Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutumisaalto Casa-blogeissa

Vierailija
13.12.2012 |

Mitä ihmettä tuolla Casa-blogeissa tapahtuu? Kaksi bloggaajaa ilmoittivat yhtäkkiä, samaan aikaan irtisanoutumisestaan, eivätkä kommentit sivustoa kohtaan olleet kovin mairittelevia.

Tietääkö joku?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa analysoida ja pohtia bloggaajien tekemisiä? Itse luen (luin) mm. Mungolifea, enkä edes huomannut siinäkään mitään juttuja, mistä täällä joskus keskusteltiin. Eivätkö blogit ole viihdettä? Miksi niitä pitää lukea niin sanatarkasti ja pohtia joka ikistä käännettä? Yhtä typerää toki on nämä "eroan tästä portaalista, voivoi" -jutut. Ihmeen ison jutun ihmiset saa aikaan BLOGISTA.

Vierailija
2/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää kiinnostaa kun olen portaalia itse seurannut alusta asti?

Niin on pieni maa. Itse tapahtumista en tiedä mitään mutta tunnen muutaman bloggaajan kyllä. Tämähän alkaa mennä mielenkiintoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se sodankäynti on ja te olette täällä hyeenalaumana valmiina. Ketä kiinnostaa joidenkin sisustusbloggaajien riitelyt? Mistä ne edes riitelee? Siitäkö kenellä on isompi koti tai enemmän rahaa? Eikös muutama noista ole keskenään kavereita? On taitanut riita syntyä ihan muista syistä kuin bloggaamisesta. Kukahan on vokotellut toisen miestä?

Vierailija
4/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna kirjoitti aika karua tekstiä, mutta se oli asiallista eikä syyttänyt ketään. Jokaisen pitäisi miettiä omaa käyttäytymistään, siinä hän on aivan oikeassa. Irtisanoutuneet tahtovat ilmeisesti liata casaportaalin maineen ennen lähtöään kilpailevan portaalin leipiin. Pistää mietityttämään Bellan toiminta, jos tuollaiset hyväksyvät joukkoonsa. Eipä ole minun ongelmani.

Siitä menevätkö kaikki sinne Bellaan vai sinne toiseen?

Miten likaavat sen casaportalin maineen kertomalla irtisanoutumisesta, meneekö portaali siitä mihinkään?

Minun oma halu on että lukijana tiedän jos kauan seuraamani blogi lopettaa tai siirtyy.

Vierailija
5/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaksi blogia on irtisanoutunut ja lähdössä pois casasta. Jatkavat kuitenkin bloggaamista mutta heidän omien vihjaavien kommenttien perusteella toisessa portaalissa. Ovat menossa ilmeisesti samaan paikkaan. Muut ovat ilmeisesti jäämässä eli tuo jonkun kommentti (joka kuuluu lähipiiriin?) henkilökohtaisista riidoista koskee ilmeisesti näitä kahta bloggaajaa ja muita portaalilaisia. Minusta tämä asia ei kuitenkaan ole mitenkään ihmeellinen, onhan tyytymättömyyttä ja irtisanoutumisia ollut muissakin portaaleissa. Indiedayssissä on vaihtunut porukka jo pari kertaa ja sen konseptista on muutama lähtenyt pois. Divaanissa on ollut vaihtoja ja blogit nyt muutenkin risteilevät puolin ja toisin. Näistä muista lähdöistä ja vaihdoista ei vaan ole tehty tälläistä julkista selvittelyä mitä casan osalta nyt on.

Vierailija
6/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis että siirtyisivät toiseen portaaliin? Onko näitä keskusteluita muitakin? En ainakaan kommenteista löytänyt mainintaa muista portaaleista.

Vierailija
7/46 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain hämärää siellä selvästi on. Huomasitteko muuten, että kommenteissa kolmaskin casabloggaaja kommentoi, että ei hyvä ja ymmärtää lähtöratkaisun täysin? Tämä oli vielä uusin taloon tullut bloggaaja :)

Vierailija
8/46 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luen blogeja päivittäin ja en blancon viesteistä mitään moista löytänyt.

vai mikä mulla on mennyt ohi

Vierailija
9/46 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurannut kyseisiä blogeja ja kiinnitin huomiota miten jokainen bloggaaja sai vuorollaan valita tiettyjen sisustusmerkkien tuotteita ja sitten kilpaa kehua ja mainostaa niitä.

Sain käsityksen etteivät irtisanoutuneet bloggaajat olleet tyytyväisiä porttaalin alustaan. Vanhoja postauksia vaikea hakea yms.

Vierailija
10/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja. Kommenttiboksissa on ollut maininta asiasta ainakin aikaisemmin.

Vierailija
11/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitti muistaakseni sen postauksen kommentteihin että siirtyy portaaliin. Joku oli laittanut jotain että et kai mene toiseen portaaliin ja vastaus oli että en ainakaan näin kapitalistiseen portaaliin ole menossa heheh. Ja jos olisivat menossa takaisin bloggeriin niin olisivat siitä varmasti lukijoille kertoneet, kun moni on kysynyt. Nyt ovat vaan vastailleet ympäripyöreitä että kerrotaan sitten kun lähdetään. Ihmeen salaperäistä touhua heilläkin. Hohhoijaa.

Vierailija
12/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu täällä olevan kyseisen portaalin lähipiiriä keskustelemassa!

Jotain mätää tuossa portaalissa on, joko henkilökemioissa, palkkauksessa, itse tekniikassa ja/tai kaikessa niissä.

Yhden irtisanoutuneen olisin ymmärtänyt, mutta kaksi tai useampi irtisanoutunut kertoo omaa karua kieltänsä.

Ja hyvä että tälläiset asiat nostetaan ihmisten tietoisuuteen. Varsinkin muut bloggarit osaavat suhtautua hieman eritavoin, kun jotkut kertovat, ettei se portaali olekkaan välttämättä maailman helpoin tai hienoin asia.

Vierailija
13/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku jo kirjoittikin että bloggaajat itse täällä kirjoittelevat, irtisanotut haukkuu portaalin ja no, kukaan ei kai ole sitä puolustanut. Oli miten oli, käsittämätöntä että julkisesti kuitenkaan tarvitsee kirjoitella asiasta, on sitten huono portaali ei.

Vierailija
14/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä jotka valittaa. Minua ei kiinnosta portaali vaan ne blogit joita siellä on, niitä luen ja portaalia en. Muutama blogi siellä on joita seuraan ja seuraan myös perässä jos hekin lähtevät. Toiselta bloggaajalta kysyinkin että onko lähdössä ja vastasi että ei ole ainakaan vielä menossa minnekään. Jotain kaunaa siellä kuitenkin on, koska huomasin että kommentteja oli poistettu ja ne ei olleet mitään mairittelevia tekstejä. Toisen irtisanoutuneen blogia olen lukenut ja harmi että siirtyy toiseen portaaliin. Oli niin helppoa kun oli monta hyvää blogia saman katon alla jotka sai kätevästi selattua yhdellä kertaa.

Vierailija
15/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut vain omakotivalkoista ja kirpparikeijua ja ne on kumpikin siellä

https://domain.fi/s/FI/DomainNameSearch/Search

Tuolla onkin jännä yhteys casablogi portaalin ja tuon omakotivalkoisen välissä.

Omakotivalkoinen on bloggaajana omassa portaalissaan? Ei ole ihme jos ihmisiä lähtee.

Onhan se outoa jos tolla bloggaajalla on eri valtuudet kun muilla bloggaajilla vain siksi että sen mies omistaa casasta osan. Tuntunee muista bloggaajista väärälle.

Vierailija
16/46 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.yritystele.fi/node/634357

löytyy vastuuhenkilöt

Vierailija
17/46 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi vastuuhenkilöistä on töissä stockalla. ilmankos omakotivalkoisessakin on aina hehkutettu stockaa ;)

Vierailija
18/46 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mies on mukana portaalissa niin miksei vaimo menisi blogillaan mukaan? Sillähän on kohtuullisen iso sisustusblogikin.

Eikä ole ensimmäinen laatuaan tämä kuvio.

Vierailija
19/46 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitan ylläpidolle!

Vierailija
20/46 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä ketjussa on julkaistu asioita henkilöistä, jotka eivät liity mitenkään portaaliin tai sen toimintaan. Erityisesti yksi seikka on sellainen, jota ei edes google tiedä. Tämä tieto paljasti kirjoittajan. Tästä ketjusta on jo ilmoitettu ylläpidolle ja ip-osoitteet ovat selvityksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän