Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä ehtii erota kirkosta ja välttää ensi vuoden kirkollisverot!

Vierailija
13.12.2012 |

eroakirkosta.fi

Riittää, kun ilmoitus lähtee joulukuun puolella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesitkös sitä, että tieto kuulumisesta on jo mennyt verottajallle, jos mielii verohyödyn heti vuoden alusta, tarvii tilata uusi verokortti erikseen..

empä uso et tiesit

Vierailija
2/8 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroedun saa kun ilmoitus jätetty ennen vuodenvaihdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vielä ehtii erota. Mutta ei kannata jättää vuoden viimeiseen päivän. Tulisi kallis vika, jos eroakirkosta.fi ei toimisi eikä edes sähköpostia saisi perille maistraattiin ennen puoltayötä.

Tuo ilmoitus vie noin kaksi minuuttia ja sen jälkeen uusi verokortti tammikuusta tilaukseen 1,5 % alemmalla veroprosentilla. Itse säästin yli 700 euroa. Ihan hullu jäsenmaksu verrattuna muihin yleishyödyllisiin yhdistyksiin.

Vierailija
4/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesitkös sitä, että tieto kuulumisesta on jo mennyt verottajallle, jos mielii verohyödyn heti vuoden alusta, tarvii tilata uusi verokortti erikseen..

empä uso et tiesit

Jos sillä tienaa 100-1000 euroa, ihan hyvä minuuttihinta. Ja vanhalla verokortillahan tammikuu menee joka tapauksessa.

Vierailija
5/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kastettiin alkukeväästä ja nyt muistin onneksi erota.

Mä olen ollut vakaumuksellinen kristitty ja nykyään en usko ainakaan siihen kirkon opettamaan tarinaan enkä hyväksy niitä uskonkappaleita. Lapsi kastettiin vain siksi, että edellinenkin oli kastettu enkä jaksanut alkaa avautua omalle enkä miehen suvulle uudesta näkemyksestäni. Olen nimittäin aikoinani ollut ammattikäännyttäjä - nykyään välttelen kaikkia keskusteluja aiheesta.

Vierailija
6/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti ja helposti kävi. Hopi hopi kaikki ei-uskovaiset eroamaan kirkosta! Säästyneet verorahat voi käyttää vaikka itsevalitsemaansa hyväntekeväisyyskohteeseen :)

Vierailija
7/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii erota kirkosta ja välttää ensi vuoden kirkollisverot! eroakirkosta.fi

Riittää, kun ilmoitus lähtee joulukuun puolella.

Vierailija
8/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuvuotta ja seuraavaa, Jumalan rauhaa ja Jeesuksen siunausta kaikille kirkosta eronneille, eroaville ja siellä yhä oleville! Jumala rakastaa jokaista kuului kirkkoon tai ei, ottakaa se rakkaus vastaan vaikka verot jäisivätkin maksamatta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi