Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko aletaan vääntä että kuuluuko jouluaattona käydä haudoilla?

Vierailija
12.12.2012 |

Mun mielestä kyllä kuuluu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas alan vääntää kevään 2014 koirankakoista ja 2015 uudenvuoden raketeista jo nyt!

Puhumattakaan 2019 "Talvi yllätti taas pääkauounkiseudun autoilijat" -jauhannasta.

Olenx hiukka edelläkävijä hei?

Vierailija
2/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleet tiedä niin yhtään mistään mitään. Miksi siis mennä sinne?

Vierailija
4/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistaa läheisiä poisnukkuneita ja vien heidän haudalleen kukat ja hautakynttilät.

Matkaa on suuntaansa noin 25km, mutta se on sen arvoista.

Ja hautausmaa ja se kynttilämeri on kaunista katseltavaa.

Onneksemme pääosa on kahdella hautuumaalla ja ne ovat lähellä toisiaan.

Mieheni jättää muistopaikalle kynttilän omalle isälleen. Sinne haudalle on matkaa noin 250 km.

Kynttilät ja kukat isän ja äidin haudalle

Vierailija
5/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin ihanan rauhallista.

Vierailija
6/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime joulu jäi väliin koska edellisenä oli kauhea ruuhka ja meidän poika hävis sinne väkijoukkoon. Löytyi kyllä sitten. Siitä jäi kammo ja ei siksi viime jouluna oltu.

Vierailija
7/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan mulle oikeasti läheinen ihminen ei ole vielä kuollut? Kaikki isovanhemmatkin elossa.

Vierailija
8/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä, minä kyllä muistan monta vuotta miltä hautausmaan kynttilämeri näyttää.

Vierailija
9/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en jaksa ajaa päiväseltään 900km (kesto yhdeksän tuntia) kynttilänviemisen takia. Läheskään kaikki ei asu synnyinpaikkakunnallaan tai sukunsa lähellä.

Haluaisin asua, mutten psykopaatti isäni takia voi. Olen joutunut oman ja perheeni turvallisuuden takia muuttamaan pakoon kauas.

Vierailija
10/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en jaksa ajaa päiväseltään 900km (kesto yhdeksän tuntia) kynttilänviemisen takia.

Löytyykö Suomesta talvella teitä noin pitkältä matkalta, että voit ajaa 100 km tunnissa koko ajan? Etkä pysähdy missään syömään tai lepäämään ja ehdit ne kynttilätkin jättää hautausmaalle?

No joo, vakavasti puhuen, ei ole milestäni mikään pakko käydä haudoilla aattona. Helsingissä Malmilla taitaa yleensä parkkipaikatkin olla kiven alla tuolloin. Hyvin voi käydä vaikka edellisenä päivänä, jos siltä tuntuu.

Omasta mielestäni on parempi tunnelma, jos vieressä ei ole kymmentä muuta perhettä jättämässä kynttilöitään.

Vierailija
11/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saa tietysti käydä, jos haluaa. Voisin itsekin käydä hautausmaalla katselemassa kynttilöitä. Sukulaiset on haudattu eri puolelle Suomea.

Vierailija
12/12 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai päätätkö sinä ap sen minun puolesta?

Et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän