Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin takapihalla tupakalla ja

Vierailija
13.12.2012 |

ohi menevä lenkkeilijä pysähtyi, nappasi puhelimella kuvan ja huusi "soitan lastensuojeluun jos vielä näen sinut tupakalla samaanaikaan kun lapsi nukkuu pihalla"

Mitähän vattua??!! meillä on ISO ja AVARA takapiha jossa lapsi on suojassa tupakansavulta. Mikä ihmisiä vaivaa??

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonakin haju kantaa pitkälle. Naapuri polttaa omalla pihallaan niin se haju kantautuu aina meidän pihaan. Tupakoitsijat ne vasta haiseekin hirveälle. Yrittävät reppanat vielä jollain purkalla tai pastilleilla peittää hajua, mutta purkka ja tupakka hajuyhdistelmä on todella etova.

Ap:n ongelmaan en osaa ottaa kantaa sen kummemmin. Mutta ikävää, jos altistat lapsesi passiiviselle tupakoinnille. Oletko aivan varma että tupakankatku ei tule lapsellesi?

Onneksi tupakointi taitaa nykyään olla jo aika so last season.

Vierailija
22/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekkin, että mitä ap teki väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan sydäntä särkee, kun maha pystyssä vedetään röökiä tai työnnettään lasta vaunuissa rööki kädessä.

Oletko kenties yksinkertainen?

Ja sinä käyt joka ketjussa lyömässä vyön alle menemällä aika ikävästi henkilökohtaisiin loukkauksiin.

No jonkun pitää sanoa, jos joku ei ymmärrä yhtään mitään? Osui siis?

Kiitos sinulle. Itsetunnon raiskaaminen tuntuu aina todella hyvältä. Mutta hyvää päivän jatkoa sinulle ja myöskin hyvää joulua!

Minä vietän aikaa mielummin tervepäisten ja empaatiakykyisten ihmisten keskellä, olen sen verran herkillä ja hennoilla vesillä, etten kykene puolustautumaan. Tämä on mielipuolista ja kieroonkasvanutta hyeenatouhua.

Vierailija
24/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonakin haju kantaa pitkälle. Naapuri polttaa omalla pihallaan niin se haju kantautuu aina meidän pihaan. Tupakoitsijat ne vasta haiseekin hirveälle. Yrittävät reppanat vielä jollain purkalla tai pastilleilla peittää hajua, mutta purkka ja tupakka hajuyhdistelmä on todella etova.

Ap:n ongelmaan en osaa ottaa kantaa sen kummemmin. Mutta ikävää, jos altistat lapsesi passiiviselle tupakoinnille. Oletko aivan varma että tupakankatku ei tule lapsellesi?

En toki voi väittää etteikö yhtään sitä hajua pääsisi, mutta parhaani mukaan yritän estää sen. Näytän varmasti idiootilta, kun juoksentelen ympäri pihaa sen mukaan minne päin tuulee ja seisoskelen käsi suorana ylöspäin.

Vierailija
25/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekkin, että mitä ap teki väärin?

Koska loppupäätelmänä näkisinkin tämänkin olevan huomattavasti monimutkaisempi asia, kuin että joku tulee länkyttämään tuubaansa kilttille tupakoisijalle pelkästä länkyttämisen ilosta. Maailma on niin mustavalkoinen vain jos näemme sen pelkästään toisen osapuolen lasien läpi.

Vierailija
26/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki voi väittää etteikö yhtään sitä hajua pääsisi, mutta parhaani mukaan yritän estää sen. Näytän varmasti idiootilta, kun juoksentelen ympäri pihaa sen mukaan minne päin tuulee ja seisoskelen käsi suorana ylöspäin.

Tupakointi näyttää jokatapauksessa idiootin touhulta tekipä sen missä asennossa hyvänsä.

Vierailija
27/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko touhua, mutta en myöskään näe mitään mussuttamisen aihetta ap:ta kohtaan.

Jos tosissaan juoksentelet hullun lailla ympäri pihamaata suojellaksesi lastasi tupakan savulta ja olet valmis vaikkapa polttamaan päälläseisten niin pidän sinua hyvänä äitinä.

Vierailija
28/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on valmis myrkyttämään lapsensa. Tollasen huoran pitäisi saada kunnon lattiapyöritys!!!!!

Vierailija
29/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saat selkääsi tän palstan ah niin täydellisiltä mammoilta mut älä välitä.

Olen itsekin tupakoiva äiti, en vaan ole päässyt eroon. Aloin tupakoimaan typeryyttäni ihan pentuna ja tuosta kääryleestä on kasvanut osa mun identiteettiä valitettavasti.

Me olemme kaikki niin erilaisia ihmisiä mutta paheemme kaikilla.

Mulla ei riitä voimavarat haukkua sua tai sitä mammaa joka ruokkii lapsensa pääsääntöisesti eineksillä tai sitä joka vie vauvan päiväkotiin koska ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

Mä käytän angstini sitten niihin vanhempiin jotka oikeasti ovat paskoja nämä tapaus Eerikat yms. lastenhakkaajat pedofiilit..

On hyvä pitää silmät auki vakaville tapauksille ja puuttua siihen mutta en ole niin pyhä itsekään että voisin mennä valokuvaamaan mcdonaldsin ikkunan taakse siellä ateroivia pulskia perheitä.

Jos paheeni jotakuta vaivaa niin painukoon sinne kotiinsa kruunuaan kiillottamaan.

Ja ei en ole se tyyppi joka bussi katoksessa puhaltaa savut sinun naamallesi,otan muut huomioon ja jatkan taisteluani paheeni kanssa jos ja kun sen voitan on uusi edessä nimitääin liika kahvin juonti..

Heitä sitä ukkoa lumipallolla seuraavan kerran.

Vierailija
30/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on valmis myrkyttämään lapsensa. Tollasen huoran pitäisi saada kunnon lattiapyöritys!!!!!

Joka voi milloin vain tulla antamaan minullekin kunnon lattiapyörityksen :) Ja en ole ap mutta vihaan kaltaisiasi räyhääjiä..

Vierailija
31/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin vasta nyt tajunnut kuinka kauas se tupakansavu kulkeutuu. Perheessämme on vielä 2 tupakoitsijaa ja varsinkin kesällä kun oleilen paljon pihalla niin lasten läsnäollessa pyydään polttaan huomattavan kaukana.

Vierailija
32/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee rähjäisen epäsiistejä äitejä työntämässä upouusia lastenvaunuja tupakka kädessä röyhyten. Lapsilla on surkea elämä edessään.

Vierailija
33/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saatanan lenkkeilijä on kävellyt tosta ohi nyt 3 kertaa ja joka kerta pysähtyy kyyläilemään tännepäin, ahistava tapaus!

Kohta tosiaan prvosoidun ja käyn viskasee sen lumipallon päin lärviä taikka annan kylmää kyytiä puutarhaletkulla

Vierailija
34/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee rähjäisen epäsiistejä äitejä työntämässä upouusia lastenvaunuja tupakka kädessä röyhyten. Lapsilla on surkea elämä edessään.

vanhempien tupakointi = paska lapsuus, surkea elämä kiven sisällä?

Vierailija
35/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni haise kuvottavalle. -Ap

Vierailija
36/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuinka sinua peloittaa alati kyyläävä ukkeli, ties vaikka suunnittelisi lapsen nappaamista. Kerro tarkat tuntomerkit...

Huomasitteko kun juuri tänään hesarissa oli juttua siitä, kuinka ylikuormitettu lastensuojelu on osaksi juuri näiden turhien ls. Ilmojen takia. Tämä puolestaan aiheuttaa sen, että todellisia epäkohtia on vaikeampi huomata.

Vierailija
37/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä se tupakointi pitäisi lopettaa.

Minua ei hetkauta muiden sanomiset. Saavat puhua seinille. En tosiaankaan huomioi negatiivisyyttä hienoon elämääni.

Eli ap, jos toisen sanomiset aiheuttaa uhoa tai pahaa mieltä niin voit ainoastaan lopettaa tupakoinnin. En näe muuta vaihtoehtoa. Jos alat uhmata niin alistut typeryydelle ja negatiivisuudelle.

Pienellä testillä (ensimmäisellä viestilläni) reagoit jo niin negatiivisesti että paha tuota tupakointiasi on puolustaa. Tupakoitsijalla pitää olla vahva henki.

T: 11cm mies

Vierailija
38/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saat selkääsi tän palstan ah niin täydellisiltä mammoilta mut älä välitä.

Olen itsekin tupakoiva äiti, en vaan ole päässyt eroon. Aloin tupakoimaan typeryyttäni ihan pentuna ja tuosta kääryleestä on kasvanut osa mun identiteettiä valitettavasti.

Me olemme kaikki niin erilaisia ihmisiä mutta paheemme kaikilla.

Mulla ei riitä voimavarat haukkua sua tai sitä mammaa joka ruokkii lapsensa pääsääntöisesti eineksillä tai sitä joka vie vauvan päiväkotiin koska ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

Mä käytän angstini sitten niihin vanhempiin jotka oikeasti ovat paskoja nämä tapaus Eerikat yms. lastenhakkaajat pedofiilit..

On hyvä pitää silmät auki vakaville tapauksille ja puuttua siihen mutta en ole niin pyhä itsekään että voisin mennä valokuvaamaan mcdonaldsin ikkunan taakse siellä ateroivia pulskia perheitä.

Jos paheeni jotakuta vaivaa niin painukoon sinne kotiinsa kruunuaan kiillottamaan.

Ja ei en ole se tyyppi joka bussi katoksessa puhaltaa savut sinun naamallesi,otan muut huomioon ja jatkan taisteluani paheeni kanssa jos ja kun sen voitan on uusi edessä nimitääin liika kahvin juonti..

Heitä sitä ukkoa lumipallolla seuraavan kerran.

Heitä lumipallolla ja vihaa lastenhakkaaja pedofiileja... Tosi kypsää :) Rakkaus on ainoa oikea tie. Miksi vihata ympäristöä?

T: 11cm mies

Vierailija
39/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä

lapseni haise kuvottavalle. -Ap

mutta tupakoitsijat eivät itse haista sitä hajua. vaikka tupakoitskin ulkona, kulkeutuu se vaatteissasi sisään ja tarttuu myös lapseesi. Vähän sama kun omaa hikeään ei yleensä haista.

Seurustelen tupakoitsijan kanssa, ja kyllä sen hänestä ja kodistaan haistaa, vaikka ei sisällä tai ketjussa polttelekaan.

Vierailija
40/67 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain ylempänä tuollaisia moralisteja. Tuon miekkosen kannattaisi lopettaa lenkkeily, jos siitä ei tule hyvä mieli.

Kannattaisi suunnata voimavarat vaikka valokuvaamiseen. Lenkkeily ei selvästi kaikille sovi. Ja kuka kahjo talvella edes lenkkeilee. Menisi hiihtämään.

Eli miksi polttaa, jos siitä aiheutuu mielipahaa itselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan