Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivoava mies

Vierailija
13.12.2012 |

Mitä ihmettä teen?

Mieheni on ihana yms ja osallistuva isä. Kaikki on aikalailla mukavasti. Paitsi miehen herkkä raivostuminen.

Mies suuttuu silmittömästi normaaleista lasten kahinoista yms. Huutaa heti kurkku suorana, kiroilee, antaa kohtuuttomia rangaistuksia, tyyliin kaikki kiva pois. Jos erehdyn kommentoimaan tilannetta, niin suuttuu minullekin ja toisinaan lähtee ovet paukkuen pois kotonta.

Asiasta keskuteleminen ei onnistu. Muutaman lauseen verran pysyy rauhallisena ja kohta suuttuu minulle ja taas on riita valmis.

Täydellinen en ole itsekään, mutta tuo miehen raivoaminen alkaa mennä jo kaikkien sietokyvyn yli.

Miten lähteä purkamaan tilannetta?

Muutoin siis perhe-elämä ja suhde on ok, tämä on ainoa ongelma, jonka haluaisin selvittää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuuntele edes rauhallisena ollessaan, niin kirjoita kirje. Yleensä uteliaisuus voittaa eli kirje luetaan!

Itselläni vähän samanlainen mies; ei ehkä ihan noin lapsille suutu, mutta muuten raivostuu herkästi. Minä en ole osannut "pitää puoliani" riittävästi, vaan jotenkin olen alistunut tilanteeseen. Mitään fyysistä kiinni käymistä,tönimistä tms. ei ole ikinä ollut; siihen en olisi alistunut.

Myöntääkö miehesi koskaan, että on ollut kohtuuton? Entä peruuko uhkailunsa lapsille?

Vierailija
2/2 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aika herkästi ärhentelevä mies, oli kyse lapsista tai liikenteestä :/

Joskus ihmettelen, ettei kestä edes tuntia lasten kanssa korottamatta ääntään niille, vaikka minä olen kaikki päivät heidän kanssaan. ja joo, joskus olen itsekin huutanut kyllä. hienoa jos teillä muuten suhde ok! =) Meillä tämä matala ärsytyskynnys alkaa rasittaa todella. Jos nelivuotias tytär ei heti laita yöpukua päälle tms. miehellä ei paljon pinnaa ole, esim. toivoisin hänen menevän lapsen tasolle ja rauhallisesti auttaen vaikka yökkärin päälle jne. jos koitan asiasta jutella, olen "kaikentietävä" neuvoineni eikä ota mitään vinkkejä vastaan. Lasten saamisen jälkeen huomasin naineeni kakaran..kurjuus! Ei voi muuta sanoa =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla