Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miestuttavuus ja jotain outoa hänessä nyt on...

Vierailija
11.12.2012 |

Tapasin vähän aikaa sitten miehen, joka on vaikuttanut kaikin puolin upealta tyypiltä. Hemmottelee, kehuu, on hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen. Kertoi olevansa töissä johtavalla paikalla eräässä aika suuressa yrityksessä, hieno tittelikin on. Samat jutut Facebookissa, sama työnantaja, sama titteli. Huvikseni kävin sen firman nettisivuilla ja sieltäpä ei löytynytkään miehestä mitään mainintaa, ei löytynyt organisaatiosta edes sellaista vakanssia millä sanoi olevansa. Siis mitä h***iä?? Onko hänellä joku salaidentiteetti vai mikä tässä voi olla? En kehtaa nyt kysyäkään asiaa, tunnen itseni vähän idiootiksi kun olen selän takana urkkinut hänestä tietoja. Facebookiin kai voi periaatteessa laittaa tiedoikseen ihan mitä vaan... Miehen luona en ole käynyt, olemme tavanneet aina muualla. Pitäisikö mennä stalkkaamaan hänen asuntonsa? On kertonut olevansa leski, vaimovainaasta ei halua puhua. Kuulostaako tyyppi nyt ihan hämärältä? Jotenkin alkoi epäluulo herätä tuon työpaikka-asian kanssa. Pitäisikö soittaa yrityksen vaihteeseen ja pyytää miestä puhelimmeen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa oikeasti ole mitään salaidentiteettejä. Tai jos joku on vaikka piilotehtävissä, on jossain tavishommissa eikä missään johtotöissä

Vierailija
2/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole tietoja kaikista yksiköistä ja henkilöstöstä. Monesti vain asiakkaiden/yhteistyötahojen kannalta keskeisimmät tehtävät ja henkilöstö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kaikki firmat laita kaikkien työntekijöiden tietoja nettiin. Meidän firmasta ei näy kuin ylimpien pomojen tiedot.

Vierailija
4/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itse tapasin...

kävi ilmi että oli vaimo, ei omistanut mitään yms.kaikki patologisen miehen selittelyä..

Vierailija
5/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itse tapasin...

kävi ilmi että oli vaimo, ei omistanut mitään yms.kaikki patologisen miehen selittelyä..

Vierailija
6/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itse tapasin...

kuullostaa munkin korvaan tutulta, Helsingistä? Useampi muksu..

Vierailija
7/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itse tapasin...

kuullostaa munkin korvaan tutulta, Helsingistä? Useampi muksu..

Vierailija
8/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasitte tämän miehen ensimmäisen kerran? Missäpäin ja missä paikassa? Mihin aikaan päivästä?

Vierailija
9/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin kävi pitkän ajan kuluessa ilmi kun puhui itsensä pussiin pari kertaa jonka jälkeen aloin selvittelee.

Vierailija
10/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ja niinhän ne onkin. Ylenpalttinen lahjominen ja hemmotelu suhteen alussa nostaa omat niskavillani pystyyn hetimiten.

Vierailija
11/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt missä tämän miehen oot tavannut, ja millaiseen ajankohtaan, et lieneekö sama? Arvelen ettei kyllä ole syntyperäinen hkiläinen...

Vierailija
12/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä. Vain ne, joihin netinkäyttäjien voi olla tarpeen olla yhteydessä ja ehkä johtoa tms. Esim. minua ei löydy tasan maailmanlaajuisesti yli 50 000 ihmistä työllistävän työnantajani verkkosivuilta, mutta ihan oikeasti joo olen siellä töissä silti.

Jos epäilyttää, niin soita tosiaan vaikka firman vaihteeseen ja kysy sitä henkilöä. Älä nyt ainakaan missän suoraan tuomitse valehtelijaksi siksi, ettei firman nettisivuilta löydy hänestä mitään.

Vierailija
13/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et itse kerro mitään tuntomerkkejä vaan kyselet?

mutta ihan päiväsaikaan olen tavannut hänen työssään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi