Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan ok, että köyhän äidin 8v poika toivoo Joulupuu-keräyksestä

Vierailija
11.12.2012 |

AUTORATAA? Ainoa toive oli tämä, joten koen velvollisuudeskis ostaa. Mut aika hintava toive minusta..Mied käski ostaa vaan jonkun pikkuautopaketin, mut en mä kehtaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mainoksessa oli aikas halpa autorata

Vierailija
2/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mied=mieS



ja siis ostetaan useammalle lapselle ton keräyksen kautta lahja, joten olin ajatellut pienempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole ilmoitettu mitään summaa minkä lahja saa maksaa? Meinaan voisihan sitä toivoa vaikka Mersua. Ei sulla ole mitään velvollisuutta ostaa noin kallista lahjaa.

Vierailija
4/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai paha

Vierailija
5/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämättä jäänyt autorata.

Vierailija
6/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-hallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupasta löytyy halvin kympillä, eikä 25 euroakaan ole paha.

Vierailija
8/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varaa ostaa edes YHTÄ lahjaa pojalle...ja siihen sitten olette vielä toisen lapsen pukanneet? Nyt ihan oikeesti valoja päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varaa ostaa edes YHTÄ lahjaa pojalle...ja siihen sitten olette vielä toisen lapsen pukanneet? Nyt ihan oikeesti valoja päälle!

Ei se ap ole köyhä, eikä myöskään niitä lapsia maailmaan pykännyt. Hän nyt vain osallistuu hyväntekeväisyyskeräykseen, jota joulupuu keräykseksi kutsutaan.

Vierailija
10/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisella 5€ leluautolla halusit esittää hyväntekijää ja saada hyvän joulumielen, samalla pahoittaen lapsen mielen.



Kyllä köyhänkin lapsella on oikeus toivoa ihan mitä vaan. Itkisitkö jos oma lapsesi olisi halunnut autoradan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskin autorataa, kokeiltu vaan.



Mutta jos haluaa hieman paremman niin kannattaa ostaa. Tietenkin omaan budjettiin sopiva.

Vierailija
12/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaa euroa enempää varaa, niin ÄLKÄÄ osallistuko tuohon keräykseen, jossa lapset ovat saaneet esittää toiveita!



Ei tietenkään tarvitse satoja euroja laittaa, ja vähän voi toivetta tarvittaessa soveltaakin, mutta ei mitkään krääsäpikkuautot aja asiaa jos toiveena on jokin ihan kunnollinen juttu. Lapsia ne ovat köyhätkin.



En viitsi sellaisia hetkessä murenevia muovikrääsiä omille lapsillenikaan jostain tokmannin alelaarista hakea, saati sitten jollekin todella tarvitsevalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin mielelläni vaikka pari lahjaa, jotka olisivat varmasti saajalle mieluisia ja ilahduttaisivat mukavasti. Joulupuu-sivulla oli vain vinkkejä mitä hankkia minkäkin ikäiselle.

Vierailija
14/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko ihan ok, että köyhän äidin poika toivoo autorataa"? Siis onko ihan ok, että köyhällä voi olla samanlaisia toiveita kuin keskiluokkaisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuinka köyhä hyvänsä. 5 euron ei-mieluisia lahjoja sellaiset lapset saavat omilta omaisiltaan. Palauta toive, jos et voi hankkia toiveen mukaista ja kohtuulaatuista lahjaa. Tuli oikein paha mieli pojan puolesta, olen itsekin ollut köyhän perheen lapsi ja saanut hyväosaisilta sukulaisilta joululahjaksi lapaset ja kerraston :/