Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos nostan pikavippiä 600e, ja en pystykkään maksamaan----

Vierailija
30.11.2012 |

niin kuinkahan pieniin osiin sen saa sovittua jos saa tehdä maksusuunnitelman? onko kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu pikavippiyhtiöstä ja perintäyhtiöstä. Heillä on erilaisia käytäntöjä. Minkä friman asiakas olet?

Vierailija
2/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu pikavippiyhtiöstä ja perintäyhtiöstä. Heillä on erilaisia käytäntöjä. Minkä friman asiakas olet?

katselin vivusta ja credit24??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin ja joustavin on käsittääkseni Svea perintä jota käyttää muistaakseni Ferratum ja OPR. Vivus perii itse ja Creditistä en tiedä.

Mutta kallis osamaksu tulee silti. Ei ole perinnän kautta halpaa maksella näitä osissa. Ja lainaa ottaessahan pitäisi aina olla aito tarkoitus maksaa se ajoissa takaisin.

Vierailija
4/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kallis 600 euroa tulee jos suunnittelet maksavasi sen osissa perinnän kautta. Eikö ole mitään muuta keinoa hankkia lainaa? En suosittele, ellet sitten ole ihan hengenhädässä kuten asunto menossa muuten tai sähköt katkeamassa. Silloinkaan ei lainaa pidä ottaa jos et ole varma että takaisinmaksu onnistuu. Ne sähköt ja asunto menee sitten vaan vähän myöhemmin ja lisänä on perintäyhtiöitten kulut vipistä,

Vierailija
5/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt jo pankista ja sossusta ja kaikilta kavereilta ja sukulaisilta kysymässä. Noissa on ihan sairaat korot.

Vierailija
6/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin aikoinaan ottamaan, sitten jouduin ottamaan toisen maksaakseni sen korkoineen, koska asiat eivät menneetkään niinkuin suunnittelin. Tiedäthän itsekin, kaikkea voi sattua. Kierre johti siihen, että nyt minulla on rapiat 20 000 ulosotossa, suurin osa näistä pikavippien takia. Enkä todellakaan ole ainoa, meitä on kuulemma lukematon määrä Suomessa.

Vierailija
7/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki jokainen kuvittelee, että otan vain tämän yhden vipin ja saan taloudellisen tilanteeni kuntoon, eikä MINULLE voi käydä niin että joutuisin vippikierteeseen, mutta ei se niin mene, valitettavasti.

Vierailija
8/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen vaarallista on, jos otat vipin hoitaaksesi muita lainojasi kuten pankin asuntolainaa tai korttiluottoja. Tästä aukeaa varsinainen turmion tie. Jos et nykyisiä velkoja pysty hoitamaan niin koita sopia maksujärjestely tai mene velkaneuvojalle. Jos mikään ei auta niin anna lainoista osan mennä ulosottoon. Sekin on helpompi tie kuin vipit! Vippikierteen kanssa sinne ulosottoon menee sitten lainat plus 10 000 perintäyhtiötten kuluja ja vippimaakarien hurjia korkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme