Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ette mammat usko, mutta totta on ja pakko jakaa: Kaveri vaihtoi profiilikuvaa

Vierailija
12.12.2012 |

äsken ja vaihtoi siihen kuvan, jossa oli penis kädessään :D :O Siis miespuolinen, laittoi kuvan, jossa istui vehje kädessään alasti.

Vähän järkytyin että mitä hittoa! Äkkiä katosi uutisvirrasta ja kaverin sivulta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli riita :D

Vierailija
2/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole vaimoa, homomies. Oliko sitten jotain tsättiä käynnissä, ja kuvan piti mennä sinne, en tiedä. Olen vieläkin vähän järkyttynyt, toisaalta huvittaa. Tosi absurdi tilanne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli jokin vihjaus että siellä olisi melaa tarjolla..kolme ensimmäistä tykkääjää saa 5 tuikkasua ilmaisena tutustumistarjouksena!

Vierailija
4/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vahingossa pistää sinne jonkun vastaavan kuvan. Jos ei ole pikkukuvat näkyvissä, eikä kuvaa nimetty, niin helposti voisi mennä. Tai jos klikkaa vahingossa "jaa".

Vierailija
5/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli jokin vihjaus että siellä olisi melaa tarjolla..kolme ensimmäistä tykkääjää saa 5 tuikkasua ilmaisena tutustumistarjouksena!

Vierailija
6/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollu vieraalla koneella facebookissa ja jättäny kirjautumatta ulos. Kaverit tai jotkut tuntemattomat tehny jäynää.

Ei ole kauaa kun mun kaverille oli käyny melkolailla samalla tavalla, oli käyny kaverinsa luona facebookissa ja jättäny kirjautumatta ulos. Kaverit oli tän tytön nimissä kirjotelleet sitten kaikkea hauskaa ;)

Vierailija
7/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen heti normaalimman tilalle, ja sen alla heti alkoi myös keskustella kommentoijien kanssa, joten ei ollut jäynäkään kyseessä... Ihan aito moka. Kauhea kyllä joo :D

Vierailija
8/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kovin :D

En viitsi sinne mitään kommentoida, ei siis ole enää näkyvissä.

Vierailija
9/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin homochateissa, vaihdetaan kikkelikuvia ja puheenaiheet on lihallisia.

Kyllä mua nolottais sen kaverin puolesta, jos olis mun fb-kaveri..

Yleensä noi pidetään siellä ihan asianosaisten välisinä juttuina.

Vierailija
10/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommosethan on just mukavia piristyksiä... yllärit ja pyllärit fb-ssa niiden muiden wannebee-statusten seasssa.

Vierailija
11/11 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaveri itse katosi...