Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet/pojat ei voi tunnustaa, että ne kusee wc pöntön renkaille

Vierailija
13.12.2012 |

Pesin taas kerran vessan kun roiskeita oli ympääriinsä. Tulin vessassta ja taas kerran huomautin, että voisi joskus pyyhkiä roiskeet pois.

Mies ja kaksi poikaa 12v, katsoi minuun ja sanoi, en minä pissaa ympäärinsä.

Tätä keskustelua on nyt käyty monta kertaa ja hermostuin. Sanoin heille, että se ei voi olla minä, koska istun pöntöllä. Ja haluaisin tavata se joku muu kun kuseee meidän pönttöön.

On se pirun kumma, yksikään mies ei tunnusta kusevansa viereen, mutta silti miesten vessat ovat törkeässä kunnoss.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en kuse renkaan alle, miten edes asettuisin siihen? Höpsö?

vai eikö teillä miehet edes nosta rengasta ylös?

työkaveri teki testin kun tappeli miehensä kanssa kuka kusee renkaat ja hävisi, naisilta istuessa roiskuu pissat renkaan alle

Juuri näin. Silti elää tämä vanha miesvihasatu, jonka mukaan patriarkaatti pissaa lattialle ja sen vuoksi ei muka voi olla unisexvessoja.

Vierailija
22/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikasi ja miehesi eivät kuse renkaalle, niin jää enää se vaihtoehto, että se oletkin sinä itse. Oletko sitä miettinyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pönttö usein aika kusinen renkaan alta. Vaimo on minulle vihainen kun siitä huomautan. Joskus kuset valuu reunoja pitkin lattialle. Asiasta ei saa huomauttaa kun "ei hän asialle mitään voi". Siivoaisi edes jälkensä. Toinen on lavuaari jonne jää kaikki saippuat ja hammastahnat viemärin ritilään. Tällainen joskus tuli naitua, en tiennyt. Minä ja poika hoidamme hommat istuen sillä se on siistimpää ja kaikki osuu varmasti pönttöön. Osaan myös siivota tarvittaessa jälkeni.

Minä heti seurustelun alkuvaiheessa tutkin tuon asian - että onko tyttöystävän vessassa kusta  vessanpöntön renkaan alla. Monella oli. Yhdellä ei ollut ja nykyään kutsun häntä vaimoksi. Nyt jo kymmenen vuotta myöhemmin renkaan alunen on edelleen ollut joka kerta kuiva,

Vierailija
24/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pissi ketään satuta. normaalisti jätän kakkaa reunoille. Sitä saa sitten ihmetellä, kun on ruskea rengas ahterissa.

Vierailija
25/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin vanha ketju, kommentoin silti.

Meillä mies osaa kyllä tähdätä pönttöön, enkä ole koskaan joutunut siivoamaan roiskeita vessasta miehen jäljiltä. Meillä kävi kerran miehen kaveri ja lähti illalla kotiin. Ihmettelin kun kävin vessassa, kun haisi oudolta, ihan yleisiltä vessoilta. Hetken kun ihmettelin sitä, huomasin että pöntön edessä, vieressä ja renkaan alla oli roiskeita ympäriinsä.

Siis miten jotkut miehet voivat olla noin ällöttäviä? Tottakai on mahdollista, että joskus käy noin, mutta sitä oli siis paljon. Ja miksei voi siivota omia jälkiään, jos näin käy? 

Vierailija
26/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäynä kirjoitti:

Ei se pissi ketään satuta. normaalisti jätän kakkaa reunoille. Sitä saa sitten ihmetellä, kun on ruskea rengas ahterissa.

Pieni kakkapökäle siellä täällä vain tehostaa immuunipuolustusta ja karaisee hajuaistia. Luonnon voimaan pitää uskoa. Meilläkin pidettiin tuonne yläkertaan kuollutta mummoa kaksi viikkoa kotona luontaisia aromeja luovuttamassa ennen kuin soitettiin hauturi paikalle. Nyt kenelläkään ei tee enää pahaa naapurista kulkeutuva kaalikeiton käry.

Vierailija
27/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka onkin vanha ketju, kommentoin silti.

Meillä mies osaa kyllä tähdätä pönttöön, enkä ole koskaan joutunut siivoamaan roiskeita vessasta miehen jäljiltä. Meillä kävi kerran miehen kaveri ja lähti illalla kotiin. Ihmettelin kun kävin vessassa, kun haisi oudolta, ihan yleisiltä vessoilta. Hetken kun ihmettelin sitä, huomasin että pöntön edessä, vieressä ja renkaan alla oli roiskeita ympäriinsä.

Siis miten jotkut miehet voivat olla noin ällöttäviä? Tottakai on mahdollista, että joskus käy noin, mutta sitä oli siis paljon. Ja miksei voi siivota omia jälkiään, jos näin käy? 

Daa? Koska nainen ei ole jättänyt sinne siivousvälineitä.

Vierailija
28/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikkien kotirouvien aika oikein menee, jos ei ehdi edes vessoja siivota??

Vierailija
29/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä revin meidän vessasta sen istuimen pois akan valituksen takia

Vierailija
30/40 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en kuse renkaan alle, miten edes asettuisin siihen? Höpsö?

vai eikö teillä miehet edes nosta rengasta ylös?

työkaveri teki testin kun tappeli miehensä kanssa kuka kusee renkaat ja hävisi, naisilta istuessa roiskuu pissat renkaan alle

Tuotatuota,tähän ikään olen oppinut että jokaisella naisella se sohotin osoittaa eri suuntaan.

Vierailija
31/40 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että naiset eivät osaa laittaa niitä renkaita ylös. Nainen, muista laittaa renkaat ylös !!!

t.itkupotkumaigeri

Ensinnäkin, vessan kansi pitää sulkea kun se vedetään, eli miten hitossa naisen pitäs muka nostaa se ylös? Sen miehen tehtävä on nostaa se kansi ja istuinrengas ylös ku menee kuselle. Turha vetää naisia tähän asiaan millään tavalla.

Vierailija
32/40 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rasis mi

Vierailija
33/40 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät kusta seisaaltaan, jolloin virtsa kivasti roiskuu omille jaloille.

Vierailija
34/40 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän vessassa ole ikinä ollut mitään kusitippoja . Aikuiset poikamme osasivat pissata pienenä istualtaan ja sitten, kun olivat tarpeeksi isoja, niin seisaaltaan. Ovat nykyään liki kolmenkymmenen ja kummankin poikamme kodeissa viereillessamme, on vessa ollut molemmilla aina siisti. Kun käyvät meillä perheineen, ei vessassamme ole myöskään heidän jäljiltään kusitippoja. Mieheni, kuuttakymmentä lähentelevä on osannut myös aina pissata pyttyyn, ikinä en ole joutunut hänenkään jälkiään siivoamaan vessasta.

Olisko kuitenkin kyseessä ihan se, että toiset ovat vaan luonteeltaan siistimpiä.

Vierailija
35/40 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät myös vetää vessan kansi auki, jolloin saavat kaiken ilon irti pöntöstä purskahtavista ulostebakteereista.

Vierailija
36/40 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä näitä lattialle kuseksijoita. Enkä sen puoleen niitä, jotka jättävät kusitippoja pöntön reunalle. Ensimmäiset ovat miehiä, jälkimmäiset voivat olla sekä miehia että naisia. 

Itse olen tosi tarkka sekä kotona että julkisissa vessoissa, ja putsaan aina jos on tarve. Mutta vieraita kun käy luonani niin joskus joudun siivoamaan heidän jälkeensä... en käsitä miksei niitä tippoja voi vain pyyhkiä, edes kohteliaisuudesta. Eivätkö ihmiset välitä?

Ja juu, miesten vessat ovat usein hirveitä, mutta naisten vessassakin olen joskus törmännyt aivan kauheaan sotkuun. Jotkut naiset kuulemmä tykkäävät kannatella itseään niin, ettei se peppu missään tapauksessa kosketa pönttöä... ja sitten on kusta joka paikassa, eikä sitä pyyhitä pois. Englanniksi tämän kammottavan käytöksen nimi on "hovering". Siis wtf!? 

Vierailija
37/40 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusi ihana vitivalkoinen pehmonen luxusmatto n 15cm etäisyydellä wc pytyn pohjan etureunasta. Kuinkas ollakaan ,sehän oli ihan keltanen vajaan parinkymmenen cm levyiseltä alueelta. Pakkohan sen miehen oli uskoa ,että pissaa se on. Nyt on alkanut parantamaan tapaansa.

Onneksi matto meni entistä paremmaksi pesussa.

Vierailija
38/40 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorempana veljieni kanssa. Kiva, kun tosiaan pissasivat miten sattuu eivätkä nostaneet rengasta pois. Minulla sitten molempien reisien takaosissa ihottumaa jatkuvasti, kun jouduin istumaan renkaalla. 

Vierailija
39/40 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan kyllä roiskia, kun en istu koskaan likaiselle vieraalle pytylle vaan virtsaan kyykkisasennosta.

Vierailija
40/40 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaileva pissa toisinaan joten kotona istun pöntölle. mukavaa luppoaikaa muutenkin eikä tartte äijäillä.