Jarnan blogi suljettu!? On varmaan täällä jo ruodittu?
Onko tietoa mistä johtuu? Jäikö todella kiinni nettikiusaamisesta vai mistä on kyse? Kamalaa jos tuo o pelkkä väärinkäsitys ja bloggari on syytön!
Kommentit (42)
vaikka siis olen pitkään lukenut blogia, kommentoinut säännöllisesti ja bloggaan itsekin.
Voipi pyytää päästä lukijaksi jos haluaa. Harva varmaan enää oikeasti haluaa.
tai Jarnan kaveri. Näköjään yrität taas levittää sitä ideaa että Jarna olisi syytön, kun oikesti hän on sataprosenttisen syyllinen.
Se olisi se kamala viirus koulun koneella ja sitten yläkerran naapuri, joka on tehnyt tuhmia. Mie en tehnyt mittään.
Ne osaavat mennä ihmisten blogeihin ja vittuilla siellä ihan selevällä suomen kiellellä täsmäaiheista. Miettikää tässäkin ketjussa voi olla vaikka miten monta virusta. Epäilen että ainakin yksi iso virus on.
Ne osaavat mennä ihmisten blogeihin ja vittuilla siellä ihan selevällä suomen kiellellä täsmäaiheista. Miettikää tässäkin ketjussa voi olla vaikka miten monta virusta. Epäilen että ainakin yksi iso virus on.
Kehityksen kukkanen tuo virus! :D
viruksen joka osasi haukkua blogistin asuntoa saunaosastoksi. Kyllä siinä on f-securet ihmeissään.
nettiä poistattamassa ketjuja joissa kerrotaan totuus, esim. täällä lähtee kaikki Jarna-ketjut. Sitten rustaa itse tilalle ketjuja joissa epäilee koko jutun todenperäisyyttä. Noh, eiköhän netin lahjomattomista varastoistsa totuus aina ikavästi putkahtele esiin, vaikka miten ilmoittaisi asiatonta viestiä.
Muuttokommentti oli jo pari kuukautta sitten jossain blogissa
Olen miettinyt voisko niiden pihalle mennä jonain pyhäaamuna klo 7 vakoilemaan? Lapseni ajattelin varustella silmälapulla, toppahousuilla ja tyylihameella ja itse ottaa mukaan käsilaukkuun tarjottavaksi soijarouhetta ja luonnonsuolia.
ootko miettinyt, että tollainen vois jostakusta näyttää vähän pakkomielteiselle käytökselle
kantakaupunkiin.
Jaa. Eihän siellä voi edes marjanpoimintaa pahemmin lasten kanssa harrastaa
Ai ton blogihommelin takiako isimies olis lähteny...
ei ole lähtenyt, ainakaan facebook-kavereista
Onhan sillä facessa kaverina exäkin siis se isompien lasten isimies.
Eli olet siis J:n facebook kaveri, ja täällä takanapäin jauhat. Kaverit tietty usein ovat keskenään samanlaisia.
Jarna kävi lukemassa myös mun blogia, jätti muutaman kommentin. Ja samoihin aikoihin sitten tuli myös pari tosi inhottavaa kommenttia, jotka heti kyllä poistin. Blogi on ollut useamman vuoden ja nää tänä syksynä tulleet on ainoat tosi ilkeät.
Eli olet siis J:n facebook kaveri, ja täällä takanapäin jauhat. Kaverit tietty usein ovat keskenään samanlaisia.
Isimiehen kavereita ei ole piilotettu facessa.
Ymmärsin, että se on vain harvoille ja valituille avoinna