Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten en saa laihdutettua 5 kiloa?!

Vierailija
12.12.2012 |

En voi kuin kauhistella muotojani, kun sais vaan vähän mahaa ja reisiä pois ois hyvä. Niin ei. Aina nälkä eikä jaksa liikkua :(

164cm, 63kg. Ennen lapsia olin 52kg :((( Voi ahistus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nälkä eikä jaksa liikkua :(

Siinäpä se sinun ongelmasi on. Ei mikään tapahdu itsestään.

Vierailija
2/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi, unettomuus jne. eivät laihtumista todellakaan edistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaan 56-58kg ja olen viimeisen viisi vuotta halunnut painaa 51-53kg , mutta mitään ei tapahdu. Kun aloitan kuntoileen, kasvaa ruokahalu hurjasti ja jopa lihon 56-> 58kg. Nyt syksyllä en ole liikkunut yhtään . Syön suklaata, valkohomejuustoa ja suolakeksejä jopa päivittäin. Paino 56 -57. Miten lihavat pystyy laihduttaan 50kg????? Mä en tajuu

Vierailija
4/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo valmiiksi suht normaalipainoisen ihmisen on vaikea laihduttaa, koska elimistö haluaa pitää kiinni rasvoista "varmuuden vuoksi". Kun energiansaanti pienenee elimistö luulee, että on nälänhätä.

Mäkin väännän koko ajan muutaman kilon kanssa. Olen 167 pitkä ja painan nyt noin 59-60 kiloa. Näytin mielestäni parhaalta noin 53 kiloisena. Sen jälkeen olen kyllä saanut lihasmassaakin hyvin, joten sanoisin että nyt hyvä paino olisi 56 kiloa. Saan sen sinne hetkeksi hirveällä työllä ja tuskalla, ja sitten jos yhtään herpaannun ja syön yli 1500 kaloria päivässä tai jossakin kuussa on pari illallistapahtumaa ja muuta vastaavaa, mistä tulee ekstrakaloreja ja vievät treeniaikaa, lihon heti tuonne kuuteenkymppin takaisin, poks! Siis oikeasti tosi lyhyessä ajassa! Viime syksynä lihoin reilussa kuukaudessa kymmenen kiloa...

En tajua. Syön siis vähän ja liikun 5 kertaa viikossa. Olen miettinyt, että onko tässä joku psykologinen mekanismi, että heti kun olen tavoitteessani, niin syön huomaamattani itseni takaisin pyöreämmäksi? Jos, niin miten se on edes mahdollista noin lyhyessä ajassa..?

Vai onko kroppani sitä mieltä, että sopiva paino on 60 ja siihen olisi tyydyttävä? Kyllä se minulle kelpaisikin, mutta kun rasvaa on niin paljon (24%) ja melkein kaikki siitä alakropassa. Melkein sitä miettii että rasvaimu olisi terveellisin vaihtoehto... Tai sitten voisi hyväksyä itsensä näin, mutta mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi