Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljen puoliso vähättelee ja kiusaa veljeäni

Vierailija
13.12.2012 |

Näin sisarena tuntuu uskomattoman pahalta katsoa ja kuunnella, miten veljeni vaimo vähättelee ja tölvii veljeäni aina seurassa. Siis julkisesti nolaa ja nöyryyttää. :(

Yritän katsella muualle ja olla ns. kuulematta, kun vaimo posmottaa hyvätahtoisen veljeni puutteista ja naureskelee ivallisesti veljeni "vioille".

Veljeni vain hämillään ja lievästi nolona hymyilee typertynyt ilme kasvoillaan, vaimonsa naureskelee ivallisesti ja me muut paikallaolijat lähinnä vaivaantuneina yritämme vaihtaa puheenaihetta mahdollisimman nopeasti.

Mitä tuossa tilanteessa voi edes tehdä? Puolustaa veljeä ja saada hyvällä lykyllä vaimon (ja lopulta myös oman veljen ja heidän lastensa) vihat niskoilleen? Yrittää saada veli puolustamaan itseään ja kertoa, miten väärin tuollainen julkinen nöyryyttäminen on? Huoh. Ja joulukin vielä edessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset ihmiset.

Vierailija
2/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt laita se turpasi jo viimeinkin tukkoon, ***** tyhmä apina. Ottaako kupoliin vieläkin noin pahasti se kun broidisi sai jouluna -84 kalliimman lahjan kuin sinä. Meistä kukaan ei jaksa enää kuunnella tuota väsyttävää ***tuiluasi, joten kahvikuppi katetaan tästä edespäin yhdelle vähemmän, onko selvä, jos et tajua jo lopettaa. Kokeile?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin puoliso eikä sisko! No sama käy vähän muunnellen.

Vierailija
4/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tollaiset ihmiset

Vierailija
5/12 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tölvitään kaikki kaikkia kun siltä tuntuu. Yhtään virheetöntä yksilöä ei ole onneksi meidän sukuun sattunut.

Vierailija
6/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa molemmat "hyväntahtoisesti" vittuilee ja pikkittelee kaikesta. Huoh.

Vierailija
7/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuollaiset pariskunnat joita minä olen nähnyt, ovat eronneet. Joko toinen kyllästyy päänaukomiseen tai se ilkeä löytää uuden kiusattavan.

Vierailija
8/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän tapauksia. Ei kyseessä ole huono itsetunto vaan päinvastoin, yliampuva itsetunto jossa nainen aidosti kuvittelee olevansa kaiken tärkeän napa.Ne ämmät on pennusta saakka olleet isin tyttöjä ja isi on pönkittänyt sitä epätervettä itserakkautta kehumalla paskapökäleestä lähtien ihan kaikkea mitä tämä ihmetyttö tekee, ja sitten näistä akoista kasvaa niitä hirmuja, jotka kiusaavat luokan poikia ja työyhteisössä miespuolisia kavereitaan, naamioiden sen leikiksi ja mukavittuiluksi.Tällaiset naiset yleensä leuhkivat että tulevat toimeen miesten kanssa, koska ovat muka niin äijiä,vaikka tosiasiassa niillä on joku hiirulainen tyttökaverina ja kumppanina hiljaisempi,"heikompi" mies.

Vierailija
9/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä aikaa tällaisten pariskuntien kanssa, jossa nainen rökittää miestään.Olen yhdelle ämmälle sanonutkin suoraan että lopeta se miehesi mollaaminen,tämä hirmu suuttui, koska tällaiset ihmiset eivät kykene vastaanottamaan kritiikkiä.Niille naisille ainoa supermies on oma isä, ja tämä tehään selväksi kumppanille jo suhteen alussa.Tää eukko turvautui isäänsä aina parisuhteen päätyttyä ja isi kantoi sitten exän kamat talosta ja tsemppasi tytärtään etsimään "paremman" miehen, vaikka suhde päättyikin siihen kun eukko ite petti miestään koska "mies teki opintojensa ohessa liikaa töitä eikä huomioinut häntä", ja tämän siis kertoi auliisti minulle. :)

Vierailija
10/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mietippä vähän mitä suustasi päästelet. Itse olet valintasi tehnyt.

Vierailija
11/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä tuollaisia pariskuntia on rasittava seurata, jossa molemmat "hyväntahtoisesti" vittuilee ja pikkittelee kaikesta. Huoh.

Eikä se ole mikään merkki tulevasta erosta, appivanhemmat on olleet tällaisia koko sen ajan, kun olen heidät tuntenut, yli 15 vuotta.

Vierailija
12/12 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en halua kuulla vikoja veljestäni koska minun mielestä ne eivät pidä paikkaansa.