Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutumisaalto Casa-blogeissa

Vierailija
13.12.2012 |

Mitä ihmettä tuolla Casa-blogeissa tapahtuu? Kaksi bloggaajaa ilmoittivat yhtäkkiä, samaan aikaan irtisanoutumisestaan, eivätkä kommentit sivustoa kohtaan olleet kovin mairittelevia.

Tietääkö joku?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sisustusunelmien portaalia nuoleskelevaan postaukseen ei ole kommentoinut kukaan casan bloggaajista? Jos bloggaaja julkaisisi myös kritiikkikommentit, olisi kommentteja varmasti myös casalaisilta. Irtisanoutuneillahan kolleegabloggaajien ymmärtäviä kommentteja oli.

nuoleskellut portaalia, siinähän sanuttiin että virheitä on tehty ja niitä korjataa ja koko portaali on uudenlainen asia kaikille. Hyvin asiallinen kirjoitus, joka ei ollut lainkaan nuoleskeleva. Nämä kahden bloggaajan katkerat kommentit blogeissaan ovat kyllä hupaisaa luettavaa.

Vierailija
42/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kertoo se että bloggaajat ovat sodassa. Saa nähdä miten meno muuttuu kun nämä kaksi lähtevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta mikään taustadraama minua. Luen blogeja joissa kiva sisustus ja muu ei kiinnosta pätkän vertaa. Hankkikaa elämä.

Vierailija
44/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta mikään taustadraama minua. Luen blogeja joissa kiva sisustus ja muu ei kiinnosta pätkän vertaa. Hankkikaa elämä.

Tuo hankkikaa elämä on niin kulunut ja merkityksetön heitto, että se on jo uusi natsikortti.

Vierailija
45/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna kirjoitti aika karua tekstiä, mutta se oli asiallista eikä syyttänyt ketään. Jokaisen pitäisi miettiä omaa käyttäytymistään, siinä hän on aivan oikeassa. Irtisanoutuneet tahtovat ilmeisesti liata casaportaalin maineen ennen lähtöään kilpailevan portaalin leipiin. Pistää mietityttämään Bellan toiminta, jos tuollaiset hyväksyvät joukkoonsa. Eipä ole minun ongelmani.

Vierailija
46/46 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisista syistä johtuen parin bloggaajan välit menivät poikki. On ollut julkista ja seläntakana tapahtuvaa haukkumista. Kyse ei siis ole siitä että portaalissa itsessään olisi vikaa, vaan se että naislauma on toistensa kurkuissa kiinni. Ihan normaalia työyhteisöissä, mutta ikävää kun siitä on tehty julkista. Kaksi irtisanoutunutta on vihjaillut menostaa toiseen portaaliin, kyseessä lienee Bella. Tarvitseeko enää miettiä, ketkä täällä kirjoittelee syyttäviä viestejä, ja ihan sattumalta sivulauseessa kehutaan Bellaa. Minä en tuollaista työntekijää ja bloggaajaa töihin ottaisi, jolla kova tarve mustamaalata toisia, suoraan sekä vihjaillen. Bella onkin varmasti ihan hyvä portaali, mutta mitä se on sitten kun nämä kaksi rääväsuuta sinne siirtyvät. Huh. Toivottavasti ottavat kaikki osapuolet opikseen ennen kuin on liian myöhäistä.

Kerro lisää kiinnostaa kun olen portaalia itse seurannut alusta asti?