olin takapihalla tupakalla ja
ohi menevä lenkkeilijä pysähtyi, nappasi puhelimella kuvan ja huusi "soitan lastensuojeluun jos vielä näen sinut tupakalla samaanaikaan kun lapsi nukkuu pihalla"
Mitähän vattua??!! meillä on ISO ja AVARA takapiha jossa lapsi on suojassa tupakansavulta. Mikä ihmisiä vaivaa??
Kommentit (67)
Älä ota niin kirjaimellisesti,jookosta?
Toi sinun ironinen viestisikö tuli puhtaasta rakkaudesta?
Minä itse poltan aina bussipysäkillä. Monesti ihmisistä huomaa etteivät he pidä sikaarin hajusta etenkin äidit ovat pahimpia. Joku joskus huomauttaa asiasta. Minä vain hymyilen leveästi ja katson lapsia ja äitiä.
Miten joku voikaan huomauttaa niin negatiiviseen äänen sävyyn ihan normaalista asiasta ja ilman hymyä!
Voitte arvata että pyyteetön hymyni otetaan silkkana vittuiluna, vaikka hymyilen naiselle jolla on ihanat lapset ja onnellinen perhe.Negatiiviset ihmiset ruokkivat itseään negatiivisyydellä. Kukaan muu ei voi auttaa heitä.
T: 11cm mies
Tupakan ja sikarit savu kulkeutuu valitettavan kauas. Sitä hajun kamaluutta ei tajua kun itse polttaa. Takana siis itsellänikin vuosia tupakoitsijana. En ole kieltämässä tupakointia bussipysäkillä, mutta voin sanoa että vituttaahan se jos joku vetää körssiä ja vielä virnistelee. Omista lapsistani toisella on astmaa ja haju todella tuntuu. Raskaanaollessa koin bussimatkat röökaajien vuoksi ahdistavina. Haju aiheutti pahoinvointia.
Älä ota niin kirjaimellisesti,jookosta?
Toi sinun ironinen viestisikö tuli puhtaasta rakkaudesta?
Minä itse poltan aina bussipysäkillä. Monesti ihmisistä huomaa etteivät he pidä sikaarin hajusta etenkin äidit ovat pahimpia. Joku joskus huomauttaa asiasta. Minä vain hymyilen leveästi ja katson lapsia ja äitiä.
Miten joku voikaan huomauttaa niin negatiiviseen äänen sävyyn ihan normaalista asiasta ja ilman hymyä!
Voitte arvata että pyyteetön hymyni otetaan silkkana vittuiluna, vaikka hymyilen naiselle jolla on ihanat lapset ja onnellinen perhe.Negatiiviset ihmiset ruokkivat itseään negatiivisyydellä. Kukaan muu ei voi auttaa heitä.
T: 11cm mies
Tupakan ja sikarit savu kulkeutuu valitettavan kauas. Sitä hajun kamaluutta ei tajua kun itse polttaa. Takana siis itsellänikin vuosia tupakoitsijana. En ole kieltämässä tupakointia bussipysäkillä, mutta voin sanoa että vituttaahan se jos joku vetää körssiä ja vielä virnistelee. Omista lapsistani toisella on astmaa ja haju todella tuntuu. Raskaanaollessa koin bussimatkat röökaajien vuoksi ahdistavina. Haju aiheutti pahoinvointia.
Pihalle istutetut pihdat ovat ihan hapottuneet liikenteestä ja mies parka oireilee astmaattisesti liikenteen pölystä. Naapuri polttaa tupakkaa, mutta ei se meitä häiritse. Liikenne lähinnä..
Mitäs siihen sanot?
Ja silti nämä samat tuomitsijaäidit voivat ilman omantunnontuskia mennä työntelemään lastenvaunuja KAUPUNGIN KESKUSTAAN hirveiden katkujen ja pakokaasujen sekaan.. :( (vrt. äiti, joka polttaa yhdens savukkeen omalla pihalla samalla kun vauva vaunuissa nukkuu).
Itse maalla asuvana en edes kunnolla saa henkeä noissa kaupunkien keskustoissa. Hiukan maalaisjärkeä voisi käyttää näissä mielipiteissään myös.
Jokainen tietää tai ainakin pitäisi tietää että eniten pakokaasua on lastenvaunun tasolla.
Ja kyllähän sen haistaa jatkuvasti sen pakokaasun. Ei äly pakota mammoja.
Vuosi sitten siis vaihdoin tupakan "sähkötupakkaan"
nyt tosiaan huomaa sen hajun. eikä se palamassa oleva tupakka välttämättä edelleenkään häiritse, mutta se haju, mikä tupakoitsijoilla on ominaishajuna, on ihan kamala. en usko, että enää koskaan palaan tavalliseen tupakkaan. (vannomaan en silti tätä mene)
Meillä poltetaan savukkeet sisälläkin ja lapsi nukkuu lähellä.
Pakokaasussa on lukemattomasti raskasmetalleja, jotka kiinnittyvät elimistöön.
Hauskaa että tupakoitsijoita ajetaan nurkkaan, mutta autoilijat käskevät kiertämään puistojen kautta tai maksamaan puhtaasta ilmasta bussimatkan hinnan.
PUHDAS ILMA ON IHMISOIKEUS. Se pitäisi takoa autoilijoiden kaaliin.