Pikagallup: paljonko teidän kihlasormus maksoi?
Kommentit (37)
Ehkä parisataa? Mitä väliä sillä on? Ei kai se sormuksen hinta rakkauden määrää määritä? Tai ennusta tulevia avioliittovuosia?
Ehkä parisataa? Mitä väliä sillä on? Ei kai se sormuksen hinta rakkauden määrää määritä? Tai ennusta tulevia avioliittovuosia?
Yksin kertainen kysymys ja yksin kertainen vastaus: en tiedä
Ei voi varmaksi muistaa, 19 vuotta tuosta aikaa.
Sileät leveähköt valkokultaiset rinkulat
Kiitos nauruista "yksin kertainen".
Aivan, ap tekee tämän yksikertaisen pikagallupin perusteella syväanalyysin meidän jokainen parisuhteemme kestävyydestä jne...
Tai sitten hän vaan kiristää poikaystävältään kalliimman sormusken mitä yhdelläkään av-mammalla on.
Kiitos nauruista "yksin kertainen".
Tuo yksinkertainen tänään. :D
ps. toivottavasti meni itselläni oikein
Sulla itselläsi on varmaan ainut kertainen sormus.
Mun makso about 700 ja miehen noin 1000. Mun vihkisormus oli sit 500.
mutta siis onko ihmisillä aina kihla-ja vihkisormus?
Siis kaksi sormusta vai yksi..en ymmärrä. Miehillä en ole nähnyt koskaan kuin yhden sormuksen,siis naimisissa olevilla.
Etkö ole?
Miehellä voi olla yksi sormus, kaksi tai olla ilman. Naisella samoin! Miksi sinun tarttee tätä ymmärtääkään? Melko vähissä on ne nuoret miehet jotka ei ota kihlasormusta itselleen. Kihloissa ollaan myös pidemmän ajan kuin ennen.
Meillä on 2 sormusta molemmilla. Miehen kihlasormus maksoi 900 ja minun 500, euroissa. Vihkisormukset tyyriimpiä.
Etkö ole?
Miehellä voi olla yksi sormus, kaksi tai olla ilman. Naisella samoin! Miksi sinun tarttee tätä ymmärtääkään? Melko vähissä on ne nuoret miehet jotka ei ota kihlasormusta itselleen. Kihloissa ollaan myös pidemmän ajan kuin ennen.Meillä on 2 sormusta molemmilla. Miehen kihlasormus maksoi 900 ja minun 500, euroissa. Vihkisormukset tyyriimpiä.
ja kuten laitoin että typerähän tuo kysymys oli.
Rohkeuden puutteesta mua ei voi syyttää kun uskalsin tällä palstalla typeriä kysellä :)
Hopeaa. Olimme köyhiä opiskelijoita. Vihkisormukset maksoivat molemmille yhteensä kaiverruksineen 500€.
Kestävää materiaalia. Muita rinkuloita ei varmaan kumpikaan enää halua, vaikka mentäisiinkin virallisesti naimisiin. Varsinaisesti en kyllä sanoisi noita kihlasormuksiksi.. Sanotaan toisiamme jo mieheksi ja vaimoksi. Ne on vaan sormukset.
maksoi 25e. Ei koettu kovinkaan tärkeänä tätä kihlasormuksen hintaa. Pääasia, että on sellainen mistä molemmat tykkää :) Vihkisormuksen haluan sitten olevan arvokkaampi, jos sellainen tilaisuus joskus vuosien päästä tulee :)
Valkokultainen painava sormus. Mies teetti molempien sormukset, joihin naimisiinmenon jälkeen upotettiin timantit..
En ole vuosien tivaamisen jälkeenkään saanut hintaa selville.
Eli sai tosi halvalla tai sitten oli ihan liian kalliit! :D
Ei minua tarvitse teititellä...
Oma sormukseni maksoi muistaakseni 800 euroa (n. 10 vuotta sitten), miehen sormus 400 euroa.