Miten voi olla kolmevitonen mies niin lapsellinen että
pelaa tietokoneella aivan tosissaan jotain peliä jossa ajetaan tankeilla. Vauhkoaa samalla kavereidensa kanssa luurit päässä.
Hävettää olla tuommoisen kanssa yhdessä..
Kommentit (25)
Mä pelaisin sen kanssa yhdessä. Ollaan saman ikäisiä.
:) terv. päälle kolmekymppinen pelaaja
todellakin, jokapäiväistä- ja iltaista ja monta tuntia! Halleluja!
Kyllä se on hyvä että aikuinenkin saa välillä relata, ja toisille meistä tietokonepelit on ihan parasta siihen. Siinä uppoaa ihan toiseen maailmaan, vähän kuin toiset tekee lukiessaan kirjoja. En oikein ymmärrä tuollaista tarvetta halventaa toisen harrastusta. Vähän kuin joku sanoisi vaikka toisen jumppaharrastuksesta että hävettää että se ämmä kolmevitonen muija menee trikoissa heilumaan nuorempiensa sekaan ihan julkiselle paikalle tai jotain...
t. 38 vuotias nainen, kahden kouluikäisen lapsen äiti, it-ammattilainen ja tietokonepeliharrastaja, joka alkaa tässä kohta pelaamaan salamurhapeliä (Assassin's Creed III)
Minulla on ainakin kaikkia "lapsellisia" harrastuksia. Nautin elämästäni paljon enemmän kuin pystyynkuolleena robottina, joka "rentoutuu" juoksemalla sykemittarin kanssa ja lukemalla sen yhden arvostetun kirjan jouluna ja toisen kesälomalla.
nainen, joka roikkuu av:llä valittamassa miehestään?
Ihan samassa veneessä olette.
Ettei niitä saa millään osallistumaan perheen pyörittämiseen. Ne vain toimittaa pikku askareita.
...pelaa vain kerran viikossa :) ihan suloista se on minusta. Hyvää viihdettähän se on.
Tämä on juuri se outo naisten tapa, joita toisessa ketjussa ruodittiin. Onneksi helpottaa yleensä iän myötä. Kuka tuollaista kapeakatseista pirttuhirmua tosikkoa jaksaisikaan ilman jonkinlaista eskapismia?
jo 37v pelaaja huushollissa:D
Sillä onkin pelejä enemmän kuin pienellä kylällä teinejä yhteensä, varmaan useita satoja. Kavereillaan on saman verran. Tilailee niitä ulkomailta, on jopa reissannut pelien perässä Ranskassa ja Kaliforniassa.
Katsopas pelilehtien toimittajia - ne on järestään yli 35v.
Kukin tyylillään!
(ajattele muuten, että ne ensimmäiset nörtit eli pelientekijät on jo jotain kasikymppisiä ukkoja ja vielä kiinnostuneita peleistä :DDD
Ettei niitä saa millään osallistumaan perheen pyörittämiseen. Ne vain toimittaa pikku askareita.
meillä molemmat pelaa paljon joten molempien on pakko hoitaa myös perheen pyörittämistä vaikka siis joka ilta pelataankin ;)
t. 6
kolmevitonen mies pelaa sitä :D Ja mä hengailen av:lla, tää onkin niin paljon fiksumpaa...
Tämä se on Oikean Aikuisen tapa viettää vapaa-aikaa. Anonyymina haukkua joko omia läheisiä (ap) tai muita anonyymeja kirjoittajia (minä).
Ihan sama vaikka olisi jossain autotallissa tai kodin ulkopuolella.
meillä molemmat pelaa paljon joten molempien on pakko hoitaa myös perheen pyörittämistä vaikka siis joka ilta pelataankin ;)
t. 6
Tuo aloittaa viideltä ja lopettaa yhdeltätoista.
Viikonloppuna kahdestatoista kahteentoista, parin tunnin lepotauko välissä.
Jos pelaisi tunnin silloin, toisen tällöin, niin ehkä silloin ap:n huumori voisi ymmärtää tuon.
Nyt ei ihan kamalasti jaksa naurattaa.
Eroakin olen ehdottanut, muttei tuo ole saanut aikaiseksi lähteä. Minä en kodistani muuta.
On se oikeasti lapsellista. Varsinkin isät, jotka ennemmin pelaa kuin viettää perheen kanssa aikaa.
Enpä tiedä yhtään jonka avioliitto on kestänyt ukon pelaamista.
On se oikeasti lapsellista. Varsinkin isät, jotka ennemmin pelaa kuin viettää perheen kanssa aikaa.
Enpä tiedä yhtään jonka avioliitto on kestänyt ukon pelaamista.
Pelaajien keski-ikä on 37 ja nousee tietysti koko ajan ensimmäisen pelaajasukupolven vanhetessa.
Eikö ole hieman lapsellista viettää aikaa niiden lasten kanssa? Vievät kuitenkin aikuisempaa aikaa jonka voisi käyttää työntekoon, imurointiin, hampaiden lankaukseen, vakuutusmaksujen vertailuun jne?
Tuo aloittaa viideltä ja lopettaa yhdeltätoista.
Viikonloppuna kahdestatoista kahteentoista, parin tunnin lepotauko välissä.Jos pelaisi tunnin silloin, toisen tällöin, niin ehkä silloin ap:n huumori voisi ymmärtää tuon.
Nyt ei ihan kamalasti jaksa naurattaa.Eroakin olen ehdottanut, muttei tuo ole saanut aikaiseksi lähteä. Minä en kodistani muuta.
Viimeinen pisara oli kun mies ehdotti että jäisi kesälomaksi pelaamaan ja muu perhe menisi mökille. Ja ihan tosissaan. Sitä ennen oltiin keskusteltu kolme vuotta pelaamisesta ja siihen käytetystä ajasta. Pelasi vaikka oli välillä "lapsenvahtina", lapset sinä sitten pyörivät viikonlopun keskenään, toki isä ruokki ja teki muut mutta ei ollut tippaakaan läsnä. Kysyi saaatana kaksi-ja neljävuotiailta että voiko isi vähän pelata. On paljon mukavampaa olla lasten kanssa kun paikalla ei ole ketään joka selvästi osoittaa että perhe on kakkonen, peli on ykkönen. Oletteko te perheelliset suurpelaajavanhemmat läsnä lapsillenne?
Tietenkin jos tekee tota joka ilta...