Nyt ette mammat usko, mutta totta on ja pakko jakaa: Kaveri vaihtoi profiilikuvaa
äsken ja vaihtoi siihen kuvan, jossa oli penis kädessään :D :O Siis miespuolinen, laittoi kuvan, jossa istui vehje kädessään alasti.
Vähän järkytyin että mitä hittoa! Äkkiä katosi uutisvirrasta ja kaverin sivulta...
Kommentit (11)
eikä ole vaimoa, homomies. Oliko sitten jotain tsättiä käynnissä, ja kuvan piti mennä sinne, en tiedä. Olen vieläkin vähän järkyttynyt, toisaalta huvittaa. Tosi absurdi tilanne :D
Kai se oli jokin vihjaus että siellä olisi melaa tarjolla..kolme ensimmäistä tykkääjää saa 5 tuikkasua ilmaisena tutustumistarjouksena!
että vahingossa pistää sinne jonkun vastaavan kuvan. Jos ei ole pikkukuvat näkyvissä, eikä kuvaa nimetty, niin helposti voisi mennä. Tai jos klikkaa vahingossa "jaa".
Kai se oli jokin vihjaus että siellä olisi melaa tarjolla..kolme ensimmäistä tykkääjää saa 5 tuikkasua ilmaisena tutustumistarjouksena!
eli ollu vieraalla koneella facebookissa ja jättäny kirjautumatta ulos. Kaverit tai jotkut tuntemattomat tehny jäynää.
Ei ole kauaa kun mun kaverille oli käyny melkolailla samalla tavalla, oli käyny kaverinsa luona facebookissa ja jättäny kirjautumatta ulos. Kaverit oli tän tytön nimissä kirjotelleet sitten kaikkea hauskaa ;)
siihen heti normaalimman tilalle, ja sen alla heti alkoi myös keskustella kommentoijien kanssa, joten ei ollut jäynäkään kyseessä... Ihan aito moka. Kauhea kyllä joo :D
nyt kovin :D
En viitsi sinne mitään kommentoida, ei siis ole enää näkyvissä.
joillekin homochateissa, vaihdetaan kikkelikuvia ja puheenaiheet on lihallisia.
Kyllä mua nolottais sen kaverin puolesta, jos olis mun fb-kaveri..
Yleensä noi pidetään siellä ihan asianosaisten välisinä juttuina.
tuommosethan on just mukavia piristyksiä... yllärit ja pyllärit fb-ssa niiden muiden wannebee-statusten seasssa.
kun tuli riita :D