Putous-tähdet poseeraavat ALASTI, mautonta??
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/putous/uutiset?167…
Mitä mieltä tästä tempauksesta? On se silti koko perheen ohjelma, meilläkin 7v tytöstä lähtien sitä odottavat innolla. Itseä kyllä inhottaa tuollainen irstailu.
Kommentit (21)
minua ei alastomuus järkytä ja putouskin on ihan hauska ohjelma. Mutta en kyllä oikein ymmärrä mikä idea tuossa on?
Iina ja Armi on sumennuttaneet vatsanseutunsakkin. Krista sentään kehtaa esitellä timmiä vatsaansa :D
Nopeasti lapset kuplamuoviin ja tynnyriin!
ainahan suomalaisissa leffoissakin on pitäny vilahtaa vähän tissiä ja jokunen alaston karju munasillaan. Sitäpaitsi noitten kädethän peittää ne kriittisimmät paikat, joten periaatteessaa mitään sumennuksiahan ei olis tarvinu.
Vai eikö lapsesi näe alastomuutta ollenkaan? Teillä ei siis käydä esim. saunassa lasten kanssa? Irstailu? Ja jos pelkkä mainoskuva on mielestäsi irstailua, niin kuinka ihmeessä annat lapsesi katsoa Putousta, jossa suurin osa sketsihahmoista heittää surutta alapäähuumoria minkä kerkeää. Mutta onhan ne Hirviniemen piirakan kostutukset ja sananmuunnokset hauskoja koko perheen mielestä!! Voi jeesus(telu)!
miten juuri Akun kättä on pidennetty. Ei tarvii edes tarkkaan katsoa, johan on kyynärluulla mittaa.
Olisi toiminut paremmin ilman sumutuksia. Esim. Iinan käsi peittäisi Akun pikkusen pippelin. "mitä sitä ulkona kaikkea roikottamaan"
Ei, ei tälläisiä aloituksia! Meinasin tukehtua kahviini :D
Saariluoman ja Hirviniemen ilmeet on ihan parhaat :D
mainostahan tuo on ja suomalaisessa saunakulttuurisessa yhteiskunnassa ei ollenkaan paheksuttava, vaan huomiota hakevat ja saavat pilke silmäkulmassa ;-D
sillä minusta tuo on hauska idea. Mun mielestä se on raikas ja reipas ja tehty kivalla pilkkeellä silmäkulmasa.
Erittäin piristävä ja hauska. Itse olisin kyllä suoraan sanoen jättänyt nuo sumennukset pois, sillä silloin siinä olisi ollut "munaa", mutta toki se olisi varmasti kirvoitanut joitain kommentteja.
Nyt ehkä hieman turhankin kukkahattumaisen tätimäinen kuva.
Mutta en myöskään ohjelmasta ensimmäistä tuotantokautta lukuun ottamatta. Kuva ehkä kertoo, että ohjelma ei todellakaan ole enää kokoperheen ohjelma? Ollut missään vaiheessa mielestäni.. Kuva on kaiken lisäksi huonosti manipuloitu, joku jo mainitsi hirviniemen käden ja myös kuustosen käsi on vääntynyt luonnottomasti. T. 22v jeesustelija-kukkahattutäti
Sitäkö te nyt vahtaattte minkäkokoinen kalu jopllakin on. Niille jotka marisee kalun koosta. Tehkää ne lantionpohjaharjoituksen synnytyksen jälkeen. Ei ole liian pientä kalua on vain veltto vagina
Alastomuus pitää kieltää lailla. Itse kannatan televisioon enemmän väkivaltaa sun muuta tyhjäpäiden sekoilua tyliin bb.
Mutta alastomuus pitää kieltää lailla, sillä ihmiselle tulee ikuinen trauma jos hän näkee jonkun sukupuolielimen tai maitorauhasen.
Kyllä näin on kuulkaas juttu, minäkin kun ekan kerran kurkkasin jalkoväliin, niin meinaisin kuolla kauhusta. Tänäkin päivänä herään yöllä hiestä märkänä koska näin oman pippelini.
T:itkupotkumaigeri
miten juuri Akun kättä on pidennetty. Ei tarvii edes tarkkaan katsoa, johan on kyynärluulla mittaa.
Olisi toiminut paremmin ilman sumutuksia. Esim. Iinan käsi peittäisi Akun pikkusen pippelin. "mitä sitä ulkona kaikkea roikottamaan"
Mä olin siinä uskossa että Akulla on iso. Siis AV:lta hankittua "tietoa".
että kuinka nuo Krista Kososen tissit näyttää noin isoilta? Suden vuosi -elokuvassahan ne taisi olla ihan kunnolla näytillä. Ehkä A-kuppia.
Kuvahan on selkeä feikki - ja porukka aloittaa ihmettelen, sitä varmaan tällä haetaankin.