Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaustesti näyttää negatiivista vielä kun menkat myöhässä 6 päivää??

Vierailija
13.12.2012 |

Kävin gynekologilla tarkastuksessa kun menkat oli 4 päivää myöhässä, lääkärin mukaan kohdun limakalvo oli paksuuntunut (ei merkkejä alkavasta vuodosta, kystista tms.) ja kohdun yläosassa näkyi pieni piste, joka lääkärin mukaan näyttäisi alkavalta raskaudelta. Sanoi kuitenkin että odotetaan viikko ja testataan sitten, kun kerroin tehneeni vaikka kuinka monta negatiivista testiä... Muita oireita tällä hetkellä todella kipeät rinnat ja lisääntynyt valkovuoto. Normaalisti mulla on aina ollut kellontarkka kierto. Miten kauan voi kestää, ennenkuin apteekin testi näyttää positiivista???

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4viikko menossa että menkat myöhässä ja 1 hömsy alkoholia tulee ylös ja ennen ei oo tullu mutta nyt tulee mikä on olen varannut vevolaan ajan

Vierailija
2/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä mistä? Ei ihminen ole kone. Kierron pituus voi vaihdella. Ja kyllä se voi muuttua, vaikka ennen olisi ollut mitä. Raskaaksi voi tulla milloin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt alkoholia juoko, jos on vähänkään epäilystä raskaudesta.

Vierailija
4/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4viikko menossa että menkat myöhässä ja 1 hömsy alkoholia tulee ylös ja ennen ei oo tullu mutta nyt tulee mikä on olen varannut nevolaan ajan

Vierailija
5/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Se näyttää. Mulla on aina näyttänyt heti plussaa, mutta viimeisessä raskaudessa negaa näytti rv 14:lle asti. Testasin vain sillä apteekin omalla edullisella testillä.

Vierailija
6/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo juonu sen jälkeen alkoholia ja haluisin olla raskaana

Vierailija
7/33 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:05"]4viikko menossa että menkat myöhässä ja 1 hömsy alkoholia tulee ylös ja ennen ei oo tullu mutta nyt tulee mikä on olen varannut nevolaan ajan

[/quote]

Jos testi negaa niin miksi ihmeessä aika neuvolaan? Et ole raskaana joten neuvola ei ole oikea osoite, varaa aika gynekologille

Vierailija
8/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos gyne sanoi, että oota viikko, et malta odottaa, vaan kyselet täältä? Mä uskoisin asiantuntijaa, viikon päästä testi näyttää aika varmasti positiivisen tuloksen jos olet raskaana.

Niin, helppohan se on sanoa, kun ei itse ole vauvatoiveissa ;)

Kärsivällisyyttä, AP :)

Vierailija
9/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minulle tosi tärkee asia...

Ap

Vierailija
10/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista kaikista herkin testi tai vaadi pääsyä verikokeeseen.

Vierailija
11/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen digitaalinen raskaustesti. Se on kallis, mutta myös 99% varma jo ensimmäisestä päivästä, kun kuukautiset ovat myöhässä. Kannattaa tehdä aamuvirtsasta.

Vierailija
12/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mene yksityiselle lääkäriasemalle otattamaan (ja maksamaan) verikokeesta tehtävä testi, piti kai sanomasi?

Kärsivällisyyttä, AP!

Vierailija
13/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos raskaus onkin alkanut hieman myöhemmin. Miksi pitäisi testailla? Mitään verikoetta nyt ei ainakaan täysin normaalissa tilanteessa tehdä. Odottele nyt rauhassa se muutama päivä ja testaa sitten uudelleen.

Vierailija
14/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi näyttää negatiivista kun aiemmin säännölliset menkat on 6 päivää myöhässä niin on äärimmäisen epätodennäköistä, että olisit raskaana. Mahdotonta se ei tietenkään ole.

Vierailija
15/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että mulla näytti testi plussaa jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. tein testin n.5 päivää ennen

Vierailija
16/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen digitaalinen raskaustesti. Se on kallis, mutta myös 99% varma jo ensimmäisestä päivästä, kun kuukautiset ovat myöhässä. Kannattaa tehdä aamuvirtsasta.

Ei todellakaan ole varma koska se ovulaatio on voinut olla myöhemmin!!! Jos hedelmöityksestä on liian vähän aikaa (mihin viittaa tuo ultratulos) niin mikään testi ei näytä raskautta vielä.

Vierailija
17/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tuhruvuoto, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja testi näytti negaa. Testailin muutaman päivän välein, ja vasta kolmas testi näytti plussaa, eli ainakaan kuudentena päivänä ei vielä näyttänyt.

Vierailija
18/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysi selkeät oireet mutta plussa tuli vasta noin myöhään. Luulin jo että olen tosi sairas.

Vierailija
19/33 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei näyttänyt viikonkaan jälkeen mitään mutta viikoa myöhemmin jo ihan selvä viiva

Vierailija
20/33 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3viikkoa menkat myöhäässä ja raskaustestit näyttää negaa ja verikokeet negaa mikä siis voisi olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä