Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko? Ov

Vierailija
13.12.2012 |

Mieheni pani viime keväänä vanhaa "hoitoaan". Edellytyksenä sille, että pystyin/suostuin jatkamaan meidän suhdetta oli että hän lupasi ja vannoi kertoa mikäli tuolta naiselta tulee yhteydenottoja ja sanoi, että voimme vaikka yhdessä sitten vastata.

No, äsken tenttasin miestä että onko kuulunut mitään niin myönsi ohimennen että joo kyllä se kuukausi sitten tais kysyä mitä tekee eräälle vaatekappaleelle, joka mieheltä sinne jäi. Sanoi vastanneensa, että "heitä roskiin".

Olenko aivan hakoteillä kun loukkaannun, suutun siitä että mulle ei sittenkään kerrottu vaikka mies niin nimenomaan lupasi? Tuntuu vaan entistä enemmän luottamuksen pettämiseltä:(. Ihan sama vaikka viestit olisivatkin jääneet tuohon, pointti on se että koska asia on mulle vieläkin vitun kipeä, olisin halunnut että mies osoittaa edes tuolla tavalla olevansa luottamuksen arvoinen.

Miehen mielestä asiassa ei ole yhtään mitään ja minä vaan haluan tahallani kaivaa riitaa asiasta kuin asiasta :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pani viime keväänä vanhaa "hoitoaan". Edellytyksenä sille, että pystyin/suostuin jatkamaan meidän suhdetta oli että hän lupasi ja vannoi kertoa mikäli tuolta naiselta tulee yhteydenottoja ja sanoi, että voimme vaikka yhdessä sitten vastata.

No, äsken tenttasin miestä että onko kuulunut mitään niin myönsi ohimennen että joo kyllä se kuukausi sitten tais kysyä mitä tekee eräälle vaatekappaleelle, joka mieheltä sinne jäi. Sanoi vastanneensa, että "heitä roskiin".

Olenko aivan hakoteillä kun loukkaannun, suutun siitä että mulle ei sittenkään kerrottu vaikka mies niin nimenomaan lupasi? Tuntuu vaan entistä enemmän luottamuksen pettämiseltä:(. Ihan sama vaikka viestit olisivatkin jääneet tuohon, pointti on se että koska asia on mulle vieläkin vitun kipeä, olisin halunnut että mies osoittaa edes tuolla tavalla olevansa luottamuksen arvoinen.

Miehen mielestä asiassa ei ole yhtään mitään ja minä vaan haluan tahallani kaivaa riitaa asiasta kuin asiasta :(

Vierailija
2/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jotka pitää siis kanssasi puida - sellaisiksi että hän pyytää miestä ulos tai yrittää muuten olla yhteyksissä lähemmin.

Ehkä mies ei nähnyt vaatekappaleen kohtaloa tällaiseksi yhteydenotoksi.

Sitten jos olet vielä kovin herkkänä asiasta ja siitä tulee helposti riita, niin mies halusi olla sanomatta asiasta. yhmää, mutta ymmärrettävää. Ehkä tilanne oli silloin hhuono ja asia jäi sanomatta ja unohtui.

Mutta hän kuitenkin kertoi sen nyt kun kysyit, olisi kai voinut olla sanomattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kohta mies ei enää uskalla sanoo mistään.

Vierailija
4/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertooko sulle jostain vaaterättiviestistä?

Keskity olennaiseen! Mies on pannut muita, annat sen anteeksi, mutta raivoot sit jostain tekstarista(ko?)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi