Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feministit, millaisia miehiä ja suhteita teillä on ollut?

Vierailija
13.12.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mukava mies jonka tapasin ollessani 18v. Nyt olen 23v. ja edelleen yhdessä. Yhteinen asunto, koira ja ehkä jonain päivänä lapsikin. Niin nuoria ollaan ettei vielä lasta aiota "tehdä". Vietetään hyvin rauhallista, jopa joidenkin mielestä tylsää elämää. Käydään töissä kumpikin ja vapaa-ajalla käytetään koiraa lenkillä ja koirapuistossa. Mies tykkää pelata pleikkarilla ja toisinaan mäkin siihen ohjaimeen tartun. Tehdään ruokaa yhdessä ja herkutellaan paljon. Mä syön sipsejä ja mies chilipähkinöitä. Vieraillaan mun siskojen ja heidän miesten luona. Käydään toisinaan miehen pikkuveljen kanssa baarissa tai sitten pikkuveli vierailee meillä jolloin ne pelaa pleikkarilla. Mökkeilemme myös aina kun mahdollista. Hmmmm... Seksielämä on tyydyttävää ja mukavaa. Välillä hellää, välillä rajua menoa. Saunominen on parasta. Valitettavasti muutimme juuri asuntoon jossa ei ole omaa saunaa, joten käymme lauantai-iltaisin mieheni mummon luona saunassa jottei tarvitse maksaa saunavuoroa. Toisinaan minä saunon mummon kanssa ja mies yksin tai sitten mummo yksin ja me miehen kanssa kahden. Saunan jälkeen juodaan mummon keittämät saunakahvit ja syödään voileipiä. Tosi tylsältä kuulostaa meidän suhde mutta minä tykkään :D Alussa oli myrskyisää ja mustasukkaisuusriitoja. Nykyään rauhallista ja luottamus molemminpuolin täysi 100. Tavallinen suhde kaikinpuolin... Millaista odotit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla