Irtisanoutumisaalto Casa-blogeissa
Mitä ihmettä tuolla Casa-blogeissa tapahtuu? Kaksi bloggaajaa ilmoittivat yhtäkkiä, samaan aikaan irtisanoutumisestaan, eivätkä kommentit sivustoa kohtaan olleet kovin mairittelevia.
Tietääkö joku?
Kommentit (46)
loput tietääkseni eivät. Kyseessä taitaa olla jokin henkilökohtainen asia, koska kyllähän kaikki irtisanoutusivat ja lopettaisivat bloggaamisen jos asiat olisivat huonosti. MInä ainakin.
Ja eikös nuo bloggaajat saa itse valita osallistuuko tarjotuihin yhteistyökampanjoihin vai ei. Näin ainakin lukee heidän esittelysivullaan, joten mainoksien osalta taitaa vastuu olla bloggaajien itsensä.
Minusta on hieman outoa käytöstä näiltä kahdelta bloggaajalta alkaa julkisesti ruotimaan tuota eripuraa. Kyllä työasiat kuuluu selvittää kasvotusten eikä julkisilla foorumeilla, oli kyseessä blogi tai ei.
Minä haen blogeista pinnallisia ja kevyitä asioita, joiden parissa voin rentoutua. En todellakaan jaksa lukea tälläisiä toistuvia kirjoituksia kuinka asiat ovat huonosti ja bloggaaminen ei ole kivaa. Ei ole kivaa myöskään lukijan näkökulmasta lukea tuollaista. Itselläni meni maku näihin kahteen nyt kokonaan.
Minusta on hieman outoa käytöstä näiltä kahdelta bloggaajalta alkaa julkisesti ruotimaan tuota eripuraa. Kyllä työasiat kuuluu selvittää kasvotusten eikä julkisilla foorumeilla, oli kyseessä blogi tai ei.
Minä haen blogeista pinnallisia ja kevyitä asioita, joiden parissa voin rentoutua. En todellakaan jaksa lukea tälläisiä toistuvia kirjoituksia kuinka asiat ovat huonosti ja bloggaaminen ei ole kivaa. Ei ole kivaa myöskään lukijan näkökulmasta lukea tuollaista. Itselläni meni maku näihin kahteen nyt kokonaan.
Olen ihan samaa mieltä. Todella erikoista alkaa julkisesti puimaan työasioita..
on epäkypsää käytöstä alkaa purnaamaan julkisesti tuollaisista asioista. Molemmat ovat kuitenkin irtisanoutuneet ja irtisanomisajan umpeuduttua vapaita tekemään mitä tahtovat, kuten missä tahansa paikassa (työpaikat ja portaalit sekä konseptit). Tuollainen julkinen loanheitto kertoo minusta enemmän näistä kahdesta bloggaajasta kuin itse portaalin toiminnasta. Ihme että portaalissa ei olla vielä älähdetty ja puututtu tuohon toimintaan.
on epäkypsää käytöstä alkaa purnaamaan julkisesti tuollaisista asioista. ... Tuollainen julkinen loanheitto kertoo minusta enemmän näistä kahdesta bloggaajasta kuin itse portaalin toiminnasta.
Mistä löydät julkista loanheittoa näiltä kahdelta irtisanoutuneelta? Laitatko ihan lainausta näistä kohdista? Enemmän ihmettelen tuota puolustuspuheenvuoron pitäjän blogaajakollegoiden haukkumista ja sitä, kuinka portaali ei puutu siihen.
mä luen blogeja päivittäin ja en blancon viesteistä mitään moista löytänyt.
vai mikä mulla on mennyt ohi
"Ja tuohon toiseen juttuun- ei hyvä, ei ollenkaan.... Ymmärrän päätöstäsi jatkaa muualla! "
Talon uusin bloggaaja ja ymmärtää lopettaneiden päätöksen. Kertonee jotain :)
kyllähän kaikki irtisanoutusivat ja lopettaisivat bloggaamisen jos asiat olisivat huonosti.
Mehän emme tiedä ovatko nämä kaksi blogia ainoat irtisanoutuneet blogit vai onko niitä vaikka tuplamäärä? Nämä kaksi ovat ilmoittaneet eronneensa, mitä en osaa pitää sen pahempana asiana kuin portaaliin liittymisestä kertovaa ilmoitusta.
Minusta on hieman outoa käytöstä näiltä kahdelta bloggaajalta alkaa julkisesti ruotimaan tuota eripuraa... toistuvia kirjoituksia kuinka asiat ovat huonosti ja bloggaaminen ei ole kivaa.
Nämä kaksi bloggaajaahan eivät tuoneet ilmi mitään riitoihin liittyvää tai heittäneet lokaa. Molemmat ilmoittivat lopettavansa, koska portaali ei ole heidän paikkansa. Sen sijaan tämä Sisustusunelmia heitti lokaa ja turhia kysymyksiä tarinallaan. Mehän emme saa totuutta koskaan tietää; sopimus varmasti kieltää kertomasta mikä mättää. Tuollaiset puolustuspuheenvuorot sen sijaan ovat sallittuja. Vähän lukutaitoa ihmiset :)
kokonaan ja kannustetaan bloggaajia hoitamaan jatkossa tälläiset asiat julkisen maailman ulottumattomissa. On noloa avautua blogissaan irtisanoutumisista ja painottaa monesti sitä täysin omituisissakin asiayhteyksissä. Ja onko sillä väliä kuinka monta irtisanoutunutta portaalissa on. Eiköhän nämä asiat tule siinä vaiheessa ilmi, kun bloggaajien irtisanomisajat ovat ohi ja he siirtyvät jonnekin muualle.
;)-hymiöillä vihjaaminen on myös lapsellista toimintaa, se ei tee kenenkään kommentoinnista ja kirjoituksista yhtään ystävällismielisempää vaan vaikuttaa nimenomaan ilkeilyltä. Ymmärrän miksi yksi bloggaaja tahtoi puolustautua kahta irtisanoutunutta vastaan, mutta paras olisi kun lopettaisivat kokonaan. Kyllästyttää jo.
;)-hymiöillä vihjaaminen on myös lapsellista toimintaa, se ei tee kenenkään kommentoinnista ja kirjoituksista yhtään ystävällismielisempää vaan vaikuttaa nimenomaan ilkeilyltä. Ymmärrän miksi yksi bloggaaja tahtoi puolustautua kahta irtisanoutunutta vastaan, mutta paras olisi kun lopettaisivat kokonaan. Kyllästyttää jo.
Itselleni tuli omituinen tunne tuosta yhden bloggaajan vihjailevasta kommentoinnista. On ihan hyvä sanoa, että on irtisanoutunut ja lähdössä pois portaalista, mutta tarvitseeko toistuvasti tehdä tuollaisia kirjoituksia, missä viitattaan siihen että jotain tapahtuu mutta ei voida kertoa mitä. Tulee ihan nuoruusvuodet mieleen. Onko bloggaajat kaikki nuoria? Se tietysti selventäisi monta asiaa, miksi asioista tarvitsee tehdä tälläistä draamaa. Toivon jokaiselle bloggaajalle iloa ja onnea, missä tahansa sitten kirjoittelevatkaan. Eihän se varmasti mukavaa ole jos tuolla on huono ilmapiiri. Mutta kyllä varmasti nämä irtisanoutuneet ovat itse omilla postauksillaan pahentaneet tilannetta. Toivottavasti rauhottuisivat, muuten heidän blogiensa seuraaminen loppuu minulta tähän.
Olen lukenut vain omakotivalkoista ja kirpparikeijua ja ne on kumpikin siellä
että sisustusunelmien portaalia nuoleskelevaan postaukseen ei ole kommentoinut kukaan casan bloggaajista? Jos bloggaaja julkaisisi myös kritiikkikommentit, olisi kommentteja varmasti myös casalaisilta. Irtisanoutuneillahan kolleegabloggaajien ymmärtäviä kommentteja oli.
Jotain mätää casassa selvästi on. Sopimus estää irtisanoutuneita kertomasta totuutta tapahtuneista, mutta ilmeisesti sama sopimus sallii oman portaalin bloggaajien mollaamisen omassa blogissaan. Postaus kertoo aika karua tarinaa itsestään sisustusunelmia-bloggaajasta.
Minusta on outoa etta kerrotaan blogissa muutosta toiseen osoitteeseen,silloin siis kun bloggaajat muuttivat tuohon portaaliin. mutta sitten kun sieltä lähtee pois niin ei saisi kertoa lahdosta?
Minusta on kohteliasta etta bloggaaja kertoo irtisanoutumisesta ja valottaa sen verran lukijoilleen asiaa etta miksi on irtisanoutunut, ettei esimerkiksi muut bloggaajat joudu samaan tilanteeseen.
Bloggaus on siella suomessa viela niin pienta että siella on viela paljon opittavaa asioista.
Minusta tuon kolmannen bloggarin puheenvuoro oli hieman outo. miksi han kirjoitti sen?
kaksi aikaisempaa bloggaajaa ilmoittivat siis irtisanoutuvansa, that´s it. Mutta miksi kolmas kirjoitti?
En ihan ymmärrä tuota eräiden vaatimaa salailukulttuuria. Jos joku asia mättää niin kyllä minun mielestäni asioista saa ja kuuluu puhua ääneen ja julkisesti jos niin haluaa.
Suomessa tykätään salailla asioita ihan liikaa muutenkin. On tosi hyvä, että jos kaikenlainen avoimuus ja läpinäkyvyyskulttuuri alkaa lopulta tulla meillekin.
Olen alusta asti ihmetellyt tuota "Suomen suurinta sisustusblogiportaalia". Miksi blogit ovat suurin osa pieniä ja tuntemattomia? Missä ovat portaaleihin olennaisesti kuuluvat mainokset? Miksi portaali ei näy missään? Casan fb-sivu on todella onneton verrattuna esimerkiksi vastaavan portaalin Bellan sivuihin. Miksei casalaiset osallistu mihinkään tapahtumiin kuten esim. Bella / Id? Aika erikoinen blogiportaali blogimaailmassa.
Olen alusta asti ihmetellyt tuota "Suomen suurinta sisustusblogiportaalia". Miksi blogit ovat suurin osa pieniä ja tuntemattomia? Missä ovat portaaleihin olennaisesti kuuluvat mainokset? Miksi portaali ei näy missään? Casan fb-sivu on todella onneton verrattuna esimerkiksi vastaavan portaalin Bellan sivuihin. Miksei casalaiset osallistu mihinkään tapahtumiin kuten esim. Bella / Id? Aika erikoinen blogiportaali blogimaailmassa.
Tuota olen itsekkin ihmetellyt.Luulisi että blogit olisivat olleet sitten hieman kuuluisimpia. Ja jos suomen sisustustaso on tuo kun esimerkiksi tuon valkoisen kodin, niin voi ei.
Olen lukenut vain omakotivalkoista ja kirpparikeijua ja ne on kumpikin siellä
https://domain.fi/s/FI/DomainNameSearch/Search
Tuolla onkin jännä yhteys casablogi portaalin ja tuon omakotivalkoisen välissä.
Omakotivalkoinen on bloggaajana omassa portaalissaan? Ei ole ihme jos ihmisiä lähtee.
Henkilökohtaisista syistä johtuen parin bloggaajan välit menivät poikki. On ollut julkista ja seläntakana tapahtuvaa haukkumista. Kyse ei siis ole siitä että portaalissa itsessään olisi vikaa, vaan se että naislauma on toistensa kurkuissa kiinni. Ihan normaalia työyhteisöissä, mutta ikävää kun siitä on tehty julkista. Kaksi irtisanoutunutta on vihjaillut menostaa toiseen portaaliin, kyseessä lienee Bella. Tarvitseeko enää miettiä, ketkä täällä kirjoittelee syyttäviä viestejä, ja ihan sattumalta sivulauseessa kehutaan Bellaa. Minä en tuollaista työntekijää ja bloggaajaa töihin ottaisi, jolla kova tarve mustamaalata toisia, suoraan sekä vihjaillen. Bella onkin varmasti ihan hyvä portaali, mutta mitä se on sitten kun nämä kaksi rääväsuuta sinne siirtyvät. Huh. Toivottavasti ottavat kaikki osapuolet opikseen ennen kuin on liian myöhäistä.
Tuolla onkin jännä yhteys casablogi portaalin ja tuon omakotivalkoisen välissä.
Omakotivalkoinen on bloggaajana omassa portaalissaan? Ei ole ihme jos ihmisiä lähtee.
Divaanilla Stella sekä bloggaa että hoitaa muitakin juttuja ja uusi lapsiperheaiheinen blogiportaali on bloggaajien perustama. Mitäs outoa tossa siis on? Minusta on vaan hyvä, että taustavoimissa on sellainenkin ihminen joka tietää bloggaamisesta jotain. Siitä on varmasti hyötyä kaikille. Tuohon seikkaan on turha vedota, sillä eiköhän asia ole ollut bloggaajilla kaikilla tiedossa ennen kuin ovat nimensä sopimukseen menneet laittamaan.
ja menossa Bellaan. Nyt ovat kiukkuisia ku joutuvat odottamaan irtisanomisajan loppuun. Olisivat siis heti irtisanouduttuaan halunneet lähteä. Sen vuoksi ilmeisesti tekevät näköjään kiusaa tuolla portaalissa ja yrittävät varmaan saada casan heittämään heidät ulos mahdollisimman nopeasti.
sehän vasta Habitaressa alkoi.
Onhan ne Lennel.vai mikä se firma olikaan, myy aivan ihania juttuja. Tavallinen kotiäiti ei niitä vaan raski ostaa.