Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö joku oikeasti laatikoista?

Vierailija
13.12.2012 |

Mä en ole syönyt niitä 10 vuoteen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nuo perinteiset lanttu ja porkkanalaatikot maistuu lähinnä jouluperinteen vuoksi. Jos ihmiset niistä aidosti tykkäisivät niin tekisivät niitä ruoaksi myös kesällä. Tai varmasti joku syökin niitä vuoden ympäri.

Eikös porkkanalaatikkoa saa kaupasta ympäri vuoden? Tuskin sitä siellä eineshyllyssä olisi, jollei joku myös ostaisi. Tietysti voi ostaa vaikka koiralleen (ei ei ole sanottua, että tykkääjä olisi ihminen).

Vierailija
42/44 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvakseltaan teemme lasagnea ja ehkä pari kertaa vuodessa makaronilaatikkoa nostalgiasyistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissat tykkää istua pahvilaatikoissa

Vierailija
44/44 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan laatikoita. Kinkkukiusausta, broilerkiusausta meetvurstikiusausta, janssoninkiusausta, kepabkiusausta, lohikiusausta, juustokiusausta, kasviskiusausta, moussakaa, tonnikalalaatikkoa, lasagnea, makaroonilaatikkoa, merimiespihviä, punajuuri-jauhelihalaatikkoa, jauheliha-perunasoselaatikkoa, silakkalaatikkoa, puhumattakaan joululaatikoista.

Suomi on ollut köyhä maa vielä pitkälle viime vuosisataa. Siksi laatikot ja keitot ovat meillä perinneruokaa. Ja vähän tuntuu siltä, että paluu juurille on edessä, halusimme tai emme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi