Tuli sit mies kotiin kesken tortunteon,
yrsytti neuvoillaan, niin,
et käskin paistaa loput ihan itse.
Paistoihan tuo ja länttäs sitten kuuman pellin
pöydälle joululiinan päälle!
Ei taida hetkeen tulla neuvojaan jakelemaan,
siellä nyt keittiössä häpeissään
yrittää kuurata palojälkiään Fairylla.
itkis vai naurais
Kommentit (6)
Ja kertoisin ettei ne palojäljet lähde pesemällä, pannaan joku muu liina pöytään. Kannattaako jostain tortuista riidellä.
kuusen saisi koristella itse, koska "enhän minä mitään osaa". Huomenna lähtisin kaupungille viimeisille jouluostoksille ja antaisin miehen joulusiivota mielensä mukaan.
ja kerroin kyllä, ettivät ne palojäljet enää pois lähde!
eli mies saisi laittaa ruuat, minä kävisin lasten kanssa viemässä joulukukat mummoloihin, hautausmaalla viemässä lyhdyt ja samalla iltapäivällä kirkkoon. Jos kerran hän osaa ruuanlaiton niin paljon paremmin, niin varmaan on parasta, että hän hoitaa sen myös jouluna.
Ja siinä vaiheessa kun keittiössä olisi vilske vilkkaimmillaan tekisin sen, mitä mies teki viike jouluna eli asettautuisin lasten kanssa olohuoneen sohvalle katsomaan televisiota. Otetaan tänä vuonna vähän rauhallisemmin, syömään on tulossa vain hänen veljensä perheineen, joten mikäs hätä tässä (nuo sanat sain kuulla viime jouluna, joten eiköhän ne ole nytkin käyttökelpoiset).
Joka kerta kun teen ruokaa (meillä mies tekee yleensä) niin mies tulee siihen viereen hönkimään ja kyttäämään. "Laita tätä maustetta" "ootko pistäny jo tätä" "anna mä sekoitan"... RAAH! Eipä tarvi ihmetellä, miksen yleensä meillä kokkaa.
Hahaha, miehet