Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ihan ok, kun miehen 13v tytär nukkuu isäviikonloppuinaan isän

Vierailija
13.12.2012 |

vieressä parisängyssä?

Minä saan mennä sohvalle nukkumaan niinä viikonloppuina.

Vasta muutaman kuukauden olen seurustellut ko isän kanssa.

Ja ihan ilman mitään arvolatausta tätä kysyn, joten toivon asiallisia vastauksia. Mulla ei ole mitään kiihkomielistä suhtautumista asiaan mihinkään suuntaan, tämä vain ihmetyttää minua.

Onkohan tällainen käytäntö yleistäkin?

kysyy itse vielä lapseton

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Vierailija
2/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Isä asuu kaksiossa, jossa olohuoneessa on vuodesohva ja makkarissa parisänky. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä silloin, kun tyttö tulee isälleen. Ihan vaan sen vuoksi, että noin tuore seurustelu kyseessä, olisi ikävää vaatia tyttöä saman tien luovuttamaan "oma sänkynsä", jossa siis on tottunut nukkumaan, sinulle, jota hän tuskin tuntee. Toisaalta suhteelle ei lupaa hyvää, jos sinä joudut luovuttamaan "oman paikkasi" tytölle aina kun se tulee käymään. Ei, jonkinlainen kompromissi tulee löytää, mutta se vie aikaa, tytöltä ei voi vaatia välitöntä sinun huomiomista.

Eli aluksi et ole yötä miehellä tytön tullessa sinne, tutustut tyttöön pikkuhiljaa, ja siinä vaiheessa jos/kun muutatte ihan oikeasti yhteen, mietitte nämä nukkumisjärjestelyt uudestaan. Ja keskustelette siitä etukäteen tytönkin kanssa.

Vierailija
4/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu isän vieressä vielä?

Meillä kyllä tytöt siirtyneet jo n. 10vuotiaina nukkumaan omiin sänkyihinsä etällä käydessä, ihan isän omasta aloitteesta ja hyvä niin.. Minusta olisi ollut aika omituista muuten.

Vierailija
5/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa, niin se ei todellakaan ole ok että sinut heitetään pois sängystäsi.

Jos olet "vain" nainen jota hän tapailee ja sinulla on oma koti, niin on ok. Jos asia häiritsee, niin menet kotiisi nukkumaan ja isä/mies saa itse sumplia kenen sänky se loppujen lopuksi on.

Vierailija
6/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä isällä on todellakin oikeus nukkua lapsensa viekussa, mutta sinulla on myös oikeus omaan sänkyyn omassa kodissasi. Kenenkään ei pitäisi joutua sohvalle omassa kodissaan.

Niin että pitäisi varmaan teidän hommata joku vierassänky tms.

Kun minä aloin seurustelemaan mieheni kanssa niin mieheni lapset olivat aikaisemmin nukkuneet hänen vieressäänn parisängyssä,mutta tilanne muuttui kun minä tulin kuvioihin ja parisängyssä ei sitten nukkuneet muut kuin me. Hommattiin levitettävä vuodesohva johon lapset nukkuun.Myöhemmin isompi asunto ja kaikilla omat sängyt. Meillä oli silloin yht 6 lasta,joten sänkyjä oli ihan kivasti.....osa tietysti kerrossänkyjä,eli yhdessä huoneessa oli kaksi kerrossänkyä neljälle pojalle ja tyttöjä sitten kaksi samassa kamarissa.

Vierailija
7/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 13-v. voi ihan hyvin nukkua isän kainalossa. Hyvähän se on, jos on niin läheiset välit. Ikävää sinulle, jos joudut sohvalle... Hmmm... Etsi mies, jolla ei vielä ole lapsia?

Vierailija
8/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilet siis että mies käpelöisi omaa lastaan. Jos kyseessä terve mies, niin eihän mies todellakaan niin tee. Yleensä lapsi murroiässä jossakin vaiheessa alkaa kaivata yksityisyyttä, mutta niin kauan kuin lapsi haluaa olla isän kanssa, niin mielestäni ok. Tytöllähän on varmasti ikävä isää kun joutuu olemaan erossa hänestä. Siksi varmaan haluaa viereen.

Vierailija
9/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilet siis että mies käpelöisi omaa lastaan. Jos kyseessä terve mies, niin eihän mies todellakaan niin tee. Yleensä lapsi murroiässä jossakin vaiheessa alkaa kaivata yksityisyyttä, mutta niin kauan kuin lapsi haluaa olla isän kanssa, niin mielestäni ok. Tytöllähän on varmasti ikävä isää kun joutuu olemaan erossa hänestä. Siksi varmaan haluaa viereen.

kunhan kysyin, mikä on käytäntö muilla.

Vierailija
10/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat ennen sinua aina nukkuneet vierekkäin tytön ollessa isällään, niin silloin ihan ok. Ehkä he eivät ole jaksaneet laittaa toista sänkyä tielle olohuoneeseen ja isän herättyä aamulla tyttö on saanut vielä jäädä rauhassa nukkumaan (tai toisinpäin). Tällöin asiaa on turha käydä muuttmaan.

Mutta jos käytäntö on otettu silloin kun sinä olet tullut kuvioihin, niin on ehkä vähän outoa...tai sitten tyttö on mustasukkainen isän huomiosta, mikä sekin on ihan normaalia.

Jos asunto on sinunkin kotisi, niin on tietenkin myös aika outoa, että sinä joudut sänkyäsi vaihtamaan...

Hankala tilanne, mutta varmasti on lähellä se aika, että tyttö haluaa nukkumaan ihan omaan rauhaan, jolloin tilanne raukeaa.

Minulla on 14-vuotias tyttö ja 13-vuotias poika ja on todella vaikeaa kuvitella tilannetta, että heistä jompikumpi haluaisi minun tai isänsä viereen nukkumaan. Ellei sitten käytännön syistä ole aivan pakko.

Vierailija
11/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani on mielissään, jos pääsee viereeni tai mummolassa mummon viereen nukkumaan. Mutta murrosiän oikkuja alkaa jo tulla, että enpä tiedä kuinka kauan...

Vierailija
12/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä jotenkin todella outoa että 13v nukkuu isin viekussa. Itselläni oli tuon ikäisenä jo poikaystävä...

Ja jotenkin en kyllä usko että omanikaan tulisivat tuossa iässä enää viereen nukkumaan, muistan kyllä itsekkin murrosikäisenä (12-13) raahanneeni patjan vanhempien makkariin kun oli nilkka pahasti nyrjähtänyt ja pelotti mutta että viekkuun?

Maailma taitaa olla muuttunut :)

Vierailija
13/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ei ole normaalia, että sinut heitetään omasta sängystäsi omassa kodissasi ulos. Ja ennen kaikkea musta on kummallista, että 13-vuotias HALUAA nukkua isän kanssa samassa sängyssä. Tuon ikäinen normaalisti juuri haluaa fyysistä etäisyyttä jo. No, ehkä tytöllä on tarve "kilpailla" sinun kanssasi. Sinänsä huvittavaa, koska eihän se ole kilpailua. Toinen on lapsi ja toinen seksikumppani. Kumpaakin tarvitaan ja toinen ei voi korvata toista.

Vierailija
14/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiko vaan yöpyilet siellä?

Jos asut, pitäisi tytölle pikkuhiljaa alkaa laittaa peti olkkariin, jos et asu, nukkukoon vielä isänsä vieressä ja vasta myöhemmin siirto olkkariin.

Vierailija
15/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi voisi tulla nukkumaan kanssasi olohuoneeseen vuodesohvalle ja antaa sen lapsen nukkua itsekseen siellä makkarissa jos on kerta siellä tottunut nukkumaan ja menee luultavasti aikaisemmin nukkumaan kuin te aikuiset??

Vierailija
16/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis asun miehen luona tällä hetkellä ns. olosuhteiden pakosta (pitkä ja monimutkainen juttu, en nyt jaksa siitä avautua), mutta omaa kämppää olen kyllä ajatellut hakea. Jotenkin koen olevani tiellä ja itseni ylimääräiseksi noina viikonloppuina, kun tytär isällään.

Vierailija
17/17 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi 13v:nä nukkunut isän vieressä enkä kyllä äidinkään. Tosin en ole eroperheen lapsi, joten en osaa samaistua mihinkään "isän ikävään" tms.

Vastaan samaa kuin muutkin: Jos ap asut miehen kanssa, ei ole ok että joudut sohvalle. Jos et asu, niin kaipa se tyttö silloin voi nukkua isän vieressä.

Minäkin jouduin aikanani sohvalle, kun miehen lapset tulivat meille. Asia oli kylläkin vähän eri, koska lapset olivat vasta 3v ja 5v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan