä uudenvuoden jälkeen kokeilla vlcd-kuuria viikon-parin ajan.

Ap

Vierailija
14/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kg on jo pois, ja aion laihtua noin 54-56kg.

Minusta normaalipainon sisällä laihtuminen on helppoa (en ole kyllä koskaan ylipainoinen ollutkaan). Painon laskun pysähtyminen on hankalaa, jos ei edelleenkään syö karkkia ja urheilee.. ja taas jos urheilun lopettaa ja alkaa mussuttamaan karkkia, paino tulee kolmessa vuodessa takaisin.

Toisella kierroksella olen siis ;) Viimeksi 63kg -> 52kg noin 5 kuukaudessa, vaikka hitaampaa tahtia yritin.

Kyllä se onnistuu jokaisella, kunhan vain kirjaatte kaikki syömiset ylös :) Normaalipainossa kun se yksikin lipsahdus (pulla tms) vie kalorit jo kulutuksen tasalle.

Vierailija
15/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kokeilko mitään kuureja. Kalorilaskuri tms. väline on hyvä ja terveellinen tapa laihduttaa, jolla voi seurata että saa kuituja, proteiinia, vitamiineja jne ja joka kannustaa liikkumaan. Normaalipainossa laihduttavalla jää niin helposti jokin ruoka-aine vajaaksi laihduttaessa.

Aloitin kuukausi sitten ja jatkan koko ajan jouluaattoa lukuunottamatta. Joulun pyhinä voisin syödä kulutukseni verran, mutta yksi mässypäivä saa riittää. Minulle ei vain toimi "sitten jatkan taas" -ajattelu.

Vierailija
16/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laihduttanut 10 kg (jotka nyt siis lihonnut kaikki takaisin)käyttämällä VLCD tuotteita ja korvannut niillä osan päivän ssyömisistä, sekä lisäämällä liikuntaa runsaasti. Nyt aikatauluni on hyvin tiukka alkaneiden opiskelujen vuoksi joten syömisten merkitys painon pudotuksessa tulee olemaan nyt suurempi kuin viime kerralla.168/70

Vierailija
17/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/ 76kg... Lievästi ylipainoinen siis. EI lähe tää paino tippumaan sitten millään. Sitkeästi pysyy. Kokeiltu on jo monet kerrat.

Vierailija
18/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman viikon Dukanilla alkuvuodesta. Järeät aseet on pakko ottaa käyttöön, sillä liikun muutenkin 6-7 tuntia viikossa ja syön aina kevyesti. Laihtuminen minulla edellyttää nälkäkuuria. (Perussairaus vaikuttaa aineenvaihduntaan, ei siitä sen enempää)

Vierailija
19/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoni nousuun on iltasyöminen, tästä tavasti yritänkin päästä eroon lopullisesti :) 168/70

Vierailija
20/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/70, eli just jämptisti normaalipainossa nyt. 15kg jo pudotettuna ja toinen mokoma olis vielä edessä, mutta näissä tämän hetkisissä mitoissa on jumitettu jo jonkin aikaa. En tiedä millä ton 15kg vielä sais tästä ruhosta irti, ku kroppa pistää nyt vissiin vastaan kun virallisesti normaalipainossa ollaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän