Pystykö kertomaan miehellesi jos sua on yritetty iskeä?
Kommentit (56)
mutta en kerro miehelle noista enkä halua kuulla hänen vastaavista. Toiselle ei kuulu kaikki sellainen joka mahdollisesti loukkaa.
ei mieskaan kerro/enka halua tietaa mita reissuillaan taphtuu. voisin kylla kertoa, mutta tod tieda miksi pitaisi??
mutta en kerro miehelle noista enkä halua kuulla hänen vastaavista. Toiselle ei kuulu kaikki sellainen joka mahdollisesti loukkaa.
Miten se muka loukkaa miestäsi, jos joku sinua lähestyy iskumielessä? Ellet siis itse ole aloitteellinen tai aktiivinen.
Ja mies kertoo myös, naureskellaan näille aina. :D
en nae mitaan syyta miksi asiasta pitaisi kertoa..
ei mieskaan kerro/enka halua tietaa mita reissuillaan taphtuu. voisin kylla kertoa, mutta tod tieda miksi pitaisi??
Ei meillä ole mitään salaisuuksia reissussa eikä muuallakaan. Ihan samalla tavalla voidaan jutella iskijöistä kuin mistä muustakin asiasta.
yleensä jätän kertomatta. Ei mies niistä loukkaannu.
Mies ei ole innossaan, muttei suutukaan. Olen reilusti yli 50 ja jokainen iskuyritys on minulle hauska, itsetuntoa nostava tapaus. Harvoin pystyn olemaan niistä hiljaa. Voin kuvitella, että jos olisin itse jutussa mukana ja aikoisin suhteeseen, en ainakaan kertoisi.
kerron. Tuleehan noita tilanteita joskus ja huumorilla otetaan molemmat.
kioskissa käyn aina vakioveikkaamassa.
Kyllähän se mieltä aina ylentää, kun tietää että vieläkin kelpaisi yhdyntään jonkun kanssa.
T: 11cm mies
Ihan tylsyyteen saakka, mut mies ei ole mustis vaikka sanoisin mitä.. Joskus toivois jonkunlaista reaktiota.. Tosin pitäis olla tyytyväinen et mies luottaa hamaan tappiin saakka..
Mutta en todellakaan kertoisi, jos olisi työkaveri tai muu henkilö jota tapaan säännöllisesti ( ja joka ehkä jopa tietäisi minun olevan varattu). Kai miehenkin mieleen kuitenkin hiipisi, että yrittääkö tämä henkilö minua jatkuvasti.
Mistä ne suuttuu?
Ethän sä sille mitään voi. Onpa omituista.
Kyllä minunkin vereni kiuhuu, jos joku yrittää iskeä naistani siitä tietoisena, ettei hän ole sinkku. Ei minua haittaa se, että joku ihastelee naistani, se on vain hyvä asia.
Se on ihan eri asia, jos joku yrittää häntä oikeasti iskeä siitä tietoisena, että kyseinen nainen on varattu ja minun kanssani. Laittaisin ruotuun sen miehen. En minä naiselleni olisi vihainen tai mököttäisi.
Mistä ne suuttuu?
Ethän sä sille mitään voi. Onpa omituista.Kyllä minunkin vereni kiuhuu, jos joku yrittää iskeä naistani siitä tietoisena, ettei hän ole sinkku. Ei minua haittaa se, että joku ihastelee naistani, se on vain hyvä asia.
Se on ihan eri asia, jos joku yrittää häntä oikeasti iskeä siitä tietoisena, että kyseinen nainen on varattu ja minun kanssani. Laittaisin ruotuun sen miehen. En minä naiselleni olisi vihainen tai mököttäisi.
Painittais vähän erisarjassa?
Eikö se ole loppupelissä naises valinta. ET sinä siinä mitään voi. Järkevintä olisi vain kestää tappio ja myöntää häviö. Naises lähti 11cm miehen matkaan.
T: 11cm mies
Lapsellista ap:n mieheltä.
Jos ap tahtoisi toisen miehen niin hän vaihtaisi sen heti. Kyllä flirttailu on sallittua.
koska mieheni tulee todella mustasukkaiseksi. Hän muistaa myös jotkut kymmenen vuotta sitten tapahtuneet iskuyritykset kuin eilisen. Kerran oltiin miehen kanssa baarissa ja joku mies tuli juttelemaan, niin mieheni hyökkäs niin nopeasti paikalle että se oli siinä rytäkässä kaatanu jonkun naisen juomankin. Osti sille sitten uuden.
ja lähtis etsimään kyseistä kaveria muilutukselle. On nimittäin aika vakava mies minulla. On erittäin tarkka siitä kuka lähestyy minua ja millä asioilla.
Ei edes ravintolassa saa tanssia muiden kanssa tai edes keskustella. Heti tulee nahkaliiveissä vetämään pataan tai tönimään muita miehiä. Ja samalaisia kavereita on miehellä. Onhan se aika suloista että saa aikaan miehessä alkukantaisia reaktioita.
huutaa pää punaisena että kuka se oli..
Viimeksi kyttäsi ikkunasta, kun juttelin puistossa jonkun koti-isän kanssa. Kotona sain kuulla kunniani. Lapsetkin alkoivat itkemään.
Pahinta oli, kun nuoruudessa tanssin ravintolassa muiden kanssa niin tappeluhan siitä syntyi ja mies lensi ulos ravintolasta.
huutaa pää punaisena että kuka se oli..
Viimeksi kyttäsi ikkunasta, kun juttelin puistossa jonkun koti-isän kanssa. Kotona sain kuulla kunniani. Lapsetkin alkoivat itkemään.
Pahinta oli, kun nuoruudessa tanssin ravintolassa muiden kanssa niin tappeluhan siitä syntyi ja mies lensi ulos ravintolasta.
Sanoin sille että ei ole normaalia käytöstä ja luultavasti päässä vikaa niin nykyään kyllä kertoo vihamielisistä tunteistaan, mutta osaa käyttäytyä eikä huuda tai murjota.
makeaa siitä tekee sen että mies selvästi puree hampaitaan yhteen ja on raivona, mutta esittää nauravaa... :D :D :D
Tietää millainen flirtti olen.
Vinkuuko siellä kenties joku ukkomiestä turhaan yrittänyt reppana? ;)