Lue keskustelun säännöt.
Paino yli 100 kiloa: "Lihavuudesta ei ole minulle haittaa, vaan muiden asenteista"
11.12.2012 |
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nuori_nainen_ja_yli_100_…
Mitä mieltä tästä tyypistä olette? Pitkähkö artikkeli ja aika erilainen näkökulma tolla tyypillä.
Kommentit (63)
Repesin tähän lausahdukseen: tarvittaessa kävelen useamman kilometrin.
Ei vaiskaan. Itselläni on ylipainoa. Olen kuitenkin normaalin rajoissa, mutta yhtään ei saa kertyä lisää. Mietin teitä selvästi ylipainoiset esim 140 kg, eikö missään kohtaa tule se kauhun tasapaino vastaan, että nyt vaan paino pidettävä kurissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos tytölle laitetaan pojan nimi Pyry ei kaikki voi mennä hyvin.
Muistan kun olin 25v ja painoin yli 90kg. Työterveyshoitaja kauhistui ja hänen mukaansa minulla olisi pitänyt olla nivelvaivoja. Tuntui olevan harmistunut kun ei ollut.
Nyt ikää on lähes 50v ja painoa 140 kg. Nivelvaivoja ei ole edelleenkään ja kävelen edelleen - tarvittatessa useamman kilometrin.
Töistä olen ollut sairauden vuoksi pois viimeksi 3v sitten yhden päivän flunssan vuoksi (ai niin, jos olisin normaalipainoinen, en saisi koskaan flunssaa).
Ja minulla on kiloistani huolimatta vakituinen työpaikka. Kiireaikoina teen kevyesti 10-11 h päiviä. Voisin tehdä pidempiäkin, mutta välillä täytyy käydä moikkaamassa miestä ja lapsia.