Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin mä soitan päijät -hämeessä kun tahdon sairalaan tiputukseen?

Vierailija
12.12.2012 |

Mä en jaksa helvetti enää. Oon viikolla 13+2 ja oksennan ihan koko ajan, oksentanut 5viikosta lähtien, välil päiviä et vaan yökkäillyt mut nyt oksentanu 3 päivää taas ihan kaikki mitä syön ,vedenki, ja yölläki herrännyt hiton pahaan oloon ja pidättänyt oksennusta vaan. Neuvolaan en saa yhteyttä, meenkö vaan iltapäivystykseen vai soitanko terveysneuvoon ja lysyn sielt, et saako lääkräi aikaa loppuviikolle ja sitä kautta sais korjattua nestetasapainoa.

Oon yrittäny noi lady vitojaki syödä alusta asti mut ne ki tulee ulos nii. Ei mul varmaa mitää vitamiiniakaa oo elimistös enää. Kukaa ei tajua tätä. Painoin ekas neuvolas 58 kg viikol 8 nyt katoin niin 56 kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä päin ainakin on sinne päivystykseenkin oma numeronsa ainakin ilta aikaan.mut tosiaan soita jonnekkin. vaikka ihan tosiaan sinne terveysneuvontaan, kyllä ne siellä sinua opastaa eteenpäin.

Vierailija
2/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystykseen suoraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin menee voimat kokonaan, muuten kärsii sikiökin. Iltapäivystys on varmaan sekä kaupunginsairaalalla että PHKS:lla. Voit tietenkin soittaa myös terveysneuvoon kun on vielä aikainen iltapäivä(ent.päijät-neuvo)

puhelinnumero 03 818 9120

Terveysneuvon puhelinpalvelussa sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja neuvoo ja ohjaa terveyteen sekä sairauteen liittyvissä asioissa.

Hoitaja voi tehdä hoidon tarpeen ja kiireellisyyden arvioinnin sekä ohjaa tarvittaessa oikeaan hoitopaikkaan. Palvelusta saa myös kotihoito- ja itsehoito-ohjeita.

Terveysneuvossa on käytössä mahdollisuus takaisinsoittoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi