Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys. Tyttö ei haluakaan tanssia Vanhojen tansseja

Vierailija
13.12.2012 |

ja mummot ovat niiiiiin odottaneet

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin osallistua wanhojen tansseihin. Olin tuolloin hintelä 175-senttinen finninaama vaaleilla luonnonkiharoilla ja silmälaseilla, joten ongelmia oli tiedossa (muijat halusivat pitkän tumman ja komean, kuten nykyäänkin). ---

Höpsis! Oma poikani (180 cm, hintelä ujo nörtti, joka ei puhu sanaakaan, ellei opettaja kysy) pyydettiin tanssipariksi. ---

hah :D "tytöt haluavat pitkän, tumman ja komean", ainakin meidän koulussa ei tainut noihin kriteereihin sopia melkein kukaan :D, joten kyllä meille tytöille kelpaa vähempikin.

Vierailija
62/70 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän tietää kaikki. Vetoavat aina siihen, että on junttia ja lapsellista ja amerikkalaista, mutta oikeasti ne ei vaan suostu olemaan edes ulkoisesti naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tanssimattomasta tytöstä voi näemmä tehdä ihan millaisia päätelmiä vain, mutta tanssimattomista pojista (joita taitaa olla paljon enemmän kuin tyttöjä) ei kukaan ole keksinyt sanoa mitään. Ilmeisesti kuka tahansa poika voi olla osallistumatta ihan vain siksi että tanssit eivät kiinnosta, mutta tytön kohdalla täytyy olla aina joku muu selitys kuten lesbous. :D

Vierailija
64/70 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah :D "tytöt haluavat pitkän, tumman ja komean", ainakin meidän koulussa ei tainut noihin kriteereihin sopia melkein kukaan :D, joten kyllä meille tytöille kelpaa vähempikin.

Tärkeintä on kyseisen pojan asema koulun sisäisessä sosiaalisessa hierarkiassa eli kastijärjestelmässä.

Ennen kuin olin edes kysynyt ketään niistä neljästä muijasta tanssiparikseni kuuntelin sivusta joidenkin misukoiden puheita siitä, ettei poikia enää ole vapaana. Sanoin, että kyllä on vielä poikia ilman paria. "Onko paljonkin?", kysyttiin. En tietenkään tiennyt tilastoja, joten vastasin totuudenmukaisesti: "No minä nyt ainakin." Vastaus oli selkeä: "Joo... no ei me kuule ihan tuollaista ole ajateltu."

Lukion toisella minulla oli jo tuolloin pitkän urheilu-uran ansiosta näkyvät vatsalihakset ja muutenkin olin hyvässä kunnossa. Valitettavasti vaalea tukka, finnit ja alhainen sosiaalinen status torpedoivat hyvät puoleni. En tuolloin vielä typeryyttäni ymmärtänyt aseman merkitystä miehen viehätysvoimalle.

Minun aikanani oli myös poikia, jotka eivät tanssineet, vaikka tyttöjä oli enemmän kuin poikia. Syy oli se, että näiden poikien sosiaalinen status oli yhtä alhainen kuin minunkin. Heidän itsetuntonsa ei siis kärsinyt samanlaista kolausta kuin omani, koska olivat riittävän viisaita jättääkseen tanssimisen väliin.

Wanhojen tanssit ovat yksi elämäni nöyryyttävimpiä kokemuksia, joka opetti kouriintuntuvasti sosiaalisen statuksen merkityksen miehen viehätysvoimassa.

Vierailija
65/70 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä valitettavasti syy on että hän on rankasti kiusattu ollut koko kouluajan eikä halua laittaa ketään poikaa siihen tilanteeseen että pakotettaisiin hänelle pariksi. Siellä on jo pojat yökötelleet hänen kuullensa että kukahan joutuu tuon X:n pariksi, hyi saatana :( Hän päätti sitten ettei mene, ja ymmärrän kyllä. Tuskinpa se kiusaajan kanssa tanssiminen kovin kivaa olisikaan.

Meillä oli koko yläkouluaika tuollaista. Nyt lukiossa on eri tyypit, koska tytär haki tarkoituksella lukioon, mihin tiesi, etteivät muut halua. On valintaansa kuitenkin tyytyväinen. Haluaisi kyllä toisaalta osalllistua ensi vuonna vanhoihin, mutta epäilee, ettei kukaan halua häntä parikseen. Ne vanhat pilkkahuudot ovat muistissa edelleen...

Vierailija
66/70 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssipareista ja ulkonäöstä otetaan aivan hirveästi paineita. Vouhotuksessa on usein mukana koko tytön lähipiiri ja suku..

Tansseista on tehty kilpailutilanne, ja sen perusteella tehdään liikaa oletuksia ja pelkoja. Esimerkiksi että ei kelpaa kenellekään.

Onneksi elämä on paljon monipuolisempaa. Kyllä miesten huomiota saa nuorena naisena aivan varmasti.

Jos suuntaa yliopistoon, niin ainakin vuosijuhlia järjestetään. Ei ole ainoa kerta kun iltapukuun voi pukeutua.

Vierailija
67/70 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jouduin opiskelemaan omilla rahoilla ja en halunnut laittaa isoja summia yhden päivän takia. Toisaalta minua ihmetytti se hössötys rakennekynsistä ja kampaajista ja autokyydeistä yms.

Jätin väliin. Jos olisin tanssinut, niin olisinkohan saanut jostain ylimääräistä rahaa, että olisin voinut lähteä yliopistoon. Nyt oli tilanne se, että piti äkkiä hommata ammatti, että pääsi tienaamaan elantoa itselleen.

oma tyttö ilmoitti just saman... Ei kiinnosta koko hössötys. Pari olisi ja saisi sellaisen puvun kuin haluaisi. Mutta on kuulemma noloa lissujen touhua ... (on itse rock tyylinen)

tanssiin vanhojentanssit eli lissuttaa kybällä ja osasta heistä tulee sitten lissulääkäreitä, lissuopettajia, lissutalouspäälliköitä ja muutamasta on tullut lissudiplomaatti.

Ne jotka ei tanssineet ryhtyi taiteilijoiksi, näyttelijöiksi ja kanteleensoittajiksi ja pelasti maailman. Tai siis pelastaa heti, kun saa apurahan.

meitä oli useampi ystävä, joiden kanssa yhdessä boikotoimme koko tanssihömppää.

Minä olen opettaja, toisesta tuli lääkäri ja kolmas liitelee maailmalla ulkoministeriön palveluksessa (diplomaatti siis). Se neljäs pyörittää jotain it-alan firmaa.

Vierailija
68/70 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jouduin opiskelemaan omilla rahoilla ja en halunnut laittaa isoja summia yhden päivän takia. Toisaalta minua ihmetytti se hössötys rakennekynsistä ja kampaajista ja autokyydeistä yms. Jätin väliin. Jos olisin tanssinut, niin olisinkohan saanut jostain ylimääräistä rahaa, että olisin voinut lähteä yliopistoon. Nyt oli tilanne se, että piti äkkiä hommata ammatti, että pääsi tienaamaan elantoa itselleen.

oma tyttö ilmoitti just saman... Ei kiinnosta koko hössötys. Pari olisi ja saisi sellaisen puvun kuin haluaisi. Mutta on kuulemma noloa lissujen touhua ... (on itse rock tyylinen)

tanssiin vanhojentanssit eli lissuttaa kybällä ja osasta heistä tulee sitten lissulääkäreitä, lissuopettajia, lissutalouspäälliköitä ja muutamasta on tullut lissudiplomaatti. Ne jotka ei tanssineet ryhtyi taiteilijoiksi, näyttelijöiksi ja kanteleensoittajiksi ja pelasti maailman. Tai siis pelastaa heti, kun saa apurahan.

meitä oli useampi ystävä, joiden kanssa yhdessä boikotoimme koko tanssihömppää. Minä olen opettaja, toisesta tuli lääkäri ja kolmas liitelee maailmalla ulkoministeriön palveluksessa (diplomaatti siis). Se neljäs pyörittää jotain it-alan firmaa.

missä ihmeessä se nopeus oli?

Vierailija
69/70 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei
Tässä Kiira ja Henna. Olemme avanneet Päivä Prinsessana Vanhojentanssikimpan. Olemme neuvotelleet meille ryhmädiilin, jossa 10:lle tarjotaan -20% puvun hinnasta. Tilaa mallisto (noin 190 pukua), värikartta (105 väriä) ja hinnasto kiirajahenna@gmail.com. Käy tykkäämässä meidän FB-sivusta ja jaa se kavereillesi niin saamme ryhmän mahdollisimman nopeasti täyteen.

https://www.facebook.com/pages/P%C3%84IV%C3%84-Prinsessana-Vanhojentanssikimppa-20/441289375986092

Vierailija
70/70 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät amerikanvouhotukset tulevat tänne yksi kerrallaan, Valentinuksenpäivä, halloween, senior prom, kansallislaulu pallopelissä, mitä seuraavaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä