Huomisesta lähtien jätän pillerit pois - "vahinkolapsi" olisi erittäin tervetullut
Suunnitelmissa siis pitää parin kuukauden tauko ehkäisypillereistä niistä aiheutuvien sivuvaikutusoireiden vuoksi. Miesystävä ei vielä halua lapsia tähän elämäntilanteeseen, mutta ei ilmeisesti pahaksikaan panisi, kun ei kerran halua muutakaan ehkäisyä käyttää. :-)
Kommentit (15)
siitä mahdollisesta raskautumisesta ääneenkin.
Kuten sanoin, ei mies tähän elämäntilanteeseen lapsia vielä haluaisi, mutta ilmeisesti/kuulemma pystyisi tilanteeseen sopeutumaan.
Ap
keskustelua, KUNNON keskustelua ennen sitä lapsen alkuun saattamista. Mulle kävi niin että kuvittelin olevani suht onnellinen suhteessa ja kerroin puolisolleni (silloin olimme olleet yhdessä n. 6,5vuotta) että haluan lapsen ja jos jätän pillerit nyt pois niin onhan se ok. Mies myönteli ja sit mentiin siitä muutama kuukausi niin humps, olin raskaana. No kerroin tietysti iloiten miehelleni siitä jolloin ensimmäinen asia oli että "tee abortti". Just..Sanoin hänelle että selvä, minä kasvatan lapsen sitten ihan yksin, voit häipyä niin mies oli kovin huolissaan vain siitä että mitä hänen perheensä ja ystävänsä ajattelevat jos hän nyt minut jättää "tukalaan" tilanteeseen yksin. Not my problem, honey..Erohan siinä tuli ja sain keskenmenon, kerrankin voin sanoa että ei harmita pätkän vertaa vaikka tietenkin silloin olin todella surullinen menetyksestä.
Nykyään elän onnellisesti uuden miehen ja meidän yhteisten kahden lapsen kanssa :)
Ajattelepa sitä päivää kun vauva on syntynyt ja mies edelleen kuulostelee tunteitaan pystyykö sopeutumaan "tilanteeseen".
jos raskaaksi tulisin. Jos hän minut jättäisi ensin saatettuaan tieten tahtoen minut raskaaksi, saisi moinen mennäkin, on ne äidit tähänkin mennessä lastensa kanssa yksinkin pärjänneet. En kuitenkaan usko, että mies minua jättäisi. On ihana ja vastuullinen kumppani.
Ap
niin se minun ex-miehenikin oli ihana ja vastuullinen maatalon poika joka teki kaikki työt mitä pyydettiin ja oli niin jumalattoman kiltti jne jne jne. että aivan pahaa teki. Kas kummaa kun sai suustansa edes sanan "abortti"!
-4
Asia selviää, jos raskaaksi tulen. :-)
Ap
Tulevan lapsen kannalta olisi kyllä hieno juttu että ap on oikeassa miehen suhteen.
Kun tietäisit, miten isolla asialla lähdet leikkimään.
Suunnitelmissa siis pitää parin kuukauden tauko ehkäisypillereistä niistä aiheutuvien sivuvaikutusoireiden vuoksi. Miesystävä ei vielä halua lapsia tähän elämäntilanteeseen, mutta ei ilmeisesti pahaksikaan panisi, kun ei kerran halua muutakaan ehkäisyä käyttää. :-)
Luonto kostaa tollasia kieroilijoita. Tulet kärsimään raskausajasta , synnytyksesi on tuskallinen, välilihasi repeää tuskallisesti, sairastut synnytysmasennukseen jne. Lopuksi joudut hullujenhuoneelle.
Sinuna en kieroilisi yhtään. Olet muutenkin kaheli ennestään jos sulla tulee mieleen tuollaisia.
Tein vastaavassa tilanteessa niin, että jätin naisystäväni. Luottamus naiseen meni kerrasta, koska noin tärkeästä asiasta, kuin ehkäisyn lopettamisesta ei voinut mainita etukäteen.
Elelee nyt yksinhuoltajana. Lasta kyllä rakastan ja tapaan.
Tein vastaavassa tilanteessa niin, että jätin naisystäväni. Luottamus naiseen meni kerrasta, koska noin tärkeästä asiasta, kuin ehkäisyn lopettamisesta ei voinut mainita etukäteen.
halutessaan käyttää esim. kondomia. Jos ei käytä niin onko se naisen vika?
Kyllä mä ainakin tuosta ap:n viestistä sen käsityksen saan, ettei ole muistanut miehelleen pillereiden käytön lopettamisesta mitään mainita?
Jos olisi, niin mitä ihmettelemistä tässä asiassa sitten edes olisi?
On siitä ääneen puhuttukin
Lainaus:
siitä mahdollisesta raskautumisesta ääneenkin.Kuten sanoin, ei mies tähän elämäntilanteeseen lapsia vielä haluaisi, mutta ilmeisesti/kuulemma pystyisi tilanteeseen sopeutumaan.
Ap
Kyllä mä ainakin tuosta ap:n viestistä sen käsityksen saan, ettei ole muistanut miehelleen pillereiden käytön lopettamisesta mitään mainita?
Jos olisi, niin mitä ihmettelemistä tässä asiassa sitten edes olisi?
siitä mahdollisesta raskautumisesta ääneenkin.