Oonko ihan kauhea? Pettämisestä
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta ja meillä on yhteisiä lapsia. Meillä ei ole koskaan ollut mikään erityisen hyvä seksielämä, mutta viimeiset 5 vuotta on ollut todella olematonta. Sain orgasmin mieheni kanssa viimeksi kaksi vuotta sitten.
Olen kuitenkin vielä melko nuori enkä ole valmis rikkomaan perhettä ja jättämään muuten hyvää miestä.
Olen tavannut miehen, joka olisi valmis tyydyttämään minut edes kerran. Tai siis niin usein kun haluan, mutta haluaisin itse edes kerran vielä nauttia seksistä. Ehkä sen kokemuksen voimin jaksaisi taas seuraavan vuosikymmenen ilman tyydytystä.
En tiedä. Onko ihan kamalaa pettää tässä tilanteessa? Mieheni ei pettämistä tietenkään hyväksyisi mutta toisaalta tiedän, että meidän seksielämä ei tästä miksikään muutu.
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Mikä oli sinun ratkaisusi ja miten se vaikutti elämään?
Kommentit (2)
kyse on kemian ja halujen lisäksi myös fyysisistä tekijöistä. Tässä on niin monta vuotta jo tahkottu että olen jo epätoivoinen. Seksi ei tietenkään ole tärkeintä maailmassa, mutta edes joskus haluaisin nauttia siitä.
Minusta eroaminen ja muuten toimivan arjen romuttaminen olisi ihan kamala vaihtoehto, mutta nykyinen tilannekin on todella kurja.
Tiedän sen toisen osapuolen, että mitään suhdekuviota tässä ei tulisi syntymään vaan voisin luottaa siihen, että nautinto jäisi kertaluontoiseksi.
Ap
Olletteko puhuneet asiasta miehesi kanssa? Tietääkö hän, miten onneton olet?