Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystykö kertomaan miehellesi jos sua on yritetty iskeä?

Vierailija
12.12.2012 |

Kerroin ja mies suuttui. Nyt mököttää...

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin se on vaan tyytyväinen, että kelpaa muillekin. :)

Enkä ymmärtäis logiikkaa, että jos mua yritetään, niin mulle suuttuis. Eriasia jos olisin itse yrittänyt pokata ja sitten kertoisin. Tosin, senkin tein kerran kännikiukuissani ja vittuili vaan, ettei tainnut onnistua kun siinä kiukuttelet. ;)

Vierailija
42/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ravintolassa saa tanssia muiden kanssa tai edes keskustella. Heti tulee nahkaliiveissä vetämään pataan tai tönimään muita miehiä. Ja samalaisia kavereita on miehellä. Onhan se aika suloista että saa aikaan miehessä alkukantaisia reaktioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet ovat nähneet ja kuulleet elämää.

Liian usein naiset sopertavat pettämistilanteen jälkeen, että "se vain tapahtui". Naisilla on keskimäärin hyvin heikko tahto silloin, kun apajille tulee kunnon komeljanttari joka osaa naistenkaadon taiteen. Nähty on, montakin kertaa vieläpä: jopa ne naiset, jotka ovat vannoneet etteivät koskaan petä, ovat ihan otollista riistaa pelimiehille. Ja sitten itketään jälkeenpäin.

Eli summa summarum: nuo miehenne ovat olleet ihan syystäkin järkyttyneitä, koska tietävät, miten maailma pyörii.

Vierailija
44/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ravintolassa saa tanssia muiden kanssa tai edes keskustella. Heti tulee nahkaliiveissä vetämään pataan tai tönimään muita miehiä. Ja samalaisia kavereita on miehellä. Onhan se aika suloista että saa aikaan miehessä alkukantaisia reaktioita.

Kädet nyrkkeilyasennossa lönkytellen tanssilattialle?

Ehkä on parempi että pysyy sielä nurkassa, jos ei osaa tanssia.

Vierailija
45/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet ovat nähneet ja kuulleet elämää.

Liian usein naiset sopertavat pettämistilanteen jälkeen, että "se vain tapahtui". Naisilla on keskimäärin hyvin heikko tahto silloin, kun apajille tulee kunnon komeljanttari joka osaa naistenkaadon taiteen. Nähty on, montakin kertaa vieläpä: jopa ne naiset, jotka ovat vannoneet etteivät koskaan petä, ovat ihan otollista riistaa pelimiehille. Ja sitten itketään jälkeenpäin.

Eli summa summarum: nuo miehenne ovat olleet ihan syystäkin järkyttyneitä, koska tietävät, miten maailma pyörii.

Jos mies ei suojele niin kukas sen sitten tekisi?

Vierailija
46/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeaa siitä tekee sen että mies selvästi puree hampaitaan yhteen ja on raivona, mutta esittää nauravaa... :D :D :D

Tietää millainen flirtti olen.

Tiedäthän, sellainen joka on pannut kaikkea liikkuvaa nuoruudessaan. Hän varmaan osaisi suhtautau ah niin ihanan vapautuneeseen flirttitouhuusi kunnolla.

Oikeasti, tuollaisen naisen kanssa olo on normaalimiehelle todellista kärsimystä. Jatkuvasti saa pelätä kumppaninsa tekemisiä, mitä elämää se sellainen on?

Vierailija
47/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuyrityksistä ihan sen takia, että toivon sen tulevan järkiinsä ja ymmärtävän että jos ei kotona kohta kuiva kausi lopu, niin lähden kävelemään ja jonkun sellaisen miehen matkaan joka oikeasti haluaa kanssani seksiä.

PS. Olen timmissä kunnossa ja kaunis ja itse erittäin halukas, eli ei ole siitä kiinni ennenkuin joku täällä alkaa muuta väittää

Vierailija
48/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä millään ilveellä saa päähän, että miten joku voi suuttua/loukkaantua siitä että puolisoa on yritetty iskeä.

Meillä siis mies ei suutu, päin vastoin ylpistyy ja tietää sitä suuremmalla syyllä ettei ole mitään pelättävää. Hän myös sanoo minulle kun epäilee jonkun olevan ihastunut häneen, tai yrittää iskeä vaikkapa baarissa. Mun mielestä just sillon ku tuollasista asioista puhutaan, ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Huolesttuttavaa olisi, jos esim mies saisi kuumia treffipyyntöjä baarissa/töissä, eikä ikinä mainitsisi sanallakaan niistä minulle.

Mut joo, parisuhteet ja ihmiset on kyllä niin erilaisia, mikä toimii toisille, ei toimi kaikille. Jotenkin vaan tuntuu niin oudolta, kun itse olen aika mustasukkainen luonne tavallaan, ja tuollainen ei herätä minkäänlaisia mustasukkaisuuden tunteita.

Vierailija
49/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa vaimolleni maininnut että paikkaansa on kyselty. On suuttunut molemmilla kerroilla ja muistaa riitatilanteissa niistä mainita.

Ei se mun vika ole että naiset ovat minusta kiinnostuneita.

Vierailija
50/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaisiin tule kiinnitettyä huomiota. Ehkä ihmiset vain ovat haluneet keskustella kanssanne ja olette kuvitelleet iskemiyrityksen?

Eikait ihmiset tuollalailla iske toisiaan. Ehkä teillä on niin vilkas mielikuvitus. Tai liikaa aikaa joutaville spekulaatioille. Huonosta itsetunnostahan tuo nyt ainakin kertoo.

Miestänikään ei ole yritetty iskeä. Ehkä me emme vain huomaa suomalaista flirttiä. Been done and that.

Vierailija
51/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaisiin tule kiinnitettyä huomiota. Ehkä ihmiset vain ovat haluneet keskustella kanssanne ja olette kuvitelleet iskemiyrityksen?

Eikait ihmiset tuollalailla iske toisiaan. Ehkä teillä on niin vilkas mielikuvitus. Tai liikaa aikaa joutaville spekulaatioille. Huonosta itsetunnostahan tuo nyt ainakin kertoo.

Miestänikään ei ole yritetty iskeä. Ehkä me emme vain huomaa suomalaista flirttiä. Been done and that.

Been there and do that!

Vierailija
52/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin taklaa kaikki dorkat jotka yrittää mua tiskillä. Sillä on rujot tatuoidut käsivarret täynnä papua.

Vierailija
53/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies sillä tiedolla tekee? Ei oo mitään arvoa "kehuskella" moisella. Tykkäisitkö itse jos ukko kehuis, kuinka joku naikkonen oli ihan kiimassa häneen baarissa? En siis suosittele tota puheenaihetta. Äläkä ihmettele, jos mököttää. Veikkaan, että niin tekisit sinäkin. Ei toista pidä kiusata ja testata moisilla. Äläkä ainakaa jatka samaan malliin. Ellet sitten just halua härnätä toista, mutta älä ihmettele miehesi reaktiota. Hän on harmissaan puheistasi. Toivottavasti saat asian selvitettyä ja opit jotain itsestäsi ja miehestäsi.

Vierailija
54/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä suutu miehelleni. Onhan se molempien puolesta hienoa huomata, että seurustelemme molemmat haluttavien ihmisten kanssa (ei olla mitenkään kilpailuhenkisiä :D). Joskus jos satumme käymään baarissa samaan aikaan, voimme jopa kisailla siitä, että kumpi saa enemmän ilmaisia drinkkejä, tansseja tai muuta vastaavaa. Illan päätteeksi sitten valitsemme toisemme ja menemme onnellisina kotiin :)

En voisi ikinä olla suhteessa, jossa toinen olisi aivan sairaalloisen mustasukkainen minusta. Luottoa pitää olla molempiin suuntiin. Se, että tykkää flirttailla ei tarkoita sitä, että haluaisi myös hypätä sänkyyn samantien.

Vierailija
55/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos mieheni olisi mustis jättäisin kertomatta. Miksi pahoittaa turhaan toisen mieltä?

Jos minä olisin (jossain mielenhäiriössä) yrittänyt iskeä jonkun, niin siitäkin pitäisin suuni kiinni.

Vierailija
56/56 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on myös kaulasta varpaisiin saakka tatuoitu pitkähiuksinen kovanaama :D Se kun on selkeästi jokin "meriitti" tässä ketjussa...

Enkä minä suutu miehelleni. Onhan se molempien puolesta hienoa huomata, että seurustelemme molemmat haluttavien ihmisten kanssa (ei olla mitenkään kilpailuhenkisiä :D). Joskus jos satumme käymään baarissa samaan aikaan, voimme jopa kisailla siitä, että kumpi saa enemmän ilmaisia drinkkejä, tansseja tai muuta vastaavaa. Illan päätteeksi sitten valitsemme toisemme ja menemme onnellisina kotiin :) En voisi ikinä olla suhteessa, jossa toinen olisi aivan sairaalloisen mustasukkainen minusta. Luottoa pitää olla molempiin suuntiin. Se, että tykkää flirttailla ei tarkoita sitä, että haluaisi myös hypätä sänkyyn samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän